close

با ارائه Grand Theft Auto 5، شرکت Rockstar Games تجربه‌ای از بازی Open World را به وجود آورد که دنیای گیمینگ را برای همیشه متحول کرد. این که یک نفر می‌تواند هزاران ساعت را به انجام یک بازی بپردازید. اما با وجود این همه زمان باز هم ماشین‌هایی در نقشه بازی وجود دارند که همه افرادی که این بازی را می‌کنند آن‌ها را پیدا نخواهند کرد و احتمال دیدن آن‌ها به صورت اتفاقی در بازی کمتر از برنده شدن در لاتاری است! اما در این مطلب قصد داریم تا با کمیاب ترین ماشین GTA V آشنا شویم و موقعیت برخی از کمیاب ترین ماشین‌ها در این بازی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

رمز جی تی ای وی در PlayStation | رمز GTA V در Xbox 360 / Xbox One / Xbox Series X|S | ویدئو گیمپلی از GTA 6

کمیاب ترین ماشین های GTA V

چه تازه شروع به انجام این بازی کرده باشید و چه مشغول منفجر کردن هواپیماها در فرودگاه برای داشتن درآمد از بورس در GTA V باشید. با پیدا کردن و برداشتن این ماشین‌ها می‌توانید کاری کنید که تمام دوستانتان در بازی آنلاین به شما حسودی کنند! تنها کافیست با یکی از این ماشین‌ها به سراغشان بروید.

Imponte Ruiner 2000

ماشین های خاص GTA V

چقدر پول در جیبتان در GTA Online دارید؟ اگر مانند اکثر بازیکنان درآمد خفنی از بازی ندارید احتمالا یکی دو میلیون دلار از فعالیت‌های مجرمانه خود در حساب بانکی کنار گذاشته‌اید. شاید با این پول سرمایه گزاری کرده‌اید. شاید هم همه آن را خرج لباس‌های مختلف و ماشین‌های متفاوت کرده باشید.

زمان آن رسیده که ظاهر مافیایی خود را با Imponte Ruiner 2000 ارتقا دهید. چه چیزی این ماشین را به یکی از کمیاب ترین ماشین های GTA V تبدیل می‌کند؟ قیمت آن.

آیا شما توانایی این را دارید که در GTA Online نزدیک به ۶ میلیون دلار را برای خرید این ماشین بپردازید؟ البته قیمت دقیق آن ۵,۷۴۵,۶۰۰ دلار است و می‌توانید آن را از Warstock Cache & Carry بخرید.

اما با ۶ میلیون دلار خود چه جیزی تحویل می‌گیرید؟ امکان پرتاب موشک، تیربار، موشک‌های دنبال کننده هدف، پوشش ضد گلوله و تمام امکاناتی که می‌توانید در شخصی‌سازی ماشین در Los Santos Customs در بازی بگیرید.

حالا سوال اینجاست که آیا شما حاضرید که چند میلیون دلار برای یکی از گران قیمت‌ترین و کمیاب ترین ماشین ها رد GTA V را بپردازید؟

Modded Dubsta 2

کمیاب ترین ماشین GTA V

چگونه می‌توانید با کمتر از یک Hypercar 3 میلیون دلاری به ساحل Vespucci Beach بروید؟ در گذشته و اوایل زمانی که GTA Online ارائه شد با هر ماشینی که می‌گشتید مشکلی نبود؛ اما امروزه اگر ماشین شما یک ماشین کمیاب در GTA V یا یک ماشین به شدت دستکاری شده نباشد، کسی به شما نگاه هم نمی‌کند!

پس چرا با یک ماشین عادی می‌گردید زمانی که یک ماشین تا خرخره لوازمی و کمیاب به نام Modded Dubsta 2 وجود دارد. اما اگر بخواهید این ماشین را ببینید باید طبق توضیحات زیر عمل کنید.

ماشین Modded Dubsta 2 بین ساعات ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر نزدیک پارکینگ یک خانه خاص در محله Vinewood اسپان می‌شود. زمانی که آن را دیدید می‌توانید آن را بردارید و به Los Santos Customs ببرید و با سلیقه خودتان آن را شخصی‌سازی کنید.

Rusted Tractor (تراکتور زنگ زده)

تراکتور زنگ زده gta v

لیست بلند بالایی از ماشین‌های بسیار گران قیمت و کمیاب در بازی وجود دارد و یکی از کمیاب ترین ماشین های GTA V یک تراکتور قدیمی و زنگ زده است.

برخی از بازیکنان اولین باری که با این وسیله نقلیه مواجه شدند تصور می‌کردند که راکستار در حال ترول کردن آن‌هاست. به این دلیل که این تراکتور را با بدست آوردن Sponsorship Tier 1000 بدست در مد Arena War Game خواهید آورد.

این جایزه رسیدن شما به آخرین لول این مد بازی است که متاسفانه رسیدن به آن نیز بسیار دشوار است. برای رسیدن به این لول باید هزاران مچ انجام دهید و در آن‌ها پیروز شوید که تقریبا غیر ممکن به نظر می‌آید.

اگر هم می‌خواهید تا این تراکتور را داشته باشید تا همه تصور کنند شما به Sponsorship Tier 1000 رسیده‌اید، برخی اوقات این تراکتور در نقاط مختلفی از نقشه مانند El Gordo Lighthouse در نزدیکی Grapeseed اسپان می‌شود.

تنها به یاد داشته باشید که این تراکتور بسیار کند و ضعیف است و بازیکنان دیگر می‌توانند آن را منفجر کنند.

Space Docker

افرادی که GTA 5 را ۱۰۰ درصد کامل کرده باشد با این ماشین آشنا هستند. این ماشین بعد از تکمیل یکی از مراحل Strangers and Freaks که در طول آن باید ۵۰ قطعه فضایی در نقشه GTA V را پیدا کنید به شما داده می‌شود، در اصل در انتهای داستان آن را از صاحبش می‌دزدید.

اگر در GTA Online این باگی قدیمی اما آینده نگرانه را می‌خواهید می‌توانید با رسیدن به Sponsorship Tier 500 در Arena War آن را بگیرید.

FIB Buffalo

چه کسی در GTA V در سمت خلاف قانون قرار نگرفته؟ هدف از انجام این بازی همین است، مگر نه؟ اما اگر پلیس محلی نتواند از پس شما بر بیاید، پلیس FIB (Federal Investigation Bureau) وارد عمل می‌شوند.

ماشین‌های این سطح از پلیس زره‌های قوی‌تری نسبت به پلیس معمولی و ماشین‌های عادی دارند و بهتر می‌توان با آن‌ها رانندگی کرد.

ماشین FIB Buffalo قابل خریدن یا باز کردن نیست و باید آن را از پلیس بدزدید. این ماشین را نمی‌توان دستکاری یا بیمه کرد.

The Lost Slamvan

کمیاب ترین ماشین gta v

این یک ماشین کاملا خاص و کمیاب ترین ماشین GTA Online است که برای گرفتن آن نیاز به داشتن پول زیاد و شانس خوب در گردانه شانس Diamond Casino & Resort دارید.

زمانی که این گردانه شانس را، که تنها یکبار در روز می‌توانید بچرخانید، می‌چرخانید ۱۴،۳ درصد شانس برنده شدن یک ماشین نامشخص را دارید و از این مقدار شانس احتمال ۰٫۷۲ درصد وجود دارد که این ماشین The Lost Slamvan باشد که به صورت کلی ۰،۰۰۵ درصد احتمال آن وجود دارد که این ون را بگیرید.

یعنی شانس ۱ در ۲۰،۰۰۰ که این ماشین را به کمیاب ترین ماشین در GTA V تبدیل می‌کند.

برچسب‌ها : GTA Vراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید