close
گیمینگ

نقشه لوکیشن زباله های رادیواکتیو GTA V – موقعیت Nuclear Waste ها در بازی

زباله های رادیواکتیو GTA V

با جمع‌آوری تمام زباله‌های رادیواکتیو تروفی Waste Management در GTA V را خواهید گرفت و با این که این کار مانند جمع‌آوری قطعات سفینه فضایی در GTA V خیلی پرهیجان نیست؛ اما بعد از انجام آن پول زیادی خواهید گرفت. البته برای این که بتوانید این کار را انجام دهید باید مقدار زیادی از داستان بازی را طی کرده باشید. برای این کار لوکیشن زباله های رادیواکتیو GTA V را به شما می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: رمز جی تی ای وی برای کامپیوتر | مراحل لستر در GTA V | درآمد از بورس در جی تی ای وی | رمز GTA V در ایکس باکس | رمز جی تی ای وی در PlayStation | نصب ماد در GTA V | اطلاعات لو رفته از GTA 6

خرید اسکله

در توضیحات این تروفی نوشته شده‌است:

Purchase the old dock and collect all nuclear waste.

باز کردن این تروفی نیازمند پول و گشتن فراوان است. شما باید داستان اصلی بازی را تا بعد از مرحله The Merryweather Heist جلو ببرید.

بعد از اتمام این مرحله اسکله Sonar Collections در Paleto Cove قابل خرید خواهد بود (لوکیشن این اسکله در نقشه پایین با عنوان Property مشخص شده‌است). به آنجا بروید و اسکله را به قیمت ۲۵۰،۰۰۰ دلار بخرید.

جمع‌آوری زباله‌‌های رادیواکتیو GTA V

زباله های رادیواکتیو GTA V

حالا باید شروع به گشتن کنید. در اسکله‌ای که خریده‌اید به یک زیردریایی دسترسی دارید، برای این کار از Kraken Submarine که باید با انجام چالش عکاسی طبیعت باز کنید هم می‌توانید استفاده کنید.

سوار زیردریایی شوید، به عمق دریا در لوکیشن زباله های رادیواکتیو GTA V مشخص شده در نقشه پایین بروید تا هر ۳۰ تای آن را پیدا کنید.

نقشه زباله های رادیواکتیو GTA V

هر بسته زباله که پیدا کنید، ۲۳،۰۰۰ دلار خواهید گرفت و در نهایت ۶۹۰،۰۰۰ دلار آیدتان خواهد شد.

استفاده از اسکرین‌شات در این مورد برای نشان دادن لوکیشن دقیق این زباله‌ها کارساز نیست؛ اما استفاده از اپلیکیشن Trackify که در تلفن همراه داخل بازی خود دارید بسیار کارساز است. به لوکیشن‌های مشخص شده در نقشه بروید و با کمک این اپلیکیشن زباله‌ها را پیدا کنید.

برچسب‌ها : GTA Vراهنمای بازی

1 دیدگاه

نظرات خود را ثبت کنید