close
معرفی جی تی ای 6

قطعا همه ما می‌دانستیم که دیر یا زود GTA بعدی ارائه خواهد شد؛ اما حالا به صورت رسمی این اتفاق از طرف توسعه دهندگان این بازی پرطرفدار، یعنی Rockstar Games اعلام شده است و جی تی ای ۶ در راه است.

بروزرسانی: گیم پلی GTA 6 لو رفت

اعلام رسمی ارائه Grand Theft Auto 6

ارائه GTA 6

مدت بسیار طولانی بود که Rockstar در حال بروزرسانی و توسعه بازی GTA V بود و البته در این میان بازی‌های موفق دیگری مانند Red Dead Redemption 2 را ارائه کرد.

اعلام خبر رسمی شدن ارائه جی تی ای ۶ در آینده‌ای نزدیک به صورت یک توییت توسط Rockstar Games صورت گرفت.

توییت جی تی ای 6

این استودیو بازی درباره تاخیر طولانی خود درباره عرضه یا حتی تصمیم به عرضه جی تی این ۶ این چنین پاسخ داد:

“With every new project we embark on, our goal is always to significantly move beyond what we have previously delivered—and we are pleased to confirm that active development for the next entry in the Grand Theft Auto series is well underway. We look forward to sharing more as soon as we are ready, so please stay tuned to the Rockstar Newswire for official details.”

«با هر پروژه جدید، هدف ما بهبود قابل توجه آن نسبت به چیزی که در گذشته ارائه دادیم است و خرسندیم که اعلام کنیم توسعه فعالی برای نسخه جدید Grand Theft Auto در حال انجام است. قطعا در آینده اطلاعات بیشتری را از توسعه این بازی را در صورت آمادگی به اشتراک خواهیم گذاشت؛ برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید تا Newswire رسمی Rockstar را دنبال کنید.»

توجه کنید که Grand Theft Auto 6 یا GTA 6 نام رسمی این بازی نیست، در واقع نام رسمی این بازی معرفی نشده است؛ اما با توجه به شیوه نامگذاری این سری بازی توسط Rockstar تا امروز احتمال می‌رود تا این الگو ادامه دار باشد.

نام این بازی هرچیز که باشد منتظریم تا ببینیم با توجه به این که هم بنیان‌گذار و یکی از مهم‌ترین عناصر خلاقیت بازی جی تی ای، Dan Houser، این شرکت را در سال ۲۰۲۰ ترک کرد، این بازی چگونه داستان خود را ادامه خواهد داد.

جی تی ای ۶ کی ارائه می‌شود؟

هیچ صحبتی درباره زمان ارائه GTA 6 نشده است؛ اما قطعا به این زودی‌ها شاهد ارائه این بازی نخواهیم بود، چرا که این خبر تنها خبر قطعی بودن ارائه نسخه بعدی جی تی ای است.

آنالیست‌ها در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کردند که این بازی تا سال ۲۰۲۴ ارائه نخواهد شد و بازه زمانی احتمالی ارائه GTA 6 را از آوریل ۲۰۲۳ تا آوریل ۲۰۲۴ پیش‌بینی کردند و اگر سنت اولویت کنسول‌های بازی برای Rockstar ادامه پیدا کند، کسانی که با کامپیوتر بازی می‌کنند باید بیشتر از این‌ها صبر کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کنسول بازی

زمان ارائه بازی‌های Rockstar برای PC در مورد GTA IV، هشت ماه و برای GTA 5 و Red Dead Redemption 2 بیشتر از ۱ سال پس از ارائه برای کنسول‌های بازی بود.

بیشتر بخوانید: لیست بازی های ۲۰۲۲

حالا که ارائه جی تی ای ۶ به صورت رسمی اعلام شده‌است نظر شما درباره آن چیست؟ چه اتفاقات و تغییراتی را انتظار دارید در این بازی ببینید؟ نطر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها : GTA 6اخبار جی تی ای 6جی تی ای 6

نظرات خود را ثبت کنید