close
قبل از خرید Need for Speed Unbound بدانید

Need for Speed Unbound به زودی عرضه می‌شود و بسیاری به این فکر می‌کنند که آیا باید این بازی را تهیه کنند یا خیر.

با استایل هنری جدید، نقشه بسیار بزرگ و امکان شخصی‌سازی حتی بیشتر از قبل ماشین‌ها، به نظر می‌آید که باید بتواند طرفداران NFS زیادی را به سمت خود جذب کند.

این بازی که با بیشترین فاصله زمانی بین دو بازی NFS در تاریخ در حال عرضه است و بسیاری در انتظار بودند تا ببینند قدم بعد از NFS Heat چگونه برداشته می‌شود و در این مطلب ۵ نکته که باید درباره این بازی قبل از تهیه آن بدانید را به شما می‌گوییم.

بیشتر بخوانید:

معرفی Need for Speed Unbound | سریع ترین ماشین ها در NFS Heat | ماشین های Barn find در Forza Horizon 5 | گلیچ پول Gran Turismo 7

عرضه تنها برای نسل جدید

اول از همه باید بدانید که این بازی در حوزه کنسول‌های خانگی تنها برای کنسول‌های نسل آخر ارائه می‌شود، یعنی تنها PS5 و Xbox Series X|S؛ با وجود این که همچنان بسیاری در حال استفاده از کنسول‌های نسل قبل هستند.

بیشتر بخوانید: آیا PS5 بخریم؟

البته که این بازی برای PC نیز ارائه خواهد شد و مشخصات سخت‌افزاری خوبی را برای اجرا روان نیاز خواهد داشت. اگر قصد تهیه این بازی برای PC را دارید، بهتر است تا با سیستم مورد نیاز Need for Speed Unbound آشنا شوید.

اما با این حال نیاز به تجهیزاتی مانند GeForce RTX 4090 یا Intel Core i9 13900K برای اجرا روان و بدون مشکل این بازی نخواهید داشت و بیشتر لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای جدید باید بتوانند از پس این کار بر بیایند.

قابلیت Crossplay

Crossplay به این معناست که در حالت آنلاین شما چه با هر دستگاهی که بازی می‌کنید می‌توانید با هر کس دیگر که هر دستگاه دیگری را برای بازی استفاده می‌کند نیز بازی کنید.

پس اگر در جمع دوستانتان چند نفر با PC بازی می‌کنند و چند نفر دیگر با کنسول‌های PS5 و Xbox Series X، می‌توانید با هم این بازی را اجرا کنید.

Need for Speed Unbound

NFS Unbound از ابتدا عرضه خود از Crossplay پشتیبانی خواهد کرد؛ اما نکته‌ای در این باره وجود دارد.

با وجود آنکه ظرفیت PvP آنلاین از ۸ در NFS Heat به ۱۶ رسیده‌است، Criterion تایید کرده‌است که حداکثر ظرفیت افراد برای Party Size از ۸ به ۴ نفر کاهش پیدا کرده‌است.

البته که این عدد بعد از عرضه بازی می‌تواند تغییر کند؛ به ظرطی که توسعه دهندگان بازی تصمیم به افزایش آن بگیرند. اما فعلا تنها می‌توانید ۳ نفر از دوستانتان را در همایش‌ها داشته باشید.

Freeroam مولتی‌پلیر در شب وجود ندارد

با وجود دو حالت روز و شب برای شهر در بازی، شما می‌توانید در حالت Freeroam مولتی‌پلیر در Need for Speed Unbound در شب به گشت و گذار بپردازید.

Criterion این مورد را نیز تایید کرده که Freeroam آنلاین تنها در حالت روز خواهد بود و این مورد تغییر نخواهد کرد. با این وجود امکان برگذاری مسابقه آنلاین در شرایط مختلف آب و هوایی و ساعت روز وجود دارد.

اما امیدواریم Freeroam آنلاین در شب نیز بعد از ارائه بازی به Need for Speed Unbound اضافه شود تا بتوانید با دوستانتان در شب بگردید.

سبک هنری جدید

یکی از مهم‌ترین المان‌های این بازی که طرفداران را به تفرقه انداخته است، وجود افکت‌های هنری و گرافیتی به سبک کارتونی بازی در کنار سبک واقع‌گرایانه مدل‌های ماشین‌هاست.

Need for Speed Unbound

ما تصور می‌کنیم که وجود این افکت‌ها و کارتون‌ها می‌تواند به بازی تازگی دهد و جذابیت جدیدی به آن ببخشد؛ خصوصا با توجه به چند سال اخیر بیشتر بازی‌های اتوموبیلرانی تمرکز بر واقعگرا بودن ظاهر بازی داشتند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های اتوموبیلرانی موبایل

اما اگر شما از دسته‌ای هستید که دوست ندارید این دسته از افکت‌ها و کارتون‌ها را در بازی خود ببینید، نگران نباشید؛ شما می‌توانید این افکت‌ها را از تنظیمات از محیط بازی حذف کنید و بدون مزاحمت آن‌ها بازی کنید.

حالت Single Player

در نهایت به حالت Single Player در Need for Speed Unbound می‌رسیم. این بازی داشتان جدیدی دارد که از اول شروعش جذاب به نظر می‌آید و با دزدی از یک گاراژ تعمیر و تقویت اتوموبیل خانوادگی شروع می‌شود.

Need for Speed Unbound

همچنین شکل جلورفتن داستان بازی شبیه به NFS Most Wanted است که شما یک راننده تازه‌کار هستید که باید در مسیر مسابقات پیشرفت کنید و بالا بروید تا در نهایت وسیله نقلیه با ارزش بازی را بدست بیاورید.

پلیس‌ها نیز برای دنبال کردن شما مکانیک جدیدی دارند و مانند NFS Heat خیلی ساده نمی‌توان از دست آن‌ها فرار کرد و در Need for Speed Unbound مانند بازی قبل امتیاز دهی این سیستم براساس ریسک است و هرچه ریسک بیشتری کنید، امتیاز بیشتری در آخر نیز دریافت خواهید کرد.

برچسب‌ها : NFS Unboundراهنمای بازی

2 دیدگاه

  1. سلام در آفلاین میشه هم روز مسابقه داد هم شب؟؟

    آیا در شهر میچرخیم در آفلاین هوا روزه یا شب؟؟؟ یا هم شب میشه و روز در قسمت افلاین

    1. با سلام، به عنوان یک فرد که تجربه زیادی از بازی‌های NFS دارم و بعد از انجام این بازی پیشنهاد می‌کنم این بازی رو تهیه نکنید.

نظرات خود را ثبت کنید