close
گیمینگ

بهترین بازی های موبایل که با دسته بازی PS4 می‌توانید بازی کنید – معرفی ۵ بازی

برنامه PlayStore برای این که ببینید یک بازی از دسته‌های بازی بلوتوثی مانند دسته PS4 پشتیبانی می‌کنند یا نه کاملا بلااستفاده است، به همین دلیل در این مطلب بهترین بازی های موبایل که از دسته بازی پشتیبانی می‌کنند را جمع‌آوری کردیم و آن‌ها را به صورت خلاصه به شما معرفی می‌کنیم. پشتیبانی از دسته بازی لازمه یک بازی که دقت بالایی را نیاز دارد است و در این مطلب ۵ عدد از بهترین بازی های موبایل که با دسته بازی می‌توانید آن‌ها را بازی کنید را معرفی می‌کنیم.

پس اگر به دنبال لیست اسن بازی‌ها هستید به جای درستی آمده‌اید!

بهترین بازی های موبایل پشتیبانی کننده از دسته بازی

Dead Cells

Dead Cells یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های موبایل است که در چند سال اخیر ارائه شده‌است که از دسته بازی بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. به علاه شما می‌توانید فریم ریت این بازی را به صورت دستی تغییر داده و روی ۳۰fps، ۶۰fps و Unlimited FPS در تتظیمات بازی قرار دهید تا از حداکثر رفرش ریت صفحه نمایش تلفن همراه خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: رفرش ریت بالا چیست

همچنین تنظیمات گرافیک Dead Cells را می‌توانید روی HD قرار دهید تا هرچقدر هم که گوشی همراه شما از لحاظ قدرت پردازشی ضعیف باشد، باز هم بازی بسیار روان اجرا شود.

این بازی در تلفن‌های همراه پرچمدار با بالاترین تنظیمات گرافیکی و فریم ریت نیز به سادگی اجرا می‌شود و با اضافه کردن پشتیبانی از دسته بازی بلوتوث به این بازی می‌توان از دقت بیشتر در کنترل بازی به این وسیله بهره برد.

برای دانلود بازی Dead Cells اینجا کلیک کنید

 Rocket League Sideswipe

با ارائه بازی محبوب Rocket League برای دستگاه‌های موبایل به نام بازی Rocket League Sideswipe مقداری شگفت زده شدیم. البته با بررسی بازی Rocket League Sideswipe از این که چقدر خوب این بازی را برای پلتفرم موبایل توسعه داده‌اند بیشتر تحت تاثیر قرار گرفتیم.

کنترل‌های چرخشی بازی اصلی همچنان وجود دارند، اما دیگر فضای بازی ۳ بعدی نیست؛ در عوض توپ بازی را باید در عرض صفحه از یک سمت به سمت دیگر جابه‌جا کنید.

اگر این بازی را در کامپیوتر بازی کرده باشید می‌دانید که این بازی نیاز به کنترل دقیقی نسبت به فضای بازی دارد و خوشحالیم که بگوییم این بازی از یکی از بهترین بازی های موبایل که با دسته بازی PS4 می‌توانید بازی کنید است.

برای دانلود بازی Rocket League Sideswipe اینجا کلیک کنید

DOOM

DOOM بازی است که ژنر بازی‌های با FPS بالا را استارت زد و همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در نظر بسیاری از افراد است. البته مطمئنیم که بسیاری از شما ترجیح می‌دهید تا بازی را به کمک یک Emulator اجرا کنید؛ اما ارائه رسمی شرکت Bethesda برای اندروید یک بازسازی لذت بخش از این بازی محبوب است که البته با توجه به پشتیبانی از دسته بازی و درست شدن کنترل‌های بازی با توجه به یک آپدیت جدید به یکی از بهترین بازی های موبایل پشتیبانی کننده از دسته بازی PS4 و Xbox تبدیل شده‌است.

این بازی حتی از کنترل کیبورد و ماوس نیز پشتیبانی می‌کند که آن را برای افرادی که می‌خواهند با Chromebook بازی کنند و یا کیبورد و ماوس بلوتوث دارند مناسب می‌کند.

برای دانلود بازی DOOM اینجا کلیک کنید

GRID Autosport

اگر به دنبال یک بازی موبایل اتوموبیلرانی با کیفیت کنسول‌ها هستید، این بازی مناسب شماست. این بازی در اواخر سال ۲۰۱۹ برای اندروید ارائه شد و سبک‌های مختلفی از مسابقات اتوموبیلرانی از پیست‌های خاکی تا مسابقات خیابانی و شهری را در بر دارد و ماشین‌های زیادی را ارائه می‌کند.

از ویژگی‌های اصلی این بازی می‌توان به گرافیک خارق‌العاده و پشتیبانی از دسته بازی آن اشاره کرد؛ پیشنهاد می‌کنیم تا حتما آن را بازی کنید.

برای دانلود بازی GRID Autosport اینجا کلیک کنید

Call of Duty: Mobile

زمانی که صحبت از بازی‌های شوتر اول شخص آنلاین می‌شود، کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین عنوان در بین این بازی‌هاست که برخلاف یکی از بزرگترین رقبایش، پابجی موبایل، Call of Duty: Mobile یکی از بهترین بازی های موبایل که با دسته بازی می‌توانید آن را بازی کنید است.

با توجه به این که کنترل‌های تاچ روی این صفحه به خوبی کار می‌کنند؛ اما هیچ جیز تجربه بهتری نسبت به اجرای این بازی با یک دسته بازی مانند دسته بازی PS4 یا Xbox را نمی‌گیرد.

برای دانلود بازی Call of Duty: Mobile اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را ثبت کنید