close
گیمینگ

بهترین تنظیمات God of War Ragnarok برای تجربه بهتر از بازی

بهترین تنظیمات god of war ragnarok

با استفاده از بهترین تنظیمات God of War Ragnarok تجربه خود از بازی را ارتقا دهید.

بازی God of War Ragnarok بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ است که همه در انتظار عرضه آن بودند و از طرفی سونی همیشه تلاش داشته تا بازی‌های انحصاری‌اش بلافاصله بعد از عرضه در دسترس هرکس که قصد انجام بازی را دارد قرار بگیرد.

اگر در حال حاضر در حال انجام بازی God of War Ragnarok هستید یا قصد تهیه و انجام این بازی را در آینده دارید، بهتر است تا برای ادامه یا قبل از شروع بازی این تنظیمات را روی کنسول خود انجام دهید تا بهترین تجربه را از این بازی داشته باشید.

پایین آوردن سختی بازی

بسیاری از ما دغدغه‌های شخصی مانند کار، فرزند یا… داریم که باعث می‌شوند تا زمان زیادی برای بازی و حرفه‌ای شدن در آن را نداشته باشیم. یا ممکن است هدف شما از انجام بازی God of War Ragnarok ادامه دادن داستان بازی و تماشا آنچه در روز راگناروک رخ می‌دهد باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه گیمر حرفه ای شویم

در این صورت توصیه می‌کنیم تا به خودتان فشار نیاورید و سختی بازی را کم کنید، باور کنید که این بهترین تنظیمات God of War Ragnarok برای شماست.

برای این کار به Settings > Accessibility > Combat, Navigation & Puzzles > Playstyle بروید و از اینجا لول سختی بازی را کم کنید.

در اینجا می‌توانید مشخص کنید تا آیتم‌ها را به صورت خودکار از روی زمین بردارید، سیو چک پوینت‌ها بعد از کشتن مینی باس‌ها به صورت خودکار انجام دهید، Aim Assist داشته باشید و بسیاری تنظیمات دیگر.

با این کار بیشتر غرق در داستان بازی می‌شوید و از آن لذت بیشتری می‌برید و درگیر شکست دادن باس‌هاس سخت نمی‌شوید و نیاز نیست چند بار برای کشتنشان تلاش کنید.

پازل‌های بازی نیز به همین شکل قابل تنظیم هستند و اگر سختی بازی را طبق چیزی که بالا گفتیم کم کردید یا خواهید کرد، تنظیمات پازل‌ها را نیز به شکلی که به شما می‌گوییم تغییر دهید.

به Settings > Gamplay بروید و Puzzle Aim Assist و Puzzle Time Delay را فعال کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا پازل‌های بازی را راحت‌تر حل کنید.

تغییر تنظیمات گرافیک

تنظیمات گرافیکی god of war ragnarok

بازی God of War Ragnarok برای PS5 چندین تنظیم مختلف گرافیکی دارد که بهتر است آن‌ها را انتحان کنید تا ببینید از کدام بیشتر خوشتان می‌آید. اگر فریم‌ریت بالاتر و تصویر روان‌تر را ترجیح می‌دهید، حالتی را انتخاب کنید که حداقل ۶۰ فریم بر ثانیه باشد.

اگر ترجیح شما گرافیک بالاتر و کیفیت بهتر گرافیکی محیط بازی است، می‌توانید رزولوشن تصویر را تا ۴K 2160p نیز بالا ببرید. البته برای استفاده از این کیفیت بالا باید مانیتور یا تلویزیون مناسب هم داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مانیتور ۴K چیست | بهترین مانیتور برای PS5

برای این کار به Settings > Graphics & Camera > Graphics Mode بروید. در اینجا ۶ تنظیم مختلف برای PS5 وجود دارد.

تنظیم مپ تاچ پد

دسته PS5 تاچ پد بسیار کاربردی دارد که متاسفانه از آن در بازی‌ها به اندازه لازم استفاده نشده‌است. خوشبختانه God of War Ragnarok به شما اجازه مپ کردن دستورات مختلف به تاچ پد را می‌دهد و در ادامه با بهترین تنظیمات God of War Ragnarok برای تاچ پد دسته PS5 آشنا می‌شویم.

برای تغییر تنظیمات مپ تاچ پد دسته PS5 باید به Settings > Controller Settings > Touch Pad Shortcuts بروید. ابتدا تنظیمات Touch Pad Button را تغییر دهید تا به تنظیمات دلخواه خود برسید.

به صورت پیش‌فرض کلیک سمت چپ تاچ پد برای شما نقشه و کلیک سما راست آن منو اسلحه‌ها را باز خواهد کرد.

در مرحله بعد می‌توانید دستوراتی را برای Swipe روی تاچ پد مپ کنید. به عنوان مثال می‌توانید Spartan Rage را با Swipe تاچ پد مپ کنید که فعال کردن آن ساده‌تر از گرفتن همزمان L3 و R3 است.

برچسب‌ها : راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید