close
معرفی GTA 6

بروزرسانی: GTA 6 معرفی شد

بالاخره و بعد از بیشتر از ۱۰ سال از ارائه GTA V، معرفی GTA 6 تا پایان هفته آینده انجام خواهد شد.

GTA 6 کی معرفی می شود

به گزارش بلومبرگ و به گفته جیسون شرایر GTA 6 به زودی معرفی می‌شود و حتی ممکن است در همین هفته انجام شود!

اگر این خبر درست باشد، معرفی بازی GTA 6 از امروز (۱۷ آبان ۱۴۰۲) تا پایان این هفته میلادی یعنی دوشنبه هفته دیگر (۲۲ آبان ۱۴۰۲) انجام خواهد شد.

همچنین در ماه میلادی آینده، یعنی دسامبر ۲۰۲۵ ویدئو تریلر بازی GTA 6 یا GTA VI همزمان با ۲۵ امین سالگرد تاسیس شرکت Rockstar منتشر خواهد شد.

چه چیزی از GTA 6 می‌دانیم؟

با توجه به اطلاعات لو رفته از GTA 6 می‌توان دانش خوبی نسبت به این بازی داشت. به عنوان مثال و با توجه به ویدئوهای لو رفته از GTA 6 در این بازی اولین شخصیت اصلی زن در تاریخ GTA را خواهیم دید و این که این بازی در نسخه مدرن شده از شهر Vice City که می‌توان آن را الهام گرفته از میامی دانست، خواهد بود.

GTA 6 کی منتشر خواهد شد؟

معرفی GTA 6 به این معنی نیست که بتوانید آن را دانلود کرده و بازی کنید؛ اما معرفی شدن GTA 6 در پایان سال ۲۰۲۳ به این معنی است که به احتمال قوی این بازی در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ ارائه خواهد شد و شواهد دیگری نیز بر این احتمال وجود دارد.

اخیرا شرکت Take-Two Interactive پیش‌بینی درآمد خود در سال‌های آینده را اعلام کرده است و مقدار درآمد بسیار قابل توجهی را برای Fiscal 2025 خود که از اکتبر سال ۲۰۲۴ تا سپتامبر سال ۲۰۲۵ خواهد بود پیش‌بینی کرده است.

این درآمد زیاد تنها با منتشر شدن بازی GTA 6 امکان پذیر خواهد بود و با معرفی GTA 6 در هفته جاری یا ابتدای هفته آینده، نباید انتظار ارائه شدن این بازی را تا حدود ۱ سال دیگر داشت.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : GTA 6

نظرات خود را ثبت کنید