close
نرم‌افزار

نرم افزار کنفرانس موبایل | معرفی و دانلود ۵ اپلیکیشن

نرم افزار کنفرانس

برگذاری جلسات ویدئو کنفرانس به کاری بسیار ساده تبدیل شده‌است. اگر تاریخچه ویدئو کنفرانس را مطالعه کرده باشید می‌دانید که در گذشته راهکارهای ویدئو کنفرانس بسیار گران قیمت بودند و کیفیت بسیار پایینی را ارائه می‌دادند؛ اما حالا شما می‌توانید به کمک تلفن همراه خود جلسه کنفرانس مجازی تشکیل دهید. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۵ عدد از بهترین نرم افزار کنفرانس های سیستم عامل اندروید بپردازیم.

بهترین نرم افزار کنفرانس اندروید شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. Cisco Webex Meetings
  2. GoToMeeting
  3. Hangouts Meeting
  4. Skype

در ادامه با هر یک از این نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس اندروید بیشتر آشنا می‌شویم.

Cisco Webex Meetings

نرم افزار کنفرانس

Cisco Webex Meetings یکی از بهترین نرم افزار ویدئو کنفرانس موجود برای سیستم عامل اندروید است و از محبوبیت زیادی برخوردار است و قابلیت‌های بسیار کاربردی دارد.

می‌توانید تنها با یک کلیک وارد جلسه خود شوید، همچنین می‌توانید چیدمان‌های مختلفی را برای ویدئو‌های خود انتخاب کنید و جلسات آینده خود را از درون خود نرم‌افزار برنامه‌ریزی کنید.

کیفیت تصویر این نرم افزار خوب است و اتصال پایدار و بدون کندی و لگ دارد؛ اما رابط کاربری این نرم افزار کنفرانس مقداری پیچیده است و گاهی ممکن است تا با مشکلات لاگین کردن یا کیفیت صدای پایین مواجه شوید.

هرچند برای بسیاری از کسب و کارها انتخاب بسیار مناسبی است. دانلود این نرم‌افزار رایگان است اما برخی از قابلیتهای آن در نسخه پولی آن موجود است.

 

GoToMeeting

نرم افزار کنفرانس

GoToMeeting یکی دیگر از نرم افزار کنفرانس های پرطرفدار است. این نرم افزار ویدئو کنفرانس در نسخه رایگان خود قابلیت حضور افراد تا ۱۵ نفر و ازران ترین نسخه پولی آن حضور افراد از ۲۵ تا ۱۲۵ نفر را به صورت همزمان را به شما می‌دهد.

به کمک این نرم‌افزار علاوه بر ویدئو کنفرانس‌های نصویری می‌توانید به برگذاری کنفرانس‌های صوتی نیز بپردازید. همچنین می‌توانید از قابلیت‌های سینک کردن Calendar افراد، چت کردن با افراد در جلسه و قابلیت‌های ارائه این نرم افزار کنفرانس نیز استفاده کنید.

این نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک یا تیم‌های کوچک در کسب و کارهای بزرگ بسیار مناسب است.

Hangouts Meet

گوگل Hangouts

نرم افزار کنفرانس Google Hangouts یک نرم افزار در بین مجموعه نرم‌افزارهای G Suite گوگل است و کیفیت تصویر و صدایی مناسب را برای ۵۰ نفر به صورت همزمان ارائه می‌دهد و به علت شیوع ویروس کرونا استفاده از این نرم‌افزار برای کسب و کارها از طرف گوگل رایگان شده‌است.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تهیه این نرم‌افزار به صورت رایگان می‌توانید مطلب Google Hangouts رایگان شد را مطالعه نمایید.

یکی از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت کار آن با بقیه نرم‌افزارهای گوگل مانند Google Calendar است. همچنین این نرم‌افزار برای بسیاری از کسب و کارها، مدارس بسیار مناسب است.

همچنین اگر به دنبال اکوسیستمی از نرم‌افزارها برای انجام کارهای خود هستید مجموعه نرم‌افزارهای G Suite گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

اما باید توجه کنید که با این کار خود را محدود به این اکوسیستم کرده‌اید و تنها می‌توانید از قابلیت‌های این نرم‌افزارها استفاده کنید و باید با تمامی مشکلات احتمالی آن‌ها نیز سر و پنجه نرم کنید.

 

Skype

ویدئو کنفرانس اسکایپ
ویدئو کنفرانس اسکایپ یک نرم افزار ویدئو کنفرانس مناسب دیگر برای جلساتی که تا ۲۵ نفر در آنها حضور دارند است و رایگان است. می‌توانید افرادی که اسکایپ ندارند را نیز در این جلسات حضور دهید.

برای آشنایی با نحوه کار نرم افزار کنفرانس اسکایپ می‌توانید مطلب برقراری جلسه با اسکایپ را مطالعه نمایید.