close
تفنگ حرارتی در فورتنایت

هدشات کردن دشمنان با تفنگ حرارتی چالشی است که در Chapter 3 Season 2 فورتنایت می‌تواند به باز کردن اسکین Prowler به شما کمک کند. در این مطلب با نحوه پیدا کردن تفنگ حرارتی آشنا می‌شویم؛ هدشات کردن دشمنان با شما.

با این که این شخصیت Marvel جزئی از این Battle Pass است، اما با Battle Stars قابل خریداری نیست و به جای آن باید ۳ چالش متفاوت را به پایان برسانید و یکی از آن‌ها نیازمند تفنگ حرارتی است.

در این مطلب با نحوه پیدا کردن تفنگ حرارتی در فورتنایت و پیدا کردن Huntmaster Saber آشنا می‌شویم و به توضیح این که اصلا تفنگ حرارتی چیست می‌پردازیم.

 

بیشتر بخوانید:

تفنگ حرارتی در فورتنایت چیست

تفنگ حرارتی در فورتنایت چیست

تفنگ حرارتی در فورتنایت به شما این امکان را می‌دهد تا نشانه‌های حرارتی دشمنان را زمانی که نشانه گرفته‌اید ببینید. این باعث می‌شود تا راحت‌تر بتوانید دشمنان را از راه دور تشخیص دهید؛ اما باید در حالت نشانه گیری این کار را انجام دهید و صرفا به همراه داشتن تفنگ حرارتی کمکی به شما نخواهد کرد.

در حال حاضر تنها یک تفنگ حرارتی در فورتنایت وجود دارد و آن Thermal Scoped Assault Rifle است و در دو حالت کمیاب بودن یافت می‌شود: Epic و Legendary. به این معنا که از هر تفنگ اسکوپ داری که بنفش یا نارنجی نیستند می‌توانید صرف نظر کنید.

اگر از افکت نقشه حرارتی خوشتان می‌آید، اما از اسکوپ نه استفاده از ThermalFish بدون نیاز به اسکوپ محیط بازی را به صورت حرارتی نشان می‌دهد.

اما این افکت برای زمان طولانی باقی نخواهد ماند، پس اگر قصد استفاده مداوم از آن را دارید از داشتن ThermalFishهای فراوان اطمینان حاصل کنید.

کجا می‌توان در فورتنایت تفنگ حرارتی پیدا کرد

سه راه برای پیدا کردن تفنگ حرارتی در فورتنایت وجود دارد:

  1. Searching Chest و لوت روی زمان
  2. شکست دادن Huntmaster Saber
  3. شکست دادن یک IO Hunter

اگر قصد دارید تا با لوت کردن به جای شکست دادن یک دشمن تفنگ حرارتی، به یاد داشته باشید که این اسلحه تنها در کمیابی Epic و Legendary وجود دارد. اما می‌توانید تفنگ‌هایی که نارنجی و بنفش نیستند را در هنگام لوت کردن فراموش کنید.

چگونه Huntmaster Saber را پیدا کنیم و تفنگ حرارتی بگیریم

پیدا کردن Huntmaster Saber ساده است، اما شکست دادن او با توجه به سرعت و میزان دمیجی که وارد می‌کند، دشوار است. پیشنهاد می‌کنیم تا با جان کامل و زره و اسلحه‌های خوب به سراغ او بروید.

جای huntmaster saber

اگر هم شکست دادن Huntmaster Saber دشوار است می‌توانید به سراغ IO Hunter بروید، پیدا کردن او مقداری دشوارتر است، اما کشتن او بسیار ساده‌تر است.

huntmaster saber در فورتنایت

IO Master را کجا می‌توان پیدا کرد

یک IO Hunter در نقشه اسپان می‌شود و می‌توانید او را در زمین‌های شرق Tilted Towers پیدا کنید.

اسلحه‌ای که با آن راحت هستید را به همراه تیر به اندازه کافی بردارید تا همه گاردهای IO که در این ناحیه می‌بینید را بکشید. زمانی که موج سوم رسید، IO Hunter ظاهر می‌شود. IO Hunter انمی است که دو جان بالای سر خود دارد.

پیدا کردن io master

زمانی که IO Hunter را کشتید، از او یک Epic Thermal Scoped Assault Rifle می‌افتد.

 

برچسب‌ها : راهنمای فورتنایتفورتنایت

نظرات خود را ثبت کنید