close
بررسی محصولات

ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ – ویدئو کنفرانس ابعاد متوسط تا بزرگ

ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

لاجیتک با ارائه ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ قصد داشت تا بازار تجهیزات ویدئو کنفرانس ابعاد متوسط تا بزرگ را با ارائه دستگاهی با هزینه کمتر از رقبا و قابلیت استفاده به همراه هر نرم‌افزار ویدئو کنفرانس و تنها به کمک اتصال Plug-and-Play به دست بگیرد.

با این کار لاجیتک توانست تا نام خود را در بین برندهای ارائه دهنده راه‌کارهای ویدئو کنفرانس ثابت کند و با ارائه دستگاه جدیتر لاجیتک Rally توانست تا یک قدم هم این هدف را به سمت جلو ببرد؛ اما حالا ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ به عنوان یک گزینه کم هزینه‌تر برای افرادی که نیازی به قابلیت‌های جدیدتر لاجیتک Rally ندارند قابل تهیه است.

به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب به برری دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک Group بپردازیم.

تجهیزات درون جعبه لاجیتک Group

برخلاف ویدئو کنفرانس لاجیتک Connect، لاجیتک گروپ برای نصب در اتاق کنفرانس و تبدیل آن به اتاق ویدئو کنفرانس طراحی شده و برای این که قابلیت نصب شدن در هر اتاقی را داشته باشد دارای طراحی ماژولار است تا هر قطعه را بتوانید در بهترین موقعیت برای آن در اتاق نصب کنید.

لاجیتک Group

در جعبه این ست ویدئو کنفرانس یک دوربین PTZ، یک اسپیکرفون دارای ۴ میکروفون نویز کنسلینگ، هاب اتصال، کنترل از راه دور، براکت اتصال بر روی دیوار، کابل‌های اتصال مورد نیاز، آداپتور برق و چسب‌های مدیریت کابل کشی است.

در ویدئوی زیر می‌توانید تا جعبه گشایی و فرآیند نصب این دستگاه ویدئو کنفرانس را مشاهده کنید.

میکروفون‌های داخلی اسپیکرفون تا برد ۸ متری کفایت خواهند کرد و اگر نیاز به برد بیشتر دارید می‌‌توانید تا میکروفون اکسترنال و اکستنشن لاجیتک گروپ را نیز تهیه کنید تا برد صورتی میکروفون‌های خود را تا ۱۰ متر نیز افزایش دهید.

قابلیت‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ

لاجیتک Group توانایی فیلمبرداری با کیفیت Full-HD و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد و زاویه دید لنز دوربین آن ۹۰ درجه است.

زاویه ۹۰ درجه و گسترده این دوربین مناسب نمایش میز‌های بلند و طولانی در تصویر است که برای این حالت تصویر بسیار مناسب است و برای تنظیم زاویه دوربین به دلیل PTZ بودن دوربین لاجیتک Group می‌توانید تا جهت دوربین را از راه دور در جهت‌های افقی و عمودی جابه‌جا کنید و یا تا ۵ برابر زوم اپتیکال و بدون افت کیفیت تصویر و تا ۱۰ برابر زوم دیجیتال داشته باشید.

ویدئو کنفرانس لاجیتک group

همچنین می‌توانید تا ۵ تنظیم پیش‌فرض Preset برای هر ۳ تنظیم جهت عمودی، افقی و زوم دوربین انجام داده و ذخیره کنید تا تنها با انتخاب هر یک از این Preset ها دوربین به تنظیمات ذخیره شده تغییر حالت دهد.

این قابلیت برای تمرکز تصویر دوربین بر روی فرد یا افراد خاص در هر لحظه از جلسه و یا تنظیم تصویر دوربین برای داشتن بهترین تصویر با توجه به تعداد افراد حاضر در جلسه و جایگاه نشستن آن‌ها کاربرد دارد.

این دوربین دارا تنظیم فوکوس خودکار و قابلیت تشخیص چهره برای کمک به تنظیم دوربین است؛ همچنین میکروفون‌های این دستگاه دارای قابلیت نویز کنسلینگ، اکو کنسلینگ برای حذف اکو شدن صدای افراد برای وضوح صدای بیشتر و قابلیت تنظیم Gain خودکار میکروفون است، به این معنا که زمانی که از میکروفون اکستنشن ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ استفاده می‌کنید زمانی که فردی نزدیک به میکروفون اکستنشن در حال صحبت است صدای میکروفون‌های اسپیکرفون به صورت خودکار کاهش پیدا می‌کند و بالعکس.

پشتیبانی نرم‌افزاری Logitech Group

ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ به صورت اتصال Plug-and-Play و بدون نیاز به نرم‌افزار با کامپیوتر و تنها با یک اتصال USB به کامپیوتر متصل می‌شود.

برای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس نیاز به یک نرم‌افزار ویدئو کنفرانس مانند ویدئو کنفرانس زوم یا ویدئو کنفرانس گوگل میت یا نرم‌افزارهای دیگر ویدئو کنفرانس دارید، اما لاجیتک گروپ به کمک تمامی نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس کار خواهد کرد و محدودیتی در نرم‌افزار مورد استفاده خود نخواهید داشت.

علاوه بر آن به دلیل قدیمی‌تر بودن ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ بروزرسانی‌های نرم‌افزاری برای آن ارائه می‌شود که می‌توانید آن‌ها را از سایت رسمی پشتیبانی لاجیتک به آدرس Support.logitech.com آن را دانلود کرده و نصب کنید و دستگاه ویدئو کنفرانس خود را بروز نگه دارید.

همچنین اگر سؤالی در رابطه به ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ و نحوه کار آن دارید می‌توانید تا آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به سؤال شما پاسخ دهیم.

نظرات خود را ثبت کنید