close
نصب ویدئو کنفرانس

یکی از برترین و محبوب‌ترین تجهیزات ویدئو کنفرانس و برند ویدئو کنفرانس شرکت لاجیتک است که محصولات با کیفیت و متنوعی را برای نوع کاربردهای مختلف ویدئو کنفرانسی از وبکم تا دوربین سالن کنفرانس را به کاربران ارائه کرده‌است. یکی از نکات اصلی تجهیزات این برند، راحتی و سادگی نصب ویدئو کنفرانس لاجیتک و یا قابلیت Plug-and-Play آن‌هاست.

در مطلب ویدئو کنفرانس چیست به معرفی این محصولات و در مطلب خرید ویدئو کنفرانس به راهنمایی شما در تهیه سیستم ویدئو کنفرانس مناسب برای خود پرداختیم و در این مقاله قصد داریم تا شما را به نحوه اتصال هر یک از مدل‌های تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک و نصب ویدئو کنفرانس شما را راهنمایی کنیم.

ویدئو کنفرانس لاجیتک GROUP

لاجیتک GROUP

این دستگاه ویدئو کنفرانس یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های ویدئو کنفرانس است و دلیل این امر قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full-HD 1080p، قابلیت تنظیم زاویه و زوم دوربین از راه دور و ساده بودن اتصال ویدئو کنفرانس لاجیتک GROUP در اتاق کنفرانس است.

این سیستم ویدئو کنفرانس از ۴ جزء کلی تشکیل شده‌است:

  • هاب اتصال
  • دوربین
  • اسپیکرفون
  • میکروفون‌های افزایش برد

در ویدئوی زیر می‌توانید با نحوه نصب ویدئو کنفرانس لاجیتک GROUP در اتاق کنفرانس خود و به کامپیوتر خود آشنا شوید.

 

ویدئو کنفرانس لاجیتک Connect

لاجیتک Connect

دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک Connect سیستم ویدئو کنفرانس قابل حمل برند لاجیتک است و برای جلسات ویدئو کنفرانس با تعداد کم افراد مناسب است. همچنین نصب ویدئو کنفرانس لاجیتک Connect از بقیه دستگاه‌های ویدئو کنفرانس به نسبت ساده‌تر است. برای اتصال این دستگاه تنها نیاز به یک کابل HDMI دارید.

در ویدئوی زیر می‌توانید روش نصب ویدئو کنفرانس لاجیتک Connect را تماشا کنید.

 

ویدئو کنفرانس لاجیتک MeetUp

لاجیتک MeetUp

وسدئو کنفرانس لاجیتک MeetUp یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های برند ویدئو کنفرانس لاجیتک است. این دستگاه دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K Ultra-HD است و دارای زاویه دید ۱۲۰ درجه است که آن را مناسب اتاق‌های عریض با سایز متوسط و رو به بالا می‌‌کند.

همچنین این دستگاه ویدئو کنفرانس از فناوری‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک از جمله مجموعه فناوری‌های Logitech Rightsense پشتیبانی می‌کند.

برای آنایی با نحوه نصب ویدئو کنفرانس لاجیتک MeetUp پیشنهاد می‌کنیم تا ویدئوی زیر را تماشا کنید.

برای آشنایی بیشتر با تجهیزات ویدئو کفرانس می‌توانید مطالب بخش بررسی محصولات ویدئو کنفرانس را در بلاگ کاربران ویدئو کنفرانس مطالعه نمایید.

نظرات خود را ثبت کنید