close
اخبار

برند ویدئو کنفرانس – برترین برندهای ویدئو کنفرانس در سال ۲۰۲۰

ویدئو کنفرانس یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش‌های ارتباط از راه دور در سال ۲۰۲۰ است و برند‌های مختلفی با تجهیزات ویدئو کنفرانس متفاوتی در این حوزه مشغول فعالیت هستند. برند ویدئو کنفرانس در کیفیت تجهیزات ویدئو کنفرانس انتخابی شما تإثیر فراوانی نخواهد داشت، اما باید بدانبد که برندهای مختلف تمرکز بر موضوعات مختلفی در زمان توسعه محصولات خود دارند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا شما را با برترین برندهای ویدئو کنفرانس در سال ۲۰۲۰ آشنا کنیم.

برند ویدئو کنفرانس ezTalks Technology

مارک ویدئو کنفرانس

برند ezTalks یک برند حرفه‌ای در زمینه ارائه تجهیزات ویدئو کنفرانس است که به ارائه راهکارهای ویدئو کنفرانس با کیفیت برای ارتباط از راه دور می‌پردازد.

راهکارهای ویدئو کنفرانس این شرکت برای هر شرایط جلساتی طراحی شده‌اند و برای برگذاری جلسات ویدئو کنفرانس، میتینگ روم‌ها و وبینارها گزینه بسیار مناسبی هستند.

تمرکز اصلی این مارک ویدئو کنفرانس بر امنیت اطلاعات مشتریان و کاربران تجهیزات ویدئو کنفرانس این برند است به همین دلیل ارتباط دستگاه‌های این مارک با رمزگزاری کامل انجام می‌شود و در هنگام استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس ezTalks نگرانی از خروج اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در جلسات به خارج از این محیط را نخواهید داشت.

برند ویدئو کنفرانس Logitech

ویدئو کنفرانس لاجیتک

برند لاجیتک علاوه بر تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر مانند ماوس و کیبورد به تولید تجهیزات ویدئو کنفرانس مانند وبکم‌های حرفه‌ای و سیستم‌های ویدئو کنفرانس و حتی دوربین‌های ویدئو کنفرانس PTZ نیز می‌پردازد و برخی از با کیفیت ترین تجهیزات در این زمینه را نیز تولید می‌کند.

این مارک ویدئو کنفرانس برای هر مدل اتاق با هر ابعاد و ظرفیت افرادی سیستم ویدئو کنفرانسی ارائه کرده‌است و اتاقی در دفتر کاری شما نخواهد بود که نتوان آن را به کمک تجهیزات این مارک ویدئو کنفرانس به یک اتاق کنفرانس حرفه‌ای تبدیل نکرد.

برای آشنایی بیشتر با سیستم‌های ویدئو کنفرانس این برند می‌توانید مطلب مربوط به ویدئو کنفرانس لاجیتک را مطالعه نمایید.

مارک ویدئو کنفرانس Vidyo

برندهای ویدئو کنفرانس

 

مارک ویدئو کنفرانس Vidyo یکی دیگر از برندهای ویدئو کنفرانس است که به ارائه راهکارهای ویدئو کنفرانس های-اند و با Latency بسیار کم می‌پردازد. یکی از مزایای اسفاده از تجهیزات این مارک ویدئو کنفرانس کار کردن آن‌ها با نرم‌افزارهای Hangouts و Gmail است.

همچنین این مارک ویدئو کنفرانس اولین برندی است که به ارائه سیستم ویدئو کنفرانس با کیفیت HD به ارائه سرویسی برای کنسول بازی Nintendo Wii U پرداخته است.

امروزه این مارک ویدئو کنفرانس به ارائه دوربین‌های ویدئو کفرانس و میکروفون‌های با کیفیت برای برقراری تماس تصویری می‌پردازد.

Blue Jeans Network

برند ویدئو کنفرانس

مارک ویدئو کنفرانس Blue Jeans به تولید و ارائه تجهیزات ویدئو کنفرانسی می‌پردازد که کمترین هزینه را برای کسب و کارها به همراه داشته باشد. این موضوع بدین معنا نیست که تجهیزات این مارک ویدئو کنفرانس از کیفیت پایینی برخوردارند؛ بلکه بدین معناست که تجهیزات این شرکت با قیمت مناسبی برای کسب و کارها ارائه می‌شود و دارای تمامی قابلیت‌های مورد نیاز توسط کسب و کارها است.

برای آشنایی بیشتر با تجهیزات ویدئو کنفرانس پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب بخش بررسی محصولات ویدئو کنفرانس و نرم‌افزار ویدئو کنفرانس را در بلاگ کاربران ویدئو کنفرانس مطالعه نمایید.

نظرات خود را ثبت کنید