close
گیمینگ

بهترین بازی های ۲۰۲۲ – برترین بازی هایی که در این سال ارائه خواهند شد

بهترین بازی های 2022

بازی‌های بسیاری در سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های مختلف ارائه خواهند شد؛ لیست کامل آن‌ها را در مطلب بازی های ۲۰۲۲ به همراه تاریخ انتشار می‌توانید مشاهده کنید. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۵ عدد از بهترین بازی های ۲۰۲۲ که ارائه خواهند شد بپردازیم.

بهترین بازی های ۲۰۲۲

God of War Ragnarok

گاد آف وار 2022

بازی God of War همیشه یکی از محبوب ترین بازی‌های اختصاصی پلتفرم Playstation بوده است و بدون شک یکی از بهترین بازی های ۲۰۲۲ نیز خواهد بود.

این خدای رومی بعد از کشتن تمامی خدایان روم باستان برای مدت طولانی غیب شد و سپس سر از افسانه‌های نورس درآورد و به همراه پسر خود چندین خدای این افسانه را اذیت کرد و حتی کشت!

در انتهای بازی چهارمین نسخه God of War برای لحظه‌ای کوتاه می‌بینیم که Kratos کابوسی را می‌بیند که Thor، خدای رعد به در منزل او برای انقام قتل پسرانش آمده است.

از طرفی با توجه به نام انتخابی برای این بازی که Ragnarok است و به معنای روزی است که Odin، پدر Thor در آن می‌میرد بی‌صبرانه در انتظار ارائه شدن این بازی در سال ۲۰۲۲ هستیم تا ادامه داستان این فرمانده اسپارتان را در افسانه‌ای بسیار دور از خانه‌اش ببینیم.

این بازی برای کنسول‌های PS4 و PS5 ارائه خواهد شد.

Horizon Forbidden West

بهترین بازی های سال 2022

قاتل ربات‌ها و دایناسورها با مو‌های آتشین خودش به Playstation بازگشته است و این بار قصد دارد تا قسمت‌های شمالی قاره آمریکا که در حال حاضر مدت طولانی است به کنترل طبیعت بازگشته است را کاوش کند.

علاوه بر داستان‌های جذاب این بازی، شگفت زده میزان واقعی نمایان شدن محیط بازی خواهید شد. این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد در نظر داشته باشید.

این بازی برای کنسول‌های PS4 و PS5 ارائه خواهد شد.

Gran Turismo 7

بازی gran turismo 7

این لیست را با یک بازی دیگر از بازی‌های اختصاصی پلتفرم Playstation ادامه می‌دهیم؛ Grand Turismo 7.

این بازی نهایت واقع‌گرا بودن مسابقات اتوموبیلرانی است و توسعه آن توسط علاقه‌مندان حوزه خودرو در شرکت Polyphony Digital در ژاپن انجام می‌شود.

در این بازی می‌توانید با سرعت بالا در پیست‌های واقعی در جهان که با بیشترین جزئیات ممکن درون بازی شبیه‌سازی شده‌اند و با ماشین‌هایی که در زندگی واقعی از دسترس ما خارج‌اند رانندگی کنید.

افرادی که نسخه‌های قدیمی این بازی را بازی کرده‌اند و بازی می‌کنند، همان اندازه زمانی که در پیست می‌گذرانند را مشغول به انتخاب ماشین برای مسابقه و محو تماشای آن‌ها و توجه به ظرافت بکار رفته در شبیه‌سازی مدل آن در بازی می‌شوند.

البته وجود تجهیزات بازی حرفه‌ای مانند فرمان بازی این تجربه را به مقدار زیادی بهبود خواهد داد.

این بازی برای کنسول‌های PS4 و PS5 ارائه خواهد شد.

Starfield

بازی starfield

یک بازی علمی تخیلی دیگر از Bethesda، سازندگان سری بازی محبوب Elder Scrolls.

با سلیقه خودتان یک فضانورد بسیازید و ساعت‌ها مشغول گشت و گذار در منظومه‌های نزدیک به منظومه شمسی شوید.

متأسفانه در زمینه بازی‌هایی با داستان‌های علمی تخیلی مدت طولانی است که بازی خوبی از زمان سری بازی‌های the Mass Effect ارائه نشده است؛ به همین دلیل انتظارات از این بازی بسیار زیاد خواهد بود.

این بازی برای Xbox Series X/S و کامپیوتر ارائه خواهد شد.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

بازی زلدا 2

البته نام این بازی همچنان به صورت رسمی منتشر نشده است، اما قسمت بعدی محبوب‌ترین و بهترین بازی Zelda در شرف منتشر شدن است.

اگر این بازی بتواند چیزی فراتر از ابعاد و تنوع بازی قبلی خودش را ارائه دهد و هر معبد، جنگل یا تجمع هیولاها داستان جذاب و نکته جدیدی برای کشف داشته باشد قطعا این بازی را به یکی از بهترین بازی های ۲۰۲۲ تبدیل خواهد کرد و به بازی تبدیل خواهد شد که بسیاری را به طول یکسال کامل به خود برای تکمیل تمام ماموریت‌ها و جمع کردن تمام امتیازها مشغول خواهد کرد.

درست مانند قسمت قبلی خودش.

این بازی برای Nintendo Switch ارائه خواهد شد.

بازی‌هایی که شما در انتظار ارائه شدنشان در سال ۲۰۲۲ هستید کدام‌اند؟ بازی‌هایی که می‌خواهید تا بیشتر از آن‌ها بدانید را در بخش نظرات برای ما ثبت کنید.

آیا با لیست ما از بهترین بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۲ ارائه خواهند شد موافقید؟

بیشتر بخوانید:

1 دیدگاه

نظرات خود را ثبت کنید