close
اخبار

دانلود نرم افزار وب کم لاجیتک Logi Tune 2.0

نرم افزار وب کم لاجیتک

لاجیتک سال گذشته و زمانی که نسخه وایرلس و سیم‌دار هدست اداری Logitech Zone را به کاربران معرفی و ارائه کرد نرم افزاری را با عنوان Logitech Tune به کاربران معرفی کرد که نرم‌افزاری برای انجام تنظیمات این هدست‌ها به شمار می‌آمد تا به شما در شخصی‌سازی ویژگی‌های هدست کمک کند. حال با ارائه نسخه ۲٫۰ لاجیتک این نرم افزار را به یک نرم افزار وب کم لاجیتک برای وب کم های حرفه ای خود تبدیل کرده‌است و در این مطلب قصد داریم تا با قابلیت‌هایی که این نرم افزار وب کم لاجیتک به شما می‌دهد آشنا شویم.

نرم افزار وب کم لاجیتک

نرم افزار Logi Tune در نسخه جدید خود علاوه بر پشتیبانی از هدست‌های Zone, Zone Wireless و Zone Wireless Plus پشتیبانی از وب کم‌های لاجیتک C920، لاجیتک C925e، لاجیتک C930e و لاجیتک BRIO را اضافه کرده است تا در صورتی که از تجهیزات ویدئو کنفراس در جلسات استفاده می‌کنید تنها یک نرم‌افزار برای تنظیمات مختلف آن‌ها داشته باشید.

نرم افزار لاجیتک Logi Tune 2.0 به وب کم شما قابلیت‌های Pan، Tilt و Zoom به صورت نرم‌افزاری را اضافه می‌کند تا بدون نیاز به دست زدن به وب کم بتوانید زاویه دید بقیه را نسبت به خود تنظیم کنید و آن را به نحوی تبدیل به یک دوربین PTZ می‌کند.

همچنین این نرم‌افزار با اضافه کردن فیلترهای نوری می‌تواند به ارتقا تصویر وب کم شما بپردازد و به شما در داشتن تصویری با وضوح بالا کمک کند.

قابلیت بروزرسانی تجهیزات ویدئو کنفرانس با این نرم‌افزار یکی دیگر از قابلیت‌های جدید به شمار می‌آید که به صورت خودکار موجود بودن نسخه نرم‌افزاری جدیدتر دستگاه شما را چک می‌کند و در صورت وجود آن به شما قابلیت بروزرسانی تجهیزات را تنها با فشار یک دکمه می‌‌دهد.

نرم افزار لاجیتک Logi Tune دارای یک مینی اپلیکیشن جدید نیز هست که به شما این قابلیت را می‌دهد تا در حین تماس تصویری بتوانید تنظیمات مربوط به وب کم یا هدست خود را بدون این که توجه‌تان را از جلسه خارج کنید به سرعت تغییر دهید.

در صورتی که از تجهیزات پشتیبانی شده از نرم افزار وب کم لاجیتک Logi Tune 2.0 استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم تا با کلیک اینجا به دانلود و نصب این نرم‌افزار بپردازید.

1 دیدگاه

نظرات خود را ثبت کنید