close
گیمینگ

بازی های اختصاصی PlayStation که در ۲۰۲۲ برای PC ارائه می‌شوند

بازی های اختصاصی PlayStation

همانطور که می‌دانید برخی از بازی های اختصاصی PlayStation که این معنا است که تنها بر روی پلتفرم Sony PlaysStation قابل بازی هستند؛ برخی از این بازی ها بعد از گذشت زمانی برای PC منتشر می‌شوند. در این مطلب قصد داریم تا چند بازی مهم از بازی های اختصاصی PlayStation که برای PC ارائه می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

ارائه God of War برای PC

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اختصاصی تاریخ PlayStation برای PC ارائه شده است.

روز گذشته God of War بازی از سری بازی‌های PlayStation Exclusive بود که برای بازی در PC نیز منتشر شد. در همین راستا Cory Barlog، یکی از کارگردان‌های استودیو Santa Monica، اعلام کرده است که استودیوهای داخلی سونی اصرار زیادی برای ارائه برخی از بازی های انحصاری PlayStation در PC دارند و God of War نیز یکی از همین بازی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ۲۰۲۲

بازی‌های انحصاری PS4 و PS5 که برای PC منتشر خواهند شد

بازی های انحصاری PlayStation

در ادامه نیز در گزارشی لو رفته از GeForce Now مشخص شده است که قرار است تا ۷ بازی دیگر نیز از بازی های اختصاصی PlayStation برای ویندوز ارائه شوند؛ برخی از این بازی‌ها حتی هنوز برای PS4 و PS5 نیز منتشر نشده‌اند!

در این لیست نام ۷ بازی به چشم می‌خورد که در طول سال ۲۰۲۲ برای کامپیوتر ارائه خواهند شد. بازی‌های اختصاصی PS5 از جمله Returnal، Ghost of Tsushima و حتی Horizon Forbidden West! بازی آخر در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ برای PS5 منتشر خواهد شد!

البته همانطور که از اطلاعات این گزارش مشخص است این بازی‌ها در طول سال ۲۰۲۲ برای کامپیوتر و بازی Horizon Forbidden West چندین ماه بعد از انتشارش برای PC منتشر خواهند شد.

در ادامه لیست بازی‌هایی که مشخص شده‌اند که برای PC از لیست بازی های اختصاصی PlayStation منتشر می‌شوند را به همراه تاریخ انتشارشان می‌بینید:

  • Ghost of Tsushima – February 8, 2022
  • Uncharted: A Legacy of Thieves Collection – February 7, 2022
  • Returnal – April 30, 2022
  • Sackboy: A Big Adventure – May 1, 2022
  • Helldivers – May 3, 2022
  • Horizon Forbidden West – September 9, 2022
  • Ratchet & Clank – October 3, 2022

البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که با توجه به جزئیات این گزارش، اطلاعات آن مقداری قدیمی است؛ به عنوان مثال بخش کامپیوتر Sony که از ماه آوریل سال ۲۰۲۱ نامش به PlayStation PC تغییر کرد در این گزارش به نام قدیمی‌اش یعنی PlayStation Mobile از آن یاد شده است.

همچنین تاخیر تاریخ انتشار بازی Horizon Forbidden West با توجه به این که تاریخ انتشار آن برای PC چند ماه بعد از انتشار آن برای PS5 است با تاریخ اعلام شده در این گزارش مطابقت ندارد؛ با این حساب به احتمال بالا این گزارش لو رفته در لیست کردن عنوان‌هایی که برای PC ارائه می‌شوند دقیق است؛ اما تاریخ انتشار آن‌ها قابل اطمینان نیست.

 

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را ثبت کنید