close
گیمینگ

درآمد از GTA 6 – آیا می‌توانید پول بازی را به پول واقعی تبدیل کنید؟

درآمد از GTA 6

شایعه‌ای به راه افتاده است که می‌توانید با بازی GTA 6، پول داخل بازی را به دنیای واقعی هم منتقل کنید و درآمد از GTA 6 داشته باشید؛ آیا این خبر واقعی است؟ در این مطلب به توضیح این خبر می‌پردازیم.

طرفداران بازی GTA بی‌صبرانه در انتظار منتشر شدن GTA 6 هستند و آن‌هایی که مانند شما که در حال مطالعه این مطلب هستید، اخبار آن را دنبال می‌کنند در انتظار انتشار ویدئو تریلر و اعلام تاریخ رسمی برای انتشار بازی هستند.

به همین دلیل هر خبر و شایعه‌ای که از بازی GTA 6 منتشر می‌شود، به سرعت در فضای اینترنت پخش می‌شود، چه درست باشد و چه غلط و زمانی که خبر از امکان داشتن درآمد از GTA 6 منتشر شد، همه تعجب کردند.

به این دلیل که این کار، کار منطقی نیست، به این خاطر که در نهایت Rockstar Games یک شرکت و کسب و کار است و اولویت اول آن داشتن درآمد هرچه بیشتر است؛ اما بررسی می‌کنیم که این شایعه از کجا نشعت گرفته و چرا این خبر منتشر شده‌است.

بیشتر بخوانید:

آیا می‌توان از بازی GTA 6 درآمد داشت؟

زیاد معطلتان نکنیم. خیر، امکان تبدیل و انتقال پول داخل بازی به پول واقعی و داشتن درآمد از بازی GTA 6 در دنیای واقعی وجود نخواهد داشت؛ البته و طبیعتا امکان انتقال پول واقعی به داخل بازی در قالب GTA Online Shark Cards وجود خواهد داشت.

اما امکان خارج کردن پول بازی و وارد کردن آن به دنیای واقعی وجود نخواهد داشت.

شایعه امکان داشتن درآمد از GTA 6

اخبار مربوط به GTA 6 می‌توانند درست هم باشند و هز خبری که منتشر می‌شود غلط نیست؛ به عنوان مثال کامل‌ترین مطالب درست را می‌توانید در اطلاعات لو رفته از GTA 6 مطالعه کنید.

اما بیشتر اخبار مربوط به این بازی غلط هستند و دلیل انتشار آن‌ها درست متوجه نشدن صحبت‌های توسعه دهندگان بازی است.

خبر امکان داشتن درآمد از GTA 6 نیز از زمانی پخش شد که Tom Henderson در توییتر در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرد که کریپتوکارنسی و بیت‌کوین در GTA 6 وجود خواهد داشت و بازیکنان جوایز خود را در قالب Bitcoin دریافت خواهند کرد و نه پول.

به گفته دقیق او:

“These payments come from high-tier characters who need to transfer large amounts of ‘untraceable cash’ quickly.”

Tom Henderson

به معنای این که در بازی و پس از انجام مراحل اصلی، شخصیت‌های رده بالای بازی در هنگام پرداخت پول برای این که از روش غیر قابل ردیابی توسط پلیس استفاده کنند، پول شما را به صورت رمز ارز پرداخت می‌کنند.

البته Tom Henderson بعد از مدتی شفاف سازی کرد که منظور او سیستم رمز ارز در داخل بازی و مشابه سیستم بیت کوین در واقعیت است، نه این که این همان بیت کوین واقعی و قابل خرید و فروش باشد.

این خبر امکان داشتن درآمد در GTA 6 را کاملا از بین می‌برد؛ اما اگر به آن فکر کنید این قابلیت، قابلیت بسیار جذابی برای بازیکنان خواهد بود.

درست مانند سیستم بورس در GTA V، چرا که این سیستم تنها برای انجام مراحل لستر و درآمد از بورس GTA V نیست و بلکه شما می‌توانید به صورت مداوم با این سیستم تعامل داشته باشید و کارهای شما در بازی بر این سیستم اثر می‌گذارند.

حالا همین ویژگی‌ها را در سیستم رمز ارز پیاده کنید؛ حتی اگر امکان داشتن درآمد واقعی در GTA 6 وجود نداشته باشد، اما بسیار جذاب خواهد بود.

برچسب‌ها : GTA 6

نظرات خود را ثبت کنید