close
اخبار

معرفی تجهیزات ویدئو کنفرانس جدید لاجیتک Rally Bar

لاجیتک Rally Bar

لاجیتک محصولات جدید دسته ویدئو کنفرانس خود را در سه مدل لاجیتک RoomMate، لاجیتک Rally Bar و لاجیتک Rally Bar Mini عرضه کرد. هدف از ارائه این محصولات کاربری ساده‌تر و سریع‌تر با نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس مانند مایکروسافت تیمز و ویدئو کنفرانس زوم با تلفیق نرم‌افزار و سخت‌افزار ویدئو کنفرانس با یکدیگر است.

این تجهیزات ویدئو کنفرانس کیفیت تصویر بسیار بالا و کیفیت تماس با وضوح فوق‌العاده را به کاربران ارائه می‌دهند. لاجیتک Rally Bar و لاجیتک Rally Bar Mini به ترتیب برای استفاده و نصب در اتاق‌هایی با اندازه متوسط و کوچک و Logitech RoomMate برای نصب در اتاق‌های بزرگ و قابلیت برقراری تماس تصویری و تشکیل جلسه مجازی بدون نیاز به کامپیوتری جداگانه برای اتصال به دستگاه طراحی و ساخته شده‌ند

لاجیتک Rally Bar.

با توجه به این که این تجهیزات برای استفاده با نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس مایکروسافت تیمز و ویدئو کنفرانس زوم بهینه‌سازی شده‌اند، اما شما همچنان می‌توانید لپتاپ خود را به کمک کابل USB به این تجهیزات متصل کرده و از نرم‌افزار ویدئو کنفرانس مورد نظر خود استفاده کنید.

این تجهیزات تمامی قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که در گذشته در دستگاه‌هایی مانند لاجیتک Rally Plus به شما ارائه می‌شد مانند مجموعه فناوری‌های RightLight، RightSense و RightSound که به صورت خودکار به تغییر تنظیمات نورپردازی و رنگ تصویر، تنظیم زاویه دید دوربین و میزان زوم مورد نیاز برای تمرکز بر بخش فعال جلسه و فعالسازی میکروفون‌های مختلف با توجه به موقعیت صدای افراد مشغول صحبت برای بالاترین میزان شفافیت صدا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین کیفیت تصویر این دستگاه‌ها نیز تا ۴K Ultra-HD قابلیت تنظیم دارد؛ البته این کار نیاز به اینترنتی با سرعت بالا و اتصال قوی دارد، اما با جا افتاده‌تر شدن کدک H.266 به زودی شاهد عادی بودن تشکیل جلسات با رزولوشن فوق‌العاده بالای ۴K خواهیم بود.

لاجیتک همیشه به دنبال افزایش کاربری و ساده‌کردن کار با تجهیزات ویدئو کنفرانس خود بوده‌است و با ارائه سری تجهیزات لاجیتک Rally Bar این هدف را یک قدم دیگر به سمت جلو برده‌است.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این تجهیزات می‌توانید با کلیک اینجا صفحه این محصولات را در سایت لاجیتک مطالعه نمایید.

نظرات خود را ثبت کنید