close
گیمینگ

قوی ترین شخصیت تیکن ۸ کیست؟ با قدرتمند ترین شخصیت Tekken 8 بازی کنید

قوی ترین شخصیت تیکن 8

در این مطلب به دسته‌بندی شخصیت‌های بازی Tekken 8 می‌پردازیم و با قوی ترین شخصیت تیکن ۸ آشنا می‌شویم. همچنین از میزان مهارت لازم در بازی تکن ۸ برای بازی با هر شخصیت نیز مطلع می‌شویم.

برای این که مسیر خود را برای تبدیل شدن به پادشاه Iron Fist ساده‌تر کنید، بهتر است یکی از شخصیت‌های قدرتمند بازی را انتخاب کنید؛ کسی راحت‌تر بتواند اکثر شخصیت‌های دیگر بازی را شکست دهد.

همچنین برخلاف مورتال کمبت، در تکن شما برای این که بتوانید با برخی از شخصیت‌های قدرتمند بازی، خوب بازی کنید، باید نسبت به توانایی‌ها و مهارت‌های او اطلاعات خوبی داشته باشید، وگرنه نمی‌توانید با این شخصیت‌ها، حتی اگر جزء قوی‌ترین شخصیت های تیکن ۸ باشند، خوب بازی کنید.

قوی ترین شخصیت های Tekken 8

قوی ترین شخصیت تکن 8

در این قسمت ما شخصیت‌های بازی را در دسته‌بندی‌هایی از S که بالاترین است و قویترین شخصیت های Tekken 8 در این رده قرار دارند، و سپس A و B و C که ضعیف‌ترین شخصیت‌های بازی در این دسته قرار می‌گیرد، قرار داده‌ایم.

دسته‌بندیشخصیت‌ها
S Hworang, Jin, Claudio, Jun, Law, Dragunov
AKazuya, Shaheen, King, Lili, Paul, Lars, Jack, Bryan, Devil Jin, Reina, Lee Chaolan, Alisa, Feng Wei, Steve Fox, Azucena
BXiaoyu, Nina, Leroy, Asuka, Victor Chevalier, Leo, Yoshimitsu, Raven
CPanda, Kuma

قوی ترین شخصیت های تیکن ۸

در ادامه با هر شخصیت که در هر دسته‌بندی قرار می‌گیرد آشنا می‌شویم. تنها نکته این است که با توجه به این که بازی Tekken 8 به تزگی منتشر شده‌است، ممکن است در آینده و با آپدیت‌ها میزان دمیج کمبوهای هر شخصیت تغییر کند، این دسته‌بندی به صورت کلی به هم نخواهد ریخت، اما ممکن است اختلاف بین شخصیت‌ها بعد از آپدیت‌ها کاهش پیدا کند.

رده S

Hwoarang

قوی ترین شخصیت Tekken 8

سروکله زدن با لگدهای پست سر هم و کمبو‌های قدرتمند Hwoarang برای رقیب شما دشوار خواهد بود و اگر کمبو‌ها و حمله‌های این شخصیت را به خوبی یاد بگیرید، یکی از قدرتمندترین بازیکنان تکن ۸ خواهید بود. همچنین Hwoarang استفاده فراوانی از Heat Mode برای شکست دادن دفاع دشمنان خود می‌کند و این باعث می‌شود یکی از خطرناک‌ترین و قوی ترین شخصیت های تیکن ۸ باشد.

Jin Kazama

قوی ترین شخصیت تکن 8

برخلاف بازی‌های قبلی که در آن‌ها حرکات و دستورات بسیار پیچیده‌ای برای Jin وجود داشت. در این بازی اجرای حملات مختلف با او بسیار ساده‌تر است و افرادی که به تازگی شروع به بازی Tekken کرده‌اند نیز می‌توانند راحت حملات Jin را یاد بگیرند. همچنین Jin Kazama یکی از شخصیت‌های اصلی و بسیار قدیمی و همیشه یکی از قوی ترین شخصیت های سری بازی Tekken بوده‌است و محبوبیت زیادی دارد که باعث می‌شود تا بسیاری از افراد بخواهد با او بازی کنند.

Claudio

قوی ترین شخصیت های تیکن 8

یک شخصیت دیگر که یاد گرفتن بازی با او راحت است. سقف مهارت‌های Claudio بالا است و شخصیت خوبی برای افرادی که به تازگی Teken را شروع کرده‌اند محسوب می‌شود؛ چرا که می‌توانند با این شخصیت بازی را یاد بگیرند و مهارت‌های خود را با او بهبود دهند و در کنار آن Claudio خود نیز مهارت‌های زیادی در حملات خود دارد. با این شخصیت کمبو‌های طولانی مدت برای حمله ندارید، اما برخی از حملات‌تان دمیج زیادی به رقیب‌تان خواهد داد.

Jun Kazama

قوی ترین شخصیت های تکن 8

Jun Kazama شخصیت دیگری است که از سیستم Heat در تیکن ۸ منفعت زیادی می‌برد. قابلیت ویژه او که با قربانی کردن میزان بسایر کمی از جان خود حملات سنگینی به رقیبش می‌‌کند در بازی‌های نزدیک و حساس بسیار کاربردی است. او بسیاری از حرکات خود از زمان تیکن ۲ را همچنان اجرا می‌کند، اما تکنیک‌های جدیدی را نیز دارد تا با مکانیک پیچیده‌ای که این سری بازی پیدا کرده‌است هم راستا و بروز باشد.

Law

قوی ترین شخصیت های Tekken 8

طرح بروسلی سری بازی Tekken با حرکات ساده به بازی تیکن ۸ برگشته تا بازی را برای تازه‌کارها ساده‌تر کند. Marshall Law یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌ها در هنگام بازی آنلاین است که اکثر آن‌ها نیز اینترنت ضعیفی دارند. با این وجود Law در حمله و دفاع بسیار قدرتمند است، خصوصا با به تله انداختن رقیب خود. با Law یاد بگیرید تا رقیب خود را به انجام یک کار ریسکی وادار کنید و سپس با حملات مرگبار Law آن‌ها را به سزای اشتباه خود برسانید.

Dragunov

بازیکنان لول بالا به خوبی می‌توانند از ابزارهای حمله Dragunov و تحرک بالای او برای به دام انداختن رقبای خود استفاده کنند. اگر رقیب شما این شخصیت را برای بازی انتخاب کرد بسیار مراقب حرکات خود باشید، چرا که اگر یک اشتباه کوچک بکنید، او به راحتی شما را با هوا می‌فرستند و یک کمبو قوی را روی شما پیدا می‌کند. Dragunov یکی از قوی ترین ضخصیت های تکن ۸ است که بازی با او نیاز به مهارت و شناخت بالا از این ضخصیت و حرکاتش دارد.

رده A

Kazuya

درست مانند پسرش، Kazuya یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های بازی تیکن است که با توجه به قدرت بالای او، بازی با او مقداری دشوار است، به این دلیل که بازیکنان فراوانی حملات او را به خوبی می‌شناسند. اما با این حال، او چندین کمبو با دمیج بسیار بالا و مهم‌تر از آن، طولانی مدت دارد، اگر بتوانید یک حمله خوب را آغاز کنید، دمیج زیادی به رقیب خود وارد خواهید کرد. همچنین حملات Heat او نیز بسیار موثر و قدرتمند هستند و با فرم Devil خود نیز به حملات او مقداری دمیج اضافه می‌شود. مشکل اصلی ما با Kazuya این است که برای این که بتوانید با او همه افراد را شکست دهید، باید یک بازیکن ماهر تیکن باشید.

Shaheen

حرفه‌ای شدن با Shaheen مقداری دشوار است، با این خاطر که او ابزار خاصی ندارد که بخواهید از آن استفاده کنید. برای این که بتوانید با Shaheen خوب بازی کنید باید اصول بازی تیکن را به خوبی بلند باشید، مانند ین که کی باید حمله کنید و کی دفاع کنید، بدون این که خود را در شرایط خطرناکی قرار دهید. در صورتی که این نکات را بلند باشید، Shaheen نیز یکی از قوی ترین شخصیت های تیکن ۸ برای شما خواهد بود.

King

King پتانسیل زیادی برای شناخته شدن به عنوان یکی از قوی ترین شخصیت های تکن ۸ دارد. اما جایی که مقداری کار او را دشوار می‌کند در زمان شروع حملات خودش است که برای حالت دفاعی و بلاک کردن آمادگی ندارد و با یک ضد حمله از رقیب می‌تواند دفع شود، اما اگر این اتفاق نیفتد، کمبوهای طولانی فراوانی برای این شخصیت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

Lili

حملات غیر قابل پیش‌بینی او رقیب شما را بهت‌زده خواهد کرد، خصوصا اگر تازه‌کار باشند و Lili یکی از قوی‌ترین Heat Burst ها و Heat Smash Combo ها را در کل بازی دارد. اما حملات او در مقابل ضد حمله‌ها مقاوم نیستند و اگر رقیب شما با این شخصیت وارد بازی شد، با داشتن شناخت کافی از حملات این شخصیت می‌توانید با حمله در لحظات درست جلوی این کمبوها را بگیرید.

Paul

ساید او جزو سریع ترین شخصیت های تیکن نباشد، اما با مشت‌های قدرتمندش جزو قوی ترین شخصیت های تیکن ۸ محسوب می‌شود. کمبوهای او زیاد طولانی نیستند، اما با استفاده از Heat Rush و تا زمانی که Heat Mode فعال است، می‌تواند کمبوهای خود را طولانی‌تر کند. Paul مقداری در مقابل رقبای پرسرعت‌تر عقب می‌ماند و حملات زیادی از ناحیه پایین ندارد. اما کمبوهای قدرتی او در دست کسی که بلد باشد با Paul بازی کند او را در مقابل قوی ترین شخصیت‌های رده S بازی نیز پیروز می‌کند.

Jack-8

یکی از بزرگترین و نابود کننده‌ترین شخصیت های Tekken 8. او هم یکی از کندترین شخصیت‌های بازی است، اما با دستان بلندش می‌تواند از دور نیز حملاتی را انجام دهد و اگر با او به رقیبتان نزدیک شوید، او می‌تواند رقیب‌تان را با انواع اشیاء پرتابی منفجر کند و جان او را در کسری از ثانیه به طور وحشتناکی کاهش دهد. البته شخصیت‌های سرعتی می‌توانند جلوی حملات او را بگیرند.

Devil Jin

ممکن است تصور کنید که Devil Jin مانند Evil Ryu در  Street Fighter شخصیت عکس شخصیت اصلی خود و در داستان بازی در سمت منفی داستان قرار دارد، اما نه، Devil Jin یک شخصیت کاملا متفاوت با شاخ، بال و لیزری که از پیشانی‌اش بیرون می‌آید، است. بازی با او نیز هیچ شباهتی با Jin ندارد و اگر زیاد تکن بازی نکرده‌اید بهتر است تا از این شخصیت دوری کنید، Devil Jin و حملات او مناسب افرادی است که شناخت فوق‌العاده‌ای نسبت به بازی Tekken دارند. اگر از Just Frames و Wave-dash ها خوشتان می‌آید، می‌توانید Devil Jin را انتخاب کنید، اما اگر معنی این اصطلاحات را نمی‌دانید، فعلا آمادگی بازی با Devil Jin را ندارید.

Feng Wei

با Feng بازی شما سبک تدافعی خواهد داشت و باید منتظر بمانید تا لحظه‌ای که رقیب شما سوتی داد یا حرکت اشتباهی انجام داد و در این لحظه حمله کنید و یک دمیج زیاد ناگهانی به او بدهید. یکجورایی در زمان مبارزه با او باید تصور کنید که یک لاکپشت هستید!

Bryan

با توجه به قدرت انفجاری او، مشت‌های Bryan درد و دمیج زیاد را به رقیب وارد می‌کند و به این دلیل که حملات با مشت فراوانی دارد، پیش‌بینی حمله او اگر در مقابل او بازی می‌کنید، مقداری دشوار خواهد بود. به صورت کلی Bryan حمله‌های پایین زیادی که تبدیل به یک کمبو شوند ندارد، اما در تکن ۸ چندین حمله جدید به این شخصیت اضافه شده‌است؛ با این حال باید مراقب باشید، چرا که در حین انجام هیچکدام از آن‌ها نمی‌تواند به حالت بلاک کردن بروید.

Reina

Heihachi Mishima مرده است، اما روح او در Reina همچنان زنده است. Reina می‌تواند حملات Mishima مانند، مانند Thunder God Fist و Spinning Demon را انجام دهد که باعث می‌شود تا افرادی که بازی با Mishima را بلندند، با Reina به افرادی خطرناک تبدیل شوند. Reina نیز یکی از شخصیت‌هایی است که باید بازی با او را بلد باشید و اگر در Tekken و خصوصا در بازی با این شخصیت حرفه‌ای نیستید، از او دوری کنید.

Lee Chaolan

یک شخصیت سخت دیگر، قدرت Lee زمانی مشخص می‌شود که شا نحوه حمله رقیب خود را بدانید. Lee می‌تواند حرکات ضد حمله را در زمان کم و با دمیج بالا انجام دهد. چیزهای زیادی وجود دارد که باید درباره این شخصیت در داستان بازی بدانید و در هنگام بازی یاد بگیرید.

Alisa

اگر به تازگی شروع به بازی تکن کرده‌اید و به دنبال شخصیتی هستید که موبیلیتی و تحرک خوبی داشته باشید، Alisa شخصیتی مناسب برای جابه‌جا شدن سریع در محیط بازی است. تحرک زیاد و سریع او باعث می‌شود تا در زمانی که رقیب شما به صورت اتفاقی اشتباهی انجام داد، او را با یک ضدحمله مهار کنید.

Steve Fox

Steve Fox یک بوکسور از انگلستان است، بازی با این شخصیت بسیار دشوار است به این دلیل که یاد گرفتن حرکات او دشوار است، اما اگر شخص کنترل کننده او بازی با او را بلد باشد، او به یک قاتل خطرناک تبدیل خواهد شد. توصیه می‌کنیم تا اگر به تازگی این بازی را شروع کرده‌اید، او را انتخاب نکنید و اول در انجام بازی jd;k 8 مقداری تجربه کسب کنید و بازی را یاد بگیرید.

Azucena

قهوه خور بازی تکن ۸، Azucena یک شخصیت جدید در بازی است و علاوه بر یک مبارزه کننده، یک تاجر نیز هست. هدف او وارد شدن به تورنومنت Iron Fist برای تبلیغ برند قهوه خودش است! که البته با روش و شیوه مبارزه‌اش می‌تواند موفق هم عمل کند. یادگیری مبارزه با او ساده است و مبارزه علیه او کاری اعصاب خورد کن، به این دلیل که او خود به صورت خودکار برخی از حملات دشمت را جا خالی می‌دهد.

رده B

Xiaoyu

عاملی که باعث می‌شود Xiaoyu در سطح‌های بالاتر نباسد، حرکات جدید اوست که به نظر می‌رسد کامل نباشند. او در Tekken 7 هم یکی از شخصیت‌های رده پایین محسوب می‌شد و در Tekken 8 هم همینطور است. شاید با بروزرسانی‌ها و در آینده عملکرد این شخصیت بهتر شود، اما در حال حاضر خیر.

Nina

Nina بک کلت‌های خود و کمبو‌های طولانی‌اش می‌تواند دمیج زیادی به رقیب‌تان بدهد، اما تکیه زیادی به این حرکات می‌کند و حرکات Mid و High زیادی ندارد، به همین دلیل مدل بازی و حمله شما با او بسیار محدود است.

Leroy

Leroy در تکن ۷ یکی از بهترین و قوی‌ترین شخصیت‌ها محسوب می‌شد، اما حالا دیگر حتی در رده A هم جایی ندارد، دلیل آن کاهش قدرت فراوان آن نسبت به بازی قبلی و امکان کم تبدیل فرصت‌ها به کمبوهای طولانی با این شخصیت است.

Asuka

Asuka یک شخصیت متعادل در حمله و دفاع است، کمبو‌های Low و High زیادی دارد و چندین حالت گرفتن رقیب و از بین بردن مسیر حملات دشمن را دارد و باید یک شخصیت خوب در بازی محسوب شود، اما متأسفانه قدرت او در حملاتش کم است و دمیج کمی به رقیب خود می‌دهد. تنها حالتی که می‌توانید دمیج زیادی به رقیب خود با Asuka ببرید با Heat Smash است.

Victor

اگر از اسنایپری که همراهش است متوجه نشده‌اید، حملات او بیشتر مناسب حملات از راه دور است، بازیکنان Tekken از این شخصیت به این دلیل بدشان می‌آید که استایل بازی او شبیه به استایل بازی Noctis و Kunimitsu در Tekken 7 است، دو شخصیت منفور در Tekken 7 به دلیل استایل حملات بدشان.

Leo

یک شخصیت قدرتمند و بالانس دیگر که هم بازیکنان تازه‌کار مناسب است و هم بازیکنان حرفه‌ای. مدل بازی او نسبت به Tekken 7 تغییرات زیادی داشته و دمیج حملات او نیز افزایش یافته، البته که حملات جدیدی هم به او اضافه شده. او جزئ قوی ترین شخصیت های تکن ۸ نیست، اما شخصیت مناسبی برای بازی محسوب می‌شود و اگر در بازی‌های قبلی هم از Leo استفاده می‌کردید، در این بازی از تغییراتی که داشته است خوشحال خواهید شد.

Yoshimitsu

شمشیرزن افسانه‌ای تکن برگشته و با حملات برق‌آسا خود رقبایش را سردرگم و گیج می‌د. بازی با این شخصیت نیاز به مقداری شناخت از نحوه بازی تکن دارد و اگر تازه این بازی را شروع کرده‌اید، بهتر است تا به سراغ او نروید.

Raven

به صورت کلی تنها چند چیز باحال‌تر از یک نینجا سیا‌هپوست در جهان وجود دارد. تخصص Raven در صدحمله و وارد کردن دمیج بالا در زمان‌هایی است که رقیب شما یک حرکت ریسکی یا اشتباه انجام می‌دهد و یا حرکتش کاملا قابل پیش‌بینی است. او با مهارت‌های Ninjitsu خود می‌تواند دمیج زیادی به رقیبش وارد کند و حملات قدرتمند Heat او برای پایان دادن به مبارزه عالی است.

رده C

Panda and Kuma

با وجود این که این دو شخصیت خیوانی بازی هرکدام به عنوان شخصیت‌های جدا قابل استفاده هستند، اما نکته‌ای وجود دارد که ما را از پیشنهاد آن‌ها برای مبارزه باز می‌دارد. آن هم این است که اگر حمله Low شما به درستی روی دشمن ننشیند، به سادگی و توسط تمامی شخصیت‌های دیگر بازی دمیج زیادی از طریق کمبوها دریافت خواهید کرد.

حال که با قوی ترین شخصیت های تیکن ۸ آشنا شدید، می‌دانید که بهتر است کدام شخصیت را برای بازی در مقابل دوستانتان انتخاب کنید و آن‌ها را شگفت‌زده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم تا بازی های ۲۰۲۴ را مطالعه کنید تا از جدیدترین بازی‌هایی که قرار است برای هر پلتفرم ارائه شود و زمان انتشار آن‌ها مطلع باشید.

برچسب‌ها : Tekken 8

نظرات خود را ثبت کنید