close
گلیچ پول فورزا هورایزن 5

در این مرحله با روش جمع‌آوری میزان بسیاری Credit در زمان بسیار کم که بیشتر افرادی که فورزا هورایزن ۵ بازی می‌کنند آن را گلیچ پول Forza Horizon 5 می‌شناسند آشنا می‌شویم. با این کار می‌توانید ده‌ها Super Wheelspin در هر ساعت بگیرید که نتیجه آن گاراژی پر از ماشین‌های جدید برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تکنیک پول Forza Horizon 5

نکته: گلیچ پول فورزا هورایزن ۵ بعد از آپدیت Hot Fix در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۱ بازدهی قبل خود را ندارد.

آماده‌سازی برای گلیچ پول Forza Horizon 5

گلیچ نامیدن این کار خیلی دقیق نیست، چرا که این کار از ایرادی در نحوه کارکرد بازی استفاده نمی‌کند و به هیچ عنوان انجام این کار از نظر قوانین بازی غیر قانونی نیست.

در واقع کاری که انجام می‌دهید این است که میزان زیادی Perk Points جمع‌آوری می‌کنید، ماشین نسبتا ارزان قیمتی می‌خرید و سپس با استفاده از Perk Points جمع‌آوری شده خود Super Wheelspins جمع‌آوری کنید.

گلیچ پول فورزا هورایزن 5

برای شروع باید نوع خاصی از ماشین را تهیه کنید. می‌توانید از هر ماشین Formula Drift که می‌خواهید، برای انجام این کار استفاده کنید.

برای بازیکنانی که Car Pass دارند ما استفاده از Formula Drift Chevrolet Corvette را پیشنهاد می‌کنیم؛ اما اگر Car Pass ندارید، Formula Drift Dodge Viper برای انجام این کار مناسب است؛ قیمت آن دو برابر است، اما برای جمع‌آوری Perk Points برای استفاده از گلیچ پول Forza Horizon 5 بهتر خواهد بود.

چیت پول فورزا هورایزن 5

بیشتر بخوانید: سریع ترین ماشین فورزا هورایزن ۵

زمانی که ماشین خود را تهیه کردید باید تمام Car Masteries های مهم که بازدهی این تکنیک را بیشتر می‌کنند را تهیه کنید. به منو Car Mastery بروید و تمام گزینه‌ها به غیر از Boost to Skill Songs و Boost که تنها بر برخی از مسابقات تاثیر دارد را بگیرید.

می‌توانید Perk که به شما اجازه می‌دهد تا به چیزی بخورید و همچنان Multiplier خود را فعال کنید را بگیرید؛ اما برای این کار نیاز نیست.

داشتن این Skill ها باعث می‌شود تا در هنگام دریفت Multiplier شما سریع‌تر کار کند، پس بسیار مهم است که این کار را انجام دهید.

سپس بعد از این که ماشین خود را گرفتید با منو اصلی بازی بروید و گزینه Upgrade ماشین خود را انتخاب کنید، سپس گزینه “Find Tuning Setups” را انتخاب کنید و یکی از آن‌هایی که ریت بالایی دارند را انتخاب کنید.

این لیست با زمان تغییر می‌کند، اما شما باید آن را مدام تغییر دهید تا یکی از ریت بالا‌ها باشید، چرا که بسیاری از بازیکنان این گلیچ پول Forza Horizon 5 استفاده می‌کنند.

کجا دریفت بریم

باید به فرودگاه جنوب نقشه بروید. این لوکیشن به دلیل خلوتی و مستقیم بودن آن بسیار مناسب است؛ همچنین در اطراف آن اجسام زیادی برای خراب کردن و زیاد کردن Combo دارد.

در واقع هدف این است که در طول مسیر دریفت بروید و کومبو خود را فعال نگهدارید؛ این کار به شما اجازه می‌دهد تا  خیلی سریع Perk Points جمع‌آوری کنید.

البته توجه کنید که بیشترین Perk که از یک کومبو می‌توانید دریافت کنید ۱۰ است؛ به این دلیل باید تلاش کنید تا کومبو خود را سریعا بعد از ۷۲,۰۰۰ x 7.0 متوقف کنید؛ چرا که این مقدار، ۱۰ Perk Points را به شما می‌دهد.

تبدیل Perk Points به Credit

تبدیل Perk Point به Credit فورزا هورایزن 5

بعد از این که Perk Point خود را جمع‌آوری کردید به فروشگاه ماشین بازی بروید؛ متأسفانه برای افرادی که می‌خواهند Credit بسیار زیادی از این روش جمع‌آوری کنند؛ در آپدیت Hot Fix 17 نوامبر سال ۲۰۲۱ امکان استفاده از Willy Jeep دیگر امکان پذیر نیست.

اما این به معنی عدم کارکرد گلیچ پول Forza Horizon 5 نیست؛ صرفا به این معناست که این کار بازدهی کمتری نسبت به قبل خواهد داشت.

ما بیشتر از ۳۰۰ ماشین که در ابتدار عرضه بازی در آن وجود داشتند را امتحان کرده‌ایم و بهترین ماشین برای این متد، ماشین Porsche Cayman GTS 2015 است. این ماشین تنها ۸۰,۰۰۰CR است (دو برابر Willy Jeep) و اگر مسیر اسکرین شات زیر را ادامه دهید می‌توانید تنها با ۱۱ Perk Points، یک Super Wheelspin دریافت کنید.

البته این مقدار هم دو برابر Willy Jeep است؛ اما بهترین راه‌حل برای گلیچ پول Forza Horizon 5 است که تا به حال پیدا کرده‌ایم.

برچسب‌ها : راهنمای بازیفورزا هورایزن

4 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    سوپر ویل اسپین تو شورلت کوروت ۲۰۲۰ که ۶۵ هزار قیمتش هس ۵ تا پرک پوینت نیاز داره و بهتر از پورشه هست. از اون استفاده کنید راحت تره😁

نظرات خود را ثبت کنید