close
گیمینگ

رمز گاو صندوق ها در Stray – رمز قفل‌های بازی را بدانید

رمز گاو صندوق ها در Stray

بازی Stray یک بازی جذاب و خلاقانه از BlueTwelve است که درباره ماجراجویی‌های شما که یک گربه هستید در شهر ربات‌هاست و با هدف بازگشت پیش خانواده خودتان است. در این بازی باید معماها را حل کنید و به مسیر خود ادامه دهید، بخشی از این معماها دو گاوصندوق بازی است که باید رمز آن‌ها را با حل معماها پیدا کنید. در این مطلب موقعیت دقیق و کد رمز گاو صندوق ها در Stray را به شما می‌گوییم.

دو گاو صندوق در بازی وجود دارد، یکی در Slums و دیگری در Midtown.

بیشتر بخوانید:

رمز گاو صندوق Slums در Stray

اگر خودتان گاو صندوق را پیدا کرده‌اید اما رمز آن را نمی‌توانید بدست آورید، رمز گاو صندوق Slums Safe در Stray عدد ۱۲۸۳ است.

زمانی که با ربات B12 متحد شدید و به Slums رسیدید، باید با Guardian صحبت کنید. بعد از آن باید به مسیر خود ادامه دهید تا از گاراژ ربات‌هایی در حال مدیتیشن کردن هستند رد شوید و از پله‌هایی که در این قسمت در سمت چپ شما وجود دارد بالا بروید.

جادوگری که نامش Morusque است را رد کنید و وارد کوچه شوید. این کوچه در سمت چپ دری است که ورودی فاضلاب را مسدود کرده‌است.

در این کوچه گاو صندوقی در نزدیکی Morusque وجود دارد که روی آن یک یادداشت کوچک وجود دارد؛ که خوشبختانه ربات‌ها متوجه اطلاعات آن نمی‌شوند.

رمز گاو صندوق Slums در Stray

در این یادداشت نوشته شده است که «عددها را دنبال کن» و در ادامه اعداد باینری نوشته شده‌است که بازیکن توانایی فهم آن‌ها را ندارد. همچنین به شما گفته می‌شود که یک خوره یا Geek را پیدا کنید.

این فرد یا ربات Geek را در ساختمان Elliot Programing پیدا می‌کنید. برای پیدا کردن این ساختمان باید تابلوهای منطقه Slums را ترجمه کنید تا با راهنمایی آن‌ها به ساختمان برسید.

بعد از پیدا کردن ساختمان و وارد شدن به آن به سراغ دری بروید که روی آن علائم باینری نوشته شده باشد. ای این در با Stray Scratch وارد شوید و پله‌ها را بالا بروید تا به طبقه دوم بروید، در اینجا با Elliot آشنا خواهید شد.

برگه Safe’s Mysterious Password را به او نشان دهید. او آن را از شما می‌گیرد و شروع به کار روی آن می‌کند، نتیجه این کار عنوان DUFFER BAR است که یک بار در نزدیکی موقعیت فعلی شماست.

به بیرون ساختمان بروید و به دنبال ساختمانی با نئون قرمز رنگ باشید. وارد Duffer BAR که شدید تابلو‌ای با این عنوان را روی دیوار می‌بینید، با Interact داشتن با این تابلو، تابلو به زمین می‌افتد و پشت آن رمز گاو صندوق Slums در Stray پشت آن نوشته شده‌است. این کد ۱۲۸۳ است.

رمز گاو صندوق Midtown در Stray

رمز گاو صندوق منطقه Midtown در بازی Stray عدد ۸۵۴۲ است.

رمز این گاو صندوق در Stray به راحتی بدست می‌آید. زمانی که وارد Midtown شدید، جاده اصلی را به سمت شهر دنبال کنید و به سراغ مترو و آسانسور نروید.

در نهایت به نقطه‌ای می‌رسید که یک ربات عصبانی را در نزدیکی یک فروشگاه می‌بینید. بای با رفتن روی کانتر و با عبور از یک سوراخ وارد فروشگاه شوید.

رمز گاو صندوق Midtown در Stray

زمانی که وارد شدید یک یادداشت پیدا می‌کنید که باید آن را به B12 بدهید تا آن را برای شما ترجمه کند. زمانی که این متن ترجمه شد کد ۸۵۴۲ بدست می‌آید. این کد را در گاو صندوق وارد کنید تا باز شود.

برچسب‌ها : راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید