close
استیل نامحدود در Ghost of Tsushima

در بازی Ghost of Tsushima استیل به عنوان یک کاده اولیه و Resource برای آپگرید کردن اسلحه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و آیتمی کمیاب در بازی است؛ اما با این حال امکان دسترسی به استیل نامحدود در Ghost of Tsushima وجود دارد و در این مطلب با نحوه انجام این کار آشنا می‌شویم.

سیستم آپگرید کردن اسلحه های Ghost of Tsushima بسیار جزئی و عمیق است، اما برای این کار بازیکنان به صورت مداوم باید به دنبال متریال و مواد اولیه باشند. با وجود این که این کار بسیار سرگرم کننده است، اما میانبری برای آپگرید کردن هرچه سریع تر اسلحه‌ها با داشتن استیل نامحدود وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه انتقال سیو بازی از PS4 به PS5 | راهنمای افزایش حافظه PlayStation 5 | بهترین DNS برای پلی استیشن و نحوه تنظیم DNS در PS4 و PS5

استیل نامحدود در Ghost of Tsushima

استیل بی نهایت در Ghost of Tsushima

استیل در نقاط مختلفی از نقشه بزرگ بازی Ghost of Tsushima وجود دارد، اما این نقاط به اندازه‌ای با یکدیگر فاصله دارند که جمع کردن مقدایر زیاد آن دشوار است. این روش فارمینگ که می‌خواهیم توضیح دهیم با ریلود کردن چک پوینت‌ها و تاثیر این کار بر آیتم‌های بازی کار می‌کند.

هربار که بازیکن یک چک پوینت را ریلود می‌کند، تمام متریال‌هایی که جمع‌آوری کرده‌است را نگهداری می‌کند، اما متریال‌های نقشه بازی دوباره اسپان می‌شوند.

برای دسترسی به استیل نامحدود در Ghost of Tsushima کافیست تا بعد از پیدا کردن یک منبع استیل در بازی و برداشتن آن آخرین Checkpoint بازی خود را Reload کنید و دوباره از همان نقطه استیل بردارید. با تکرار این کار دسترسی به استیل نامحدود در بازی خواهید داشت.

این ترفند با دیگر Resource ها نیز کار می‌کند و برای این که در Ghost of Tsushima از هر Resource مقدار نامحدود داشته باشید تنها کافی است تا یک منبع برای برداشت آن در بازی پیدا کنید.

استیل به مقدار کمی در Chest های داخل مپ وجود دارد، اما اگر موقعیت‌هایی را می‌خواهید که به صورت قطعی در آن‌ها استیل وجود دارد می‌توانیم Traveller’s Rest Inn و Saltwind Estate را به شما پیشنهاد کنیم.

در این مناطق به صورت قطعی استیل وجود دارد و نقاط مناسبی برای اجرای این ترفند فارمینگ برای دسترسی به مقدار زید استیل در بازی است.

اما متاسفانه سریع‌ترین ریسپان شدن در یک Checkpoint برای Jin این است که بمیرد! به این معنا که افرادی که می‌خواهند از این ترفند استفاده کنند مرگ‌های بی نیاز زیادی را برای Jin باید در نظر بگیرند؛ این مورد برای برخی از افراد اهمیتی ندارد، اما برای آن‌هایی که می‌خواهند تا Death Count کمی داشته باشند مناسب نخواهد بود و باید روش دیگری برای این کار پیدا کنند.

برچسب‌ها : Ghost of Tsushimaراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید