close
بهترین ماد های گرافیکی GTA V

بیشتر از ۱۰ سال از زمان انتشار بازی GTA V می‌گذرد و با تمام جذابیتی که این بازی دارد، گرافیک این بازی مربوط به ۱۰ سال پیش است و امروزه برای این که بتوانید این بازی را روی کامپیوتر خود اجرا کنید، نیاز به هیچ سیستم گیمینگ قدرتمندی نخواهید داشت. امروز می‌خواهیم تا با بهترین ماد های گرافیکی GTA V آشنا شویم تا حداقل تا زمان منتشر شدن GTA 6 از این بازی بیشترین لذت ممکن را ببریم.

با توجه به قدیمی بودن بازی GTA V و ضعیف بودن گرافیک بازی نسبت به بازی‌های امروزی، Rockstar Games نسخه بهبود یافته این بازی را در سال ۲۰۲۲ منتشر کرد که دارای گرافیک بهبود یافته است؛ البته این بازی تنها برای کنسول‌های PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر شده‌است.

خوشبختانه کسانی که با PC بازی می‌کنند نیازی به انتظار برای انتشار نسخه جدید بازی نیستند و با ماد بازی خود را هرطور که می‌خواهند تغییر می‌دهند.

تا به حال ویدئوهای گیم پلی GTA 6 را در اینترنت دیده‌اید؟ همه آن‌ها تقلبی هستند و در واقع ویدئوهای GTA V با مادهای گرافیکی هستند تا با بهبود گرافیک بازی مخاطب را مشتاق به دیدن ویدئو کنند. شما هم می‌توانید با نصب این مادها بازی GTA V خود را شبیه به آن‌ها کنید.

بهترین ماد های گرافیک GTA V

بی‌نهایت ماد گرافیکی برای GTA V در اینترنت وجود دارد. با توجه به محبوبیت زیاد این بازی حتی بعد از ۱۰ سال و نیاز به صبر حداقل یکساله برای انتظار GTA 6 بعد از معرفی رسمی GTA 6 بهتر است تا حداقل GTA V را حداقل چند پله با بهترین ماد های گرافیکی موجود برای این بازی بهبود دهید.

LA Vegetation

این ماد گرافیکی GTA V درخت‌ها و گیاه‌های داخل محیط بازی را تغییر می‌دهد و شکل و تعداد آن‌ها را به واقعیت فضای سبز شهر لس آنجلس نزدیک‌تر می‌کند.

همچنین جزئیات گرافیکی درفت‌ها و بوته‌ها نیز بهبود زیادی پیدا می‌کنند. اما به غیر از این مورد تغییر دیگری در گرافیک این بازی توسط این ماد اتفاق نمی‌افتد.

VisualV

ماد VisualV در سال ۲۰۱۵ برای GTA V ارائه شد و یکی از قدیمی‌ترین اما همچنان جزو محبوب‌ترین و بهترین ماد های گرافیکی GTA V است.

این ماد به بهبود نورپردازی و جزئیات Texture محیط بازی می‌پردازد. علاوه بر آن بهبودهایی در نحوه پرشان شدن چمن‌ها و علفزارها در باد و ظاهر درختان را با نصب این ماد مشاهده خواهید کرد. سازندگان VisualV همچنین کل حالات آب و هوای بازی را از اول ساخته‌اند و با نصب این ماد وضعیت آب و هوایی بازی به طور کامل تغییر می‌کند.

با وجود این که این ماد بعد از انتشار خود آپدیت‌های فراوانی را دریافت کرده و به طور منظم تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ آپدیت شده‌است؛ اما امکان رقابت با مادهاب جدبدب که ارائه می‌شوند را ندارد.

Awesomekills Graphics

بهترین ماد های گرافیکی GTA V

این ماد GTA V به صورت کلی یک ماد تصحیح نورپردازی است که از ENB و Reshade که هسته اصلی بسیاری از بهترین ماد های گرافیکی GTA V هستند، استفاده می‌کند.

این ماد گرافیکی علاوه بر تصحیح و بهبود نورپردازی بازی، قابلیت ری تریسینگ را به GTA V اضافه می‌کند که به صورت محسوسی ظاهر بازی را تغییر می‌دهد.

این ماد گرافیکی در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و از آن تاریخ تا کنون به صورت منظمی آپدیت شده است و آخرین آپدیت آن در ماه می ۲۰۲۳ منتشر شده‌است.

RTX-V Alter Graphics

ماد rtx برای gta v

همانطور که از نامش مشخص است، این ماد گرافیکی GTA V نیز Ray Tracing را به بازی اضافه می‌کند. البته افکت‌های شبیه Ray Tracing مانند را به بازی اضافه می‌کند. این ماد قابلیت کار با مادهای دیگر را دارد.

علاوه بر بهبود در نورپردازی، ماد RTX-V به بهبود Texture اجسام نیز می‌پردازد.

یکی از بهترین نکات درباره این ماد این است که رایگان است. اما با این وجود توان رقابت با بهترین مادهای گرافیکی پولی GTA V را دارد و به همین دلیل یکی از بهترین ماد ها برای گرافیک GTA V محسوب می‌شود.

NaturalVision Evolved

ماد NaturalVision Evolved بهترین ماد گرافیکی برای GTA V است. این ماد در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است و به صورت مداوم و منظم آپدیت دریافت می‌کند.

از بهبودهای گرافیکی این ماد می‌توان به بهبود براقیت اجسام و بازتاب‌های نور محیط، جزئیات بیشتر سایه‌ها، تصحیح رنگ‌های نور محیط و نورپردازی طبیعی‌تر در هنگام باران‌های طوفانی اشاره کرد.

با نصب ماد‌های گرافیکی برای GTA V جلوه جدیدی به بازی GTA که ۱۰ سال پیش منتشر شده می‌دهد و بار دیگر و حداقل برای یک سال تا یک سال و نیمی که تا انتشار بازی GTA 6 باید صبر کنیم ما را سرگرم نگه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : GTA V

نظرات خود را ثبت کنید