close
ویدئو کنفرانس لاجیتک

لاجیتک محصولات گوناگون با کاربردهای مختلفی در زمینه ویدئو کنفرانس به بازار عرضه کرده‌است؛ به نحوی که تقریباً هر اتاقی را می‌توان به یک اتاق ویدئو کنفرانس تبدیل کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا بیشتر با محصولات ویدئو کنفرانس لاجیتک آشنا شویم.

 

ویدئو کنفرانس چیست ؟

ویدئو کنفرانس یا Video Conferencing ارتباطی زنده و تصویری بین دو یا چندین گروه بدون توجه به موقعیت مکانی آن‌هاست. ویدئو کنفرانس مزایای زیادی برای کسب ‌و ‌کارها دارد، به عنوان مثال کسب‌ و کارهایی که در نقاط مختلف دنیا دفتر دارند می‌توانند به کمک این فناوری بدون نیاز به هزینه زمانی یا مالی می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند.

برای مطالعه کامل‌تر در رابطه با ویدئو کنفرانس پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب ویدئو کنفرانس چیست را مطالعه نمایید.

ویدئو کنفرانس لاجیتک

فناوری‌های تجهیزات اتاق کنفرانس لاجیتک

تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک همیشه تلاش به ارائه بهترین کیفیت در مکالمات را به کاربران خود ارائه کنند؛ به همین دلیل نیز تجهیزات ویدئو کنفرانس ارائه شده توسط این شرکت دارای ساده‌ترین و کاربردی‌ترین رابط‌های کاربری هستند.

ساده‌ترین رابط کاربری، رابط کاربری است که با آن آشنایی کامل داشته باشید به همین دلیل دستگاه‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک به صورت Plug-and-Play هستند و با نرم‌افزاری که در حال حاضر با آن بر روی کامپیوتر خود کار می‌کنید، کار می‌کنند.

 

ویدئو کنفرانس لاجیتک

فناوری Logitech RightSense

فناوری‌های لاجیتک RightSence در جدیدترین دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک، لاجیتک RALLY ارائه شده‌است.

این فناوری مجموعه ۳ فناوری مربوط به کنترل دستگاه ویدئو کنفرانس است:

  • RightSound
  • RightLight
  • RightSight

RightSound

فناوری RightSound مربوط به بخش صوتی تماس‌های ویدئویی شماست و با یک پروتوکل بسیار پیچیده توانایی حذف نویز صدای محیط و افزایش قدرت صدای شما را دارد و حتی اگر فرد دیگری به صورت لحظه‌ای در میان حرف شما بپرد نیز صدای آن فرد حذف می‌شود.

RightLight

فناوری RightLight می‌تواند تا با تغییرات شرایط نوری محیط، نورپردازی خود را تنظیم کند تا در سرایط نوری مختلف، تصویری واضح با جزئیات بالا را به شما ارائه دهد. RightLight تمرکز خود را به کامل دیده شدن چهره افراد متمرکز می‌کند و با توجه به تصویری که از چهره افراد دیده می‌شود نورپردازی خود را تنظیم می‌کند.

RightSight

فناوری RightSight که پیشرفته‌ترین فناوری ویدئو کنفرانس لاجیتک محسوب می‌شود. به کمک این فناوری شما دیگر نیاز به تنظیم دستی دستگاه ویدئو کنفرانس خود نخواهید داشت. این فناوری به سیستم ویدئو کنفرانس لاجیتک RALLY قابلیت تنظیم خودکار تصویر، به معنای تنظیم زاویه دوربین ومیزان زوم مورد نیاز را می‌دهد.

این فناوری به صورت خودکار گروه در مقابل خود را تشخیص می‌دهد و تصویر خود را به نحوی تنظیم می‌کند که همه‌گان در این تصویر قابل رؤیت باشند. همچنین با شروع صحبت یک فرد می‌تواند تصویر خود را بر فرد فعال متمرکز کند و با پایان صحبت‌های او تصویر را بر روی کل گروه برگرداند.

در ویدئوی زیر می‌توانید نحوه کارکرد هر یک از فناوری‌های بالا را مشاهده نمایید.

 

برچسب‌ها : تجهیزات اتاق کنفرانستجهیزات ویدئو کنفرانسسیستم ویدئو کنفرانس لاجیتکهمکاری ویدئوییویدئو کنفرانس لاجیتک

نظرات خود را ثبت کنید