close
ویباکس رایگان

گرفتن V-Bucks رایگان در فورتنایت بسیار ایده‌آل است، چرا که دیگر لازم نیست برای گرفتن جدیدترین اسکین‌ها پول واقعی بپردازید؛ اما حقیقت ماجرا این است که به ندرت پیش می‌آید که بتوانید چیزی که باید بابت آن هزینه پرداخت کنید را به صورت رایگان بدست بیاورید. بازیکنان بسیاری وجود دارند که به شما می‌گویند ویباکس رایگان به شما خواهند داد، اما گول آن‌ها را نخورید و به هیچ وجه اطلاعات شخصی یا اطلاعات بازی خود را به آن‌ها ندهید.

البته بدانید که راه‌های واقعی‌ای برای گرفتن ویباکس رایگان وجود دارد، اما روشی برای بدست آوردن مقدار زیادی V-Bucks رایگان و در زمان کوتاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

چگونه ویباکس رایگان فورتنایت بگیریم

طبیعی است که به دنبال گرفتن ویباکس به صورت رایگان باشید، در بازی اسکین‌های بسیاری وجود دارد و ممکن است یکی از آن‌ها را در هنگام بازی داشته باشید. اما خبر بد این است که هر سایت، پیج یا هر منبع دیگری به می‌گوید به شما ویباکس رایگان می‌دهد کلاهبرداری است.

به همین دلیل هیچوقت اطلاعات اکانت خود را به آن‌ها ندهید. تنها روش گرفتن ویباکس زیاد همچنان خریدن آن است، اما روش‌هایی وجود دارند که با انجام آن‌ها می‌توانید به مقادیر کم ویباکس رایگان جمع‌آوری کنید که در ادامه آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

V-Bucks رایگان

انجام مراحل Battle Pass

ساده‌ترین راه گرفتن V-Bucks رایگان این است که مراحل و Fortnite Quest ها را انجام دهید. با لول آپ کردن و رسیدن به صفحات جدید حداقل ۱۰۰ ویباکس به صورت رایگان به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.

البته دقت کنید که تنها با خرید Battle Pass می‌‌توانید این جایزه‌‌ها را دریافت کنید و در غیر این صورت این جوایز برای شما قفل خواهد بود.

لول آپ کردن تنها با وحشیانه بازی کردن و کیل گرفتن و بیشتر زنده ماندن سریع اتفاق می‌افتد. با این کار شما مجبور می‌شوید تا برای کرفتن ویباکس بیشتر، بیشتر بازی کنید که دقیقا کاری است که Epic از شما انتظار دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه سریع XP بگیریم

Fortnite: Save the World بازی کنید

مد اصلی و کم طرفدارتر فورتنایت به شما برای لاگین روزانه جایزه می‌دهد و وظایف روزانه‌ای را برای شما تعیین می‌کند و برای مراحل Storm Shield Defense جوایزی در نظر می‌گیرد. این‌ها روش‌هایی برای جمع‌آوری مقادیر کم ویباکس رایگان روزانه است. البته ابتدا باید این مد را خریداری کنید.

Save the World هم اکنون ۱۵٫۹۹ دلار است که می‌توانید آن را با گرفتن پک Mega-Pop بگیرید. شما می‌توانید با روزانه بازی کردن و انجام مراحل، هزاران V-Bucks رایگان بگیرید، اما اگر این مد بازی را دوست نداشته باشید ممکن است بعد از مدتی خسته کننده شود.

مراقب کلاهبرداران ویباکس مجانی باشید

V-Bucks مجانی

با توجه به این که فورتنایت در سطح جهان بازی بسیار پرطرفداری است، بازیکنان زیادی قصد سوءاستفاده از بازیکنان دیگر که قصد خرید اسکین یا لوازم دیگر دارند را دارند.

بیشتر بخوانید: اسکین های لو رفته فورتنایت

سایت‌های غیر رسمی، پیج‌های بسیاری در شبکه‌‌های اجتماعی و حتی ویدئوهای یوتیوب بسیاری می‌خواهند ویباکس رایگان پخش کنند. همه آن‌ها تقلبی هستند.

هر اتفاقی افتاد و هر کاری که خواستید انجام دهید اطلاعات شخصی با مربوط به اکانت بازی خود را به هیچکس یا هیچ وب‌سایتی ندهید. مطلع باشید که هیچ روشی برای گرفتن نقادیر زیاد ویباکس به صورت مجانی وجود ندارد.

گرفتن ویباکس رایگان ساخت است و باید ساعت‌ها بازی کنید تا بتوانید یک آیتم ۱۵۰۰ V-Bucks را بخرید. اما در عین حال نگذارید که سخت بودن این راه شما را ناامید کند.

اگر می‌خواهید رایگان V-Bucks بگیرید راه‌های آن را در بالا به شما گفتیم، به هر حال شما می‌خواهید یک آیتم پولی را رایگان بگیرید، پس باید برای آن تلاش کنید.

برچسب‌ها : راهنمای بازیراهنمای فورتنایتفورتنایت

نظرات خود را ثبت کنید