close
ویدئو کنفرانس کوچک

جلسات ویدئو کنفرانس می‌توانند با ظرفیت‌های مختلف و در محیط‌ها با شرایط مختلفی برگذار شوند و به این دلیل است که به شما توصیه می‌کنیم تا در زمان خرید ویدئو کنفرانس به نوع دستگاه و موارد استفاده آن توجه کنید؛ زیرا دستگاه‌هایی مانند لاجیتک BCC950 وجود دارند که برخلاف دستگاه‌هایی مانند لاجیتک RALLY و لاجیتک RALLY Plus برای برگذاری جلسات ویدئو کنفرانس کوچک طراحی و ساخته شده‌اند.

به ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

همانطور که گفتیم دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک BCC950 برای تشکیل جلسات ویدئو کنفرانس کوچک یا با حجم کم افراد طراحی شده‌است و تنها به ارائه خدمات با کیفیت مناسب در جلسات تا ۴ نفر را دارد.

ویدئو کنفرانس کوچک

ویدئو کنفرانس BCC950 دارای اسپیکرفون در بدنه‌ی خود و یک دوربین با کیفیت فیلمبرداری Full-HD 1080p و زاویه دید ۷۸ درجه است.

با توجه به این نکته که این دستگاه در مکانی نزدیک به شما قرار می‌گیرد، ممکن است تا نیاز به تغییر زاویه دید دوربین داشته باشید؛ برای این کار دوربین این دستگاه دارای طراحی ماژولار است و با پورت Mini USB به بدنه دستگاه متصل می‌شود و دارای قابلیت تغییر زاویه دید دوربین به میزان ۵۵ درجه در محور عمودی و ۱۸۰ درجه در محور افقی است.

ویدئو کنفرانس کوچک

همچنین اگر می‌خوهید تا ارتفاع تصویر خود را افزایش دهید می‌توانید با جدا کردن دوربین از بدنه، اتصال آن به پایه اکستنشن دستگاه و اتصال أوربین به کمک پایه این کار را انجام دهید. با انجام این کار همچنان می‌توانید با زاویه دید دوربین خود را تنطیم نمایید.

این دستگاه ویدئو کنفرانی کوچک دارای اتصال به صورت Plug-and-Play است، بدین معنا که برای اتصال آن تنها کافی است تا کابل USB آن را به کامپیوتر خود متصل نمایید و برای استفاده از آن نیاز به استفاده از نرم‌افزار ویژه یا اختصاصی ندارید و می‌توانید از هر یک از نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس که در حال حاضر در حال استفاده از آن هستید استفاده کنید.

کنترل این دستگاه بسیار ساده است و حتی به همراه دستگاه یک ریموت کنترل از راه دور را نیز دریافت می‌کنید تا نیازی به کلیک دکمه‌های روی بدنه دستگاه برای تنظیم آن نداشیته باشید.

جمع‌بندی

دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک BCC950 یک دستگاه ویدئو کنفرانس کوچک است که برای جلسات ویدئو کنفرانس با نفرات کم طراحی شده‌است و برای تشکیل جلسات ویدئو کنفرانس تا ۴ نفر بسیار مناسب است.

برای آشنایی بیشتر با تجهیزات ویدئو کنفرانس پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب بخش بررسی محصولات را در بلاگ کاربران ویدئو کنفرانس مطالعه نمایید.

نظرات خود را ثبت کنید