close
گیمینگ

تفاوت پابجی موبایل با پابجی نیو استیت چیست؟ – PUBG Mobile یا PUBG New State

تفاوت پابجی موبایل با پابجی نیو استیت

به صورت خلاصه: تفاوت پابجی موبایل با نیو استیت کم نیست. درست است که هسته اصلی بازی و گیمپلی آن‌ها یکسان‌اند، اما مپ و نقشه جدید، بهبودهای گرافیکی و مکانیک بازی متفاوت عناصر اصلی تفاوت PUBG Mobile و PUBG New State هستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل پابجی موبایل

کدام را بازی کنیم؟

پابجی موبایل یا پابجی نیو استیت

با توجه به این که پابجی نوی استیت به عنوان پابجی جدید شناخته می‌شود، اما هنوز خیلی از بازیکنان همچنان به بازی کردن پابجی موبایل ادامه می‌دهند و اگر شروع به بازی پابجی نیو استیت کنند، پابجی موبایل را رها نخواهند کرد که برای آن دلایل خوبی وجود دارد.

طبیعت رایگان بودن این بازی سدی را از مقابل بازیکنان برای اجرای این بازی برمی‌دارد، امکان نصب نسخه Lite برای دستگاه‌های ضعیف نیز همینطور.

همچنین این بازی هنور بروزرسانی‌های دوراه‌ای دریافت می‌کند و مدهای جدید به بازی اضافه می‌شوند تا فضای بازی را تازه نگهدارند. همچنین این بازی اکنون در فصل ۲۱ام خود است و در طول سالیان بازی پابجی موبایل به یک فرمول موفق و تجربه‌ای لذت‌بخش و بدون ایراد برای سبک بازی بتل رویال تبدیل شده‌است.

PUBG New State قصد جابه‌جا کردن محدودیت‌های بازی موبایل را دارد و بازیکنان را در سال ۲۰۵۱ قرار می‌دهد. این بازی تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که بازیکنان PUBG Mobile آن را نخواهند دید.

نقشه‌های جدید و خاص، شامل نقشه آینده نگرانه TROI و توسعه یافتن این بازی توسط تیم PUBG Studios که آن را به سطحی از بهینه‌سازی رسانده‌اند که PUBG Mobile هیچوقت آن را نخواهد دید.

نقشه بزرگ ۸×۸ با ۱۰۰ بازیکن که برای پیروزی مبارزه می‌کنند حالت اصلی بازی است و در نهایت تفاوت پابجی موبایل با پابجی نیو استیت به نحوی است که PUBG New State را می‌توان به عنوان نسخه جدید PUBG Mobile دانست.

آیا تفاوت گرافیکی بین آن‌ها وجود دارد؟

بله، با توجه به این که PUBG New State خود را به عنوان نسخه جدید PUBG Mobile معرفی می‌کند، طبیعی است که باید بهبودهای اساسی ظاهری و گرافیکی نیز وجود داشته باشند و تفاوت پابجی نیو استیت با پپابجی موبایل از نظر گرافیکی به اندازه‌ای است که احساس می‌کنید یک نسل کنسول خود را ارتقا داده‌اید.

بیشتر بخوانید: آیا PS5 ارزش خرید دارد؟

آیا در مکانیک بازی تفاوتی وجود دارد؟

بله، PUBG Studios مکانیک‌های بازی جدید و زیادی را به پابجی نیو استیت اضافه کرده‌اند، از جمله قابلیت شخصی‌سازی اسلحه که به شما این امکان را می‌دهد تا پرتاب کننده نارنجک یا Grenade launcher به اسلحه خود متصل کنید، از درون‌ها و وسایل نقلیه جدید استفاده کنید و بسیاری دیگر.

آیا کنترل‌های بازی تغییر کرده‌اند؟

به مقدار کم، علارغم تغییرات و تفاوت زیاد در مکانیک و گرافیک بازی، تفاوت پابجی موبایل با پابجی نیو استیت در کنترل‌های بازی بسیار کم است، که نکته خوبی است، به این دلیل که قصد معرفی کنترل‌های جدید را برای بازی که طرفداران آن به کنترل‌های نسخه قدیمی‌اش عادت کرده‌اند را ندارد.

البته همچنان تفاوت‌هایی وجود دارد و آن‌ها استفاده از المان‌های لمسی کوچکتر برای جا دادن دکمه‌هایی برای مکانیک‌های بازی جدید است؛ اما همچنان صفحه کنترل PUBG New State درست هم مانند PUBG Mobile قابل تغییر و شخصی‌سازی است، با این تفاوت که جزئیات بیشتری برای تنظیم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین تنظیمات برای پابجی موبایل

حداقل سیستم مورد نیاز

آخرین تفاوت پابجی موبایل با پابجی نیو استیت که البته اهمیت بسیاری ندارد حداقل سیستم مورد نیاز دستگاه شما برای این که این بازی‌ها در آن به صورت مطلوبی اجرا شوند است.

PUBG Mobile

برای اندروید:

  • حداقل ۲ گیگابایت فضای حافظه خالی
  • اندروید نسخه ۵٫۱٫۱ و جدیدتر

برای iOS:

  • حداقل ۱٫۸ گیگابایت فضای حافظه خالی
  • iOS نسخه ۹٫۰ و جدیدتر

PUBG New State

برای اندروید:

  • حداقل ۲٫۵ گیگابایت فضای حافظه خالی
  • اندروید نسخه ۶ و جدیدتر

برای iOS:

  • حداقل ۲٫۵ گیگابایت فضای حافظه خالی
  • iOS نسخه ۱۰٫۰ و جدیدتر

سوالات متداول

PUBG Mobile با PUBG New State چه تفاوتی دارد؟

تفاوت پابجی موبایل با نیو استیت کم نیست. درست است که هسته اصلی بازی و گیمپلی آن‌ها یکسان‌اند، اما مپ و نقشه جدید، بهبودهای گرافیکی و مکانیک بازی متفاوت عناصر اصلی تفاوت PUBG Mobile و PUBG New State هستند.

آیا از پابجی موبایل می‌توان با افراد در پابجی نیو استیت بازی کرد؟

خیر، این دو بازی کاملا متفاوت هستند و نقشه‌ها، تجهیزات و مدهای بازی متفاوتی دارند.

برچسب‌ها : PUBG Mobileپابجی موبایل

نظرات خود را ثبت کنید