close
gta online رایگان

آیا GTA Online رایگان است؟ برای این که بتوانید GTA Online بازی کنید باید آن را بخرید یا اشتراک داشته باشید؟ هزینه آن چقدر است؟ در ایت مطلب با هرآنچه باید درباره نحوه تهیه GTA Online و این که آیا لازم است برای آن هزینه‌ای بپردازید یا خیر آشنا می‌شویم.

قیمت GTA Online

GTA Online رایگان است. اما به شرطی که شما GTA V را تهیه کرده باشید.

دقت کنید که با توجه به این که GTA Online را باید آنلاین بازی کنید، منظور از تهیه GTA V، ریختن بازی به صورت کپی در کنسول بازی یا کرک یا این طور نصب‌ها نیست و باید بازی را یا به صورت آنلاین یا فیزیکی و به صورت کاملا قانونی خریداری کرده باشید.

بیشتر بخوانید:

هزینه اشتراک gta online

البته برای تهیه بازی GTA Online دو روش کلی وجود دارد:

  1. با خرید GTA V بازی GTA Online را نیز دریافت خواهید کرد
  2. می‌توانید با قیمت پایین‌تر تنها GTA Online را تهیه کنید و دیگر حالت Solo Player بازی GTA V را نخرید

در این صورت به GTA Online به صورت رایگان دسترسی دارید، اما این بدان معنا نیست که بتوانید آن را بازی کنید.

تهیه اشتراک

نکته اینجاست که برای اجرای بازی GTA Online در کنسول باید هزینه اشتراک PS Plus یا Xbox Live Gold داشته باشید و برای این اشتراک‌ها باید هزینه ماهانه، ۳ ماهه یا سالانه بپردازید.

هزینه تهیه این اشتراک‌ها در ایران وابسته به هزینه تومانی که فروشنده این اشتراک‌ها به شما می‌فروشند وابسته است و قیمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، اما اختلاف زیادی با یکدیگر ندارند.

جمع‌بندی: آیا GTA Online رایگان است؟

بله و خیر، بله از این جهت که اگر GTA V را به صورت دیسکی تهیه کرده باشید یا آن را آنلاین و از استورهای رسمی خریداری کرده باشید، نیازی به هزینه اضافی برای تهیه GTA Online ندارید.

اما با وجود این که GTA Online را دارید، نمی‌توانید آن را بازی کنید و برای این کار در کنسول‌ها نیاز به تهیه اشتراک PS Plus در PlayStation و Xbox Live Gold در Xbox دارید.

با این وجود هزینه بازی GTA Online برابر با هزینه تهیه بازی GTA V به علاوه هزینه اشتراک‌های مورد نیاز آن است که اگر در حال حاضر GTA V را دارید، هزینه شما برای اجرای بازی GTA Online مقدار زیادی کم می‌شود.

برچسب‌ها : GTA OnlineGTA V

نظرات خود را ثبت کنید