close
گیمینگ

وندینگ ماشین ها در فورتنایت در کجای نقشه هستند؟ لوکیشن تمام Vending Machine ها

وندینگ ماشین های Fortnite

وندینگ ماشین های فورتنایت که در دو نوع Mending Machine و Weapon-O-Matics هستند می‌توانند تجهیزاتی را به شما بدهند که با آن‌ها می‌توانید وین بگیرید. در این مطلب موقعیت تمام وندینگ ماشین های Fortnite را به شما می‌گوییم.

شما می‌توانید از Weapon-O-Matics ها اسلحه و از Mending Machine ها ابزار پر کردن جان و سپر به شما می‌فروشند که می‌توانند برای تکمیل کردن لوت شما کاربردی باشند. به علاوه این که چالش‌هایی که باید به کمک وندینگ ماشین های فورتنایت انجام دهید نیز وجود دارند و برای انجام آن‌ها باید موقعیت این وندینگ ماشین‌ها را بشناسید.

بیشتر بخوانید:

موقعیت وندینگ ماشین های Fortnite

نقشه وندینگ ماشین های فورتنایت

اگر به دنبال وندینگ ماشین در نقشه فورتنایت هستید، موقعیت تمام آن‌ها را در نقشه بالا مشخص کرده‌ایم، با کلیک روی آن می‌توانید سایز کامل عکس را مشاهده کنید. Weapon-O-Matics ها که برای خرید اسلحه کاربرد دارند به صورت خوبی در نقشه پخش هستند و Mending Machine ها هم اکثرا در نزدیکی پمپ بنزین‌ها در نقشه دیده می‌شوند.

برای Chapter 3, Season 4 فورتنایت چالش‌ها و Quest هایی دارد که باید برای انجام آن‌ها با وندینگ ماشین های فورتنایت، خصوصا Mending Machine ها کار کنید.

زمانی که به موقعیت‌های مشخص شده در نقشه بالا بروید به سادگی قادر خواهید بود تا ویندینگ ماشین‌ها را پیدا کنید که با یک آیکن اسلحه یا ضربدر مشخص می‌شوند.

البته ابن مورد را در نظر بگیرید که افراد می‌‌توانند وندینگ ماشین‌ها را خراب کنند؛ پس اگر به این موقعیت‌ها رفتید و آن را پیدا نکردید، احتمالا کسی قبل از شما آنجا بوده.

چگونه می‌توان از وندینگ ماشین ها در فورتنایت خرید کرد؟

وندینگ ماشین های فورتنایت

برای خرید از این وندینگ ماشین‌ها تنها کافیست تا جلوی آن‌ها رفته و با دستورات طاهر شده روی نمایشگر کار کنید. با چرخاندن گردانه می‌توانید تجهیزاتی که برای خرید موجودند را ببینید و اگر چیزی که می‌خواهید را دیدید با انتخاب آن، آن را بخرید.

بعد از خرید آیتم خریداری شده از دستگاه بیرون می‌پرد و آماده کالکت شدن توسط شما خواهد بود.

Malfunctioning Vending Machines یا وندینگ ماشین‌های خراب فورتنایت چه هستند؟

وندینگ ماشین های خراب فورتنایت

برخی از اوقات هم زمانی که سراغ وندینگ ماشین‌ها می‌روید، با یک وندینگ ماشین خراب مواجه می‌شوید که روی صفحه آن تصویر قرمز رنگ با یک علامت تعجب دیده می‌شود.

این وندینگ ماشین‌ها در حال گلیچ کرده هستند و مهم نیست که سراغ یک Weapon-O-Matic رفته باشید یا یک Mending Machine، این وندینگ ماشین‌ها با گرفتن ۱۰۰ Gold bar یک آیتم رندوم به شما می‌دهد که می‌تواند یک اسلحه کمیاب باشد یا یک آیتم معمولی.

اما تا زمانی که شانس خود را امتحان نکنید نخواهید دانست که چه چیزی از ندینگ ماشین های خراب فورتنایت دریافت می‌کنید.

برچسب‌ها : راهنمای بازیفورتنایت

نظرات خود را ثبت کنید