close
درآمد در Forza Horizon 5

برای پولدار شدن در فورزا هورایزن ۵ عجله دارید؟ در این مطلب با نکاتی برای داشتن درآمد در Forza Horizon 5 آشنا می‌شویم.

در این بازی برای خرید ماشین و تقویت آن، خرید خانه، خرید لباس و تقریبا هر کار دیگری نیاز به داشتن پول درون بازی دارید و اگر پول زیادی نداشته باشید تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید.

پول داخل بازی Forza Horizon 5 با عنوان Credits شناخته می‌شود و با وجود بیشتر از ۷۰۰ ماشین در بازی برای این که بتوانید تمام ماشین‌هایی که دوست دارید را برید نیاز به پول زیادی خواهید داشت.

گرفتن Credit زیاد و داشتن درآمد در Forza Horizon 5 به سادگی وارد کردن رمز GTA V نیست و باید برای آن تلاش کنید؛ اما خوشبختانه روش‌هایی برای داشتن درآمد بیشتر وجود دارد. از گرفتن Skill Points و استفاده از آن‌ها برای گرفتن Credit گرفته تا فروش ماشین‌هایی که نمی‌خواهید.

در این مطلب درباره تمام روش‌های افزایش درآمد در Forza Horizon 5 صحبت می‌شود، همچنین اگر دوست دارید تا کاملا در دنیای این بازی مسابقه‌ای زیبا غرق شوید پیشنهاد می‌کنیم تا این بازی را با فرمان‌های شبیه ساز رانندگی مانند لاجیتک G923 بازی کنید.

بیشتر بخوانید:

نکاتی برای افزایش درآمد در Forza Horizon 5

ماشین نخرید!

افزایش درآمد در Forza Horizon 5

بسیاری ممکن است به شما این توصیه را بکنند اما توضیح دهند دلیل این حرفشان چیست، داستان چیز دیگریست.

منظور این نیست که به طور کلی ماشین نخرید، منظور این است که از ماشین‌های خود حداکثر استفاده را بکنید. در ابتدای بازی ۳ ماشین بسیار خوب به شما داده می‌شود و با Welcome DLC Package خیلی سریع به چندین ماشین تیر S2 هم دسترسی پیدا می‌کنید.

این حرف به این معنا نیست که ماشین نخرید، بلکه بدین معناست که پول خود را با خرید ماشین‌های رده متوسط هدر ندهید و به جای آن ماشین‌هایی که در حال حاضر دارید را با خرید تیون‌هایی که توسط دیگر افراد برای ماشین شما ساخته و تنظیم شده‌اند به هیولاهایی قدرتمند تبدیل کنید.

با این کار پول بیشتری را ذخیره می‌کنید و از درآمد خود به طور بهینه‌تری برای خرید ماشین‌هایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید.

مطلب مرتبط: سریع ترین ماشین های تیون شده Forza Horizon 5 + کد تیون

خرید Credit با Skill Points

گرفتن credit در Forza Horizon 5

یکی دیگر از راه‌های دریافت Credit و داشتن درآمد در Forza Horizon 5 گرفتن Skill Point و خرید Credit با آن‌هاست. Skill Points از انجام کارهای مختلفی مانند رانندگی با سرعت بالا، پرش، دریفت و… بدست می‌آید.

بعد از این که مقدار خوبی Skill Point جمع‌آوری کردید به منو Car Mastery در تب منو Cars بروید بروید و آن‌ها را خرج کنید. صفحه Mastery Layout هر ماشین متفاوت است، همه همه آن‌ها Wheelspin و Credits را دارند. با این کار می‌توانید از کارهای عجیب و غریب خود در بازی درآمد درون بازی داشته باشید.

در مطلب گلیچ پول Forza Horizon 5 بهترین استراتژی انجام این کار را برای داشتن بیشترین درآمد در Forza Horizon 5 در کمترین زمان از این طریق توضیح داده‌ایم، پیشنهاد می‌کنیم تا آن را مطالعه کنید.

مسابقه the Goliath

مسابقه طولانی فورزا هورایزن 5

The Goliath یک مسابقه طولانی در بازی است که مسافت آن حدود ۵۰ کیلومتر است که با یک ماشین S2 تیون شده حدود ۱۰ دقیقه تمام کردن آن طول می‌کشد.

مسافت مسابقه و زمانی که طول می‌کشد آن را تمام کنید باعث شده تا این مسابقه به یکی از مسابقه‌های محبوب برای درآمد در Forza Hoziron 5 تبدیل شود. با تنظیم Assist ها و سختی AI برای چندبرابر کردن جایزه مسابقه می‌توانید درآمد خوبی از این مسابقه داشته باشید.

اما توجه کنید که سخت‌تر کردن بازی برای این مسابقه تعادلی دارد و این گونه نیست که سخت‌ترین حالت را تنظیم کنید تا بیشترین جایزه را بگیرید. اگر که می‌توانید این کار را انجام دهید بسیار خوب است، اما اگر با این تنظیمات نتوانید برنده شوید تنها XP از این مسابقه دریافت خواهید کرد.

البته که XP خوب است، Wheelspin برای شما می‌گیرد و Wheelspin تبدیل به پول می‌شود؛ اما به صورت ایده‌آل باید تلاش کنید تا بیشترین درآمد ممکن را از این مسابقه داشته باشید و این کار با تنظیم سختی بازی در سطحی که با اختلاف کم اول شوید امکان پذیر است.

استفاده از Auction House

در هر فصل از بازی چندین بازی با انجام ایونت‌های فصلی قابل دریافت هستند. برخی از آن‌ها در Autoshow قابل خریداری‌اند و برخی ماشین‌های خاصی هستند که تنها از این طریق قابل تهیه‌اند، که به این معناست که دسته دوم ارزش زیادی دارند، خصوصا بعد از تغییر فصل که راهی برای گرفتن آن‌ها وجود ندارد.

پس شما می‌توانید با گرفتن این ماشین‌ها از طریق انجام ایونت‌های و به مزایده گذاشتنشان بعد از تغییر فصل درآمد خوبی در فورزا هورایزن ۵ داشته باشید.

اما مسئله دیگری که به وجود می‌آید این است که آیا واقعا می‌خواهید ماشین خاص و کمیابی که با تلاش خود بدست آورده‌اید را برای پول بفروشید؟

برچسب‌ها : Forza Horizon 5راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید