close
اخبار

GeForce Now پشتیبانی از مرورگر Chrome را نیز به سرویس خود اضافه کرد

GeForce Now

Nvidia پشتیبانی از مرورگر پرکاربر کروم را نیر به خدمات GeForce Now خود اضافه کرد و از این هفته کاربرانی که از مرورگر کروم به عنوان مرورگر اصلی خود استفاده می‌کنند می‌تواند با هزینه ۴٫۹۹ دلار در ماه بدون نیاز به تجهیزات سخت‌افزاری بازی‌های مورد علاقه خود را که در شبکه وجود دارند را بازی کنند.

GeForce Now

GeForce Now چیست؟

GeForce Now خدمات استریمینگ بازی به صورت ابری است؛ بدین صورت که شما برای انجام بازی خود نیازی به تهیه کنسول‌های بازی یا یک سیستم گیمینگ گران‌قیمت ندارید و تنها با گرفتن اشتراک این خدمات می‌توانید این بازی‌ها را انجام دهید.

تمامی محاسبات مربوط به روند بازی و محاسبات گرافیکی در سرورهای شرکت Nvidia انجام می‌شود و تصاویر آن با فناوری استریم برای شما به صورت زنده ارسال می‌شود. ویژگی این نوع بازی عدم وجود محدودیت در تجهیزات مورد نیاز برای انجام جدیدترین بازی‌هاست و تنها چیزی که شما به آن برای انجام بازی نیاز دارید اینترنتی با سرعت مناسب است.

GeForce Now چیست

البته با جا افتاده‌تر شدن فناوری‌هایی مانند کدک H.266 با توجه به افزایش میزان استفاده از ویدئو کنفرانس در بین کسب و کارها به زودی شاهد کاهش سرعت اینترنت مورد نیاز و مناسب برای استفاده از GeForce Now نیز خواهیم بود.

همچنین می‌‌توانید تا با لپتاپ، کامپیوتر خانگی، کامپیوترهای Mac و دستگاه‌های اندرویدی انجام دهید و حتی یک بازی را در دستگاه‌های مختلف خود انجام دهید.

تنها نرم‌افزار مورد نیاز برای استفاده از این خدمات نصب مرورگر پشتیبانی شده توسط این سیستم است که حالا مرورگر پرطرفدار Chrome نیز به لیست این مرورگرها اضافه شده‌است.

همچنین می‌توانید تا با اشتراک گذاشتن لینک URL بازی GeForce Now خود با دوستانتان آن‌ها را به تماشای بازی شما و حتی بازی با شما دعوت کنید.

GeForce Now سال گذشته با قیمت ۴٫۹۹ دلار در ماه به کاربران ارائه شد و اگر از مرورگر Safari در دستگاه خود استفاده می‌کنید پشتیبانی از این مرورگر از ماه نوامبر سال گذشته به این سرویس اضافه شده است.

نظرات خود را ثبت کنید