close
گیمینگ

بهترین ماشین های پابجی؛ با بهترین وسیله‌های نقلیه در PUBG Mobile آشنا شوید

بهترین ماشین های پابجی

ماشین در نقشه‌های بزرگ پابجی مانند Miramar و Erangel اهمیت زیادی دارد؛ ماشین خوب می‌تواند تا شما را در زمان مناسب به داخل ناحیه بازی و Zone برساند و عملاً باعث زنده ماندن شما شود. در این مطلب بهترین ماشین های پابجی موبایل را بررسی می‌کنیم و برای هر موقعیت پیشنهاد استفاده از آن‌ها را می‌دهیم.

بهترین ماشین پابجی

با توجه به تعداد افراد تیم، موقعیت و هدفتان از استفاده از ماشین ممکن است تا بخواهید از ماشین‌های متفاوتی در بازی استفاده کنید. در ادامه به معرفی این ماشین‌ها و موقعیت مناسب برای استفاده از آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین اسلحه پابجی

Mirado

mirado پابجی

Mirado یک ماشین کوپه/سدان کلاسیک با طراحی بسیار زیبا است که البته مختص نقشه Miramar است. این ماشین با داشتن حداکثر سرعت ۱۵۲ کیلومتر بر ساعت یکی از سریع‌ترین ماشین های پابجی موبایل و با میزان جان ۲۰۰۰ ماشینی است که دمیج زیادی را قبل ار منفجر شدن متحمل می‌شود.

تنها نقطه ضعف این ماشین این است که نمی‌تواند محیط‌های آفرودی نقشه Miramar را به خوبی برخی دیگر از وسایل نقلیه طی کند؛ به همین دلیل بهتر است تا در زمان استفاده از این ماشین تنها از جاده‌ها و اتوبان‌های نقشه عبور کنید.

UAZ

UAZ بهترین ماشین پابجی

UAZ که به جیپ معروف است به ۳ مدل در نقشه ارانگل قابل دسترسی است. از این ۳ مدل، مدل سقف فلزی (Closed Top) آن محبوبیت زیادی در بین طرفداران پابجی موبایل دارد.

این ماشین با داشتن جان ۱۸۲۰ که از اکثر ماشین‌ها بیشتر است و سقف سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت که نسبتا سریع است یکی از بهترین ماشین های پابجی موبایل محسوب می‌شود.

همچنین هندلینگ این ماشین بسیار خوب است و مانند بسیاری دیگر از ماشین‌ها به سادگی از کنترل راننده خارج نمی‌شود. توانایی‌های آفرود و چسبندگی به سطح زمین توسط این ماشین در پستی و بلندی‌های نقشه نیز بسیار خوب است.

Rony

بهترین ماشین های پابجی

این وانت یکی از بهترین ماشین های پابجی موبایل و مختص نقشه Sanhok است. در مقایسه با ماشین‌های دیگر نقشه Sanhok این ماشین هدیه‌ای از طرف خدا محسوب می‌شود و حتی استفاده از ماشین‌های دیگر این نقشه را پیشنهاد نمی‌کنیم.

همچنین این ماشین با حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت برای نقشه کوچک Sanhok سریع است و بسیار هم سخت جان است.

تنها نکته منفی این ماشین امکان محافظ از دو سرنشین داخل کابین آن است. شما می‌توانید تا ۴ نفر را سوار این ماشین کنید، اما تنها دو نفری که داخل کابین هستند تا حدی نسبت به شلیک دیگران محافظت می‌شوند و دو نفر دیگری که در قسمت پشتی وانت می‌نشینند بسیار آسیب پذیر هستند.

این ماشین برای جا‌به‌جا کردن اسکوادهای کامل ایده‌آل نیست، اما برای حالت‌های Solo و Dual عالی است.

بیشتر بخوانید: آپدیت جدید پابجی

Dacia (پیکان)

بهترین ماشین های PUBG

Dacia 1300 یک ماشین واقعی تولید شده توسط شرکت Dacia زیرمجموعه رنو است که یکی از بهترین ماشین های پابجی محسوب می‌شود و شما می‌توانید از آن برای گشت و گذار در نقشه ارانگل استفاده کنید.

حداکثر سرعت این ماشین میزان ۱۳۱ کیلومتر بر ساعت است که برای رسیدن به Playzone برای شلیک فلر یا رفتن به نقطه خاصی از Zone قبل از دیگران بسیار مناسب است.

همچنین این ماشین محافظت خوبی برای ۴ سرنشین خود به وجود می‌آورد.

اما عملکرد آفرود این ماشین خیلی خوب نیست؛ البته همچنان می‌توان از آن برای بالا رفتن از صخره‌ها و گذر از مسیرهای دشوار استفاده کرد؛ اما به دلیل چسبندگی کم و موتور ضعیف آن این کار را با سرعت پایین‌تری نسبت به UAZ یا جیپ و Buggy انجام خواهید داد.

همچنین مصرف کم بنزین این ماشین آن را برای طی کردن مسافت‌های طولانی بسیار مناسب می‌کند.

Motorcycle

موتور پابجی

موتور دو نفره سریع‌ترین و کم مصرف‌ترین وسیله نقلیه در پابجی موبایل است که شما را در سریع‌ترین زمان به دورترین نقطه نقشه می‌‍رساند.

البته از نکات منفی استفاده از موتور دو نفره به عدم وجود محافظت سرنشینان و عدم امکان شلیک در صورت نداشتن اسلحه‌های SMG اشاره کرد. البته اگر حالت ۳ نفره آن را سوار شوید و در موقعیت نفر سوم نشسته باشید امکان شلیک با هر اسلحه‌ای را دارید، اما موتور ۳ نفره بسیار کندتر است و کنترل آن بسیار سخت‌تر از موتور ۲ تفره است.

راه‌حل این مشکل نیز پنچر کردن چرخ جلویی موتور ۳ نفره است که باعث کاهش میزان حداکثر سرعت آن می‌شود، اما کنترل آن بسیار ساده‌تر خواهد بود!

همچنین موتورسیکلت مختص نقشه خاصی نیست و در تمام نقشه‌های بازی قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید: بهترین جا برای فرود در پابجی

Pick Up (Closed Top)

بهترین ماشین های PUBG Mobile

این ماشین که مختص نقشه Miramar است نه تنها یکی از بهترین ماشین های پابجی، بلکه بهترین ماشین در پابجی است و ای کاش که آن را در نقشه‌های دیگر نیز می‌دیدیم.

این ماشین یک آفرودر قدرتمند با ظرفیت ۴ نفر و محافظت بسیار خوب نسبت به سرنشینان است که سرعت خوبی هم دارد، اما مانند مدل واقعی آن (بلیزر) مصرف بنزین بالایی دارد.

جمع‌بندی

ماشین‌های بالا تماما بهترین ماشین های پابجی موبایل هستند که باید تا حواستان به استفاده از یکی از آن‌ها در طول بازی باشد؛ به هر حال اگر بخواهید در زون آخر در یک خانه دو طبقه پارکینگ دار در ارانگل کمپ کنید چاره‌ای به گذاشتن جیپ یا UAZ در جلوی پله‌ها و منفجر کردن آن برای غیر ممکن کردن وارد شدن دشمنان با طبقه دوم خانه را ندارید.

بیشتر بخوانید: ترفندهای پابجی موبایل

برچسب‌ها : PUBG Mobileپابجی موبایل

نظرات خود را ثبت کنید