close
گیمینگ

هرآنچه درباره Tekken 8 می‌دانیم: تریلر، گیم پلی و بیشتر

معرفی بازی Tekken 8

سری بازی Tekken یکی از محبوب‌ترین و داستانی‌ترین سری بازی‌ها در بازی‌های تاریخ است؛ اما ۷ سال طولانی از ارائه آخرین بازی این مجموعه می‌گذرد. به تازگی ویدئو معرفی بازی Tekken 8 توسط کانال رسمی Sony در یوتیوب منتشر شده‌است.

تمام جزئیات و هرآنچه درباره Tekken 8 می‌دانیم در این مطلب گردآوری شده‌است.

بیشتر بخوانید:

تریلر Tekken 8

با توجه به بازی‌های اخیر و اخبار آن‌ها انتظار نمی‌رفت Tekken 8 به این زودی‌ها معرفی شود و معرفی شدن این بازی همه را حیرت زده کرد.

این ویدئو حتی یک تیزر کوتاه هم نیست! بلکه نزدیک به ۲ دقیقه ویدئو از فضای داخل بازی و نزدیک به گیم پلی است.

زمان انتشار Tekken 8

قسمت ناامید کننده داستان اینجاست که در پایان ویدئو بازه زمانی برای انتشار بازی معرفی نمی‌شود و صرفا می‌گوید “Stay Tuned” یا منتظر اخبار جدید باشید.

البته اگر به زمان انتشار بازی‌ها امیدوار هستید، احتمالا مدت زیادی نیست که این اخبار را دنبال می‌کنید. این بدین معناست که باید انتظار ارائه شدن این بازی را در ماه‌‌های پایانی ۲۰۲۳ و حتی ابتدایی ۲۰۲۴ داشته باشید.

به صورت منتطقی با توجه به معرفی تازه این بازی زمان طولانی تا ارائه شدن آن خواهیم داشت؛ اما آن طور که از ویدئو به نظر میاید بخش‌های اصلی بازی به قدری تکمیل شده‌اند که Bandai Namco حاضر به نمایش آن‌ها شده‌است و ممکن است زودتر از انتظار ما هم منتشر شود.

معرفی Tekken 8

پلتفرم‌های Tekken 8

به احتمال بالا بازی Tekken 8 انحصاری برای PS5 ارائه نخواهد شد؛ بلکه در PS5، Xbox Series X/S و PC ارائه خواهد شد که آن را تبدیل به یک بازی انحصاری برای نسل آخر کنسول‌ها می‌کند.

این بازی به احتمال بالا برای PS4 و Xbox One ارائه نخواهد شد و قطعا قدرت پردازشی Nintendo Switch توان پردازش گرافیک این بازی را نخواهد داشت که البته با توجه به این که این بازی محدود به قدرت پردازشی کنسول‌های نسل قبل نخواهد شد خبر خوبی است.

داستان و گیم پلی Tekken 8

بازی Tekken داستان بسیار پیچیده‌ای را دنبال می‌کند (البته بیشتر بازی‌های جنگی به این شکل هستند) و تنها ویدئو تریلز موجود از این بازی ما را در این که داستان بازی به چه سمتی حرکت خواهد کرد راهنمایی می‌کند.

این ویدئو نبدری سخت بین Jin Kazama و پدربزرگش Kazuya Mishima که سنش با ظاهرش تطابقی ندارد را نشان می‌‌‌دهد.

آن طور که نشان داده می‌شود، ژن شیطانی که هردو آن‌ها دارند مرکزیت داستان این بازی Tekken خواهد بود که Jin می‌خواهد از این ژن برای خوب بودن استفاده کند، با وجود این که کنترل آن بسیار دشوار است.

گیم پلی Tekken 8

درباره گیم پلی، با این که برخی از صحنه‌‌ها نشان دهنده گیم پلی بازی خستند، اما اینطور نیست و در واقع موتور بازی در حال کارکردن است.

اما همچنان بسیار زیبا و چشم‌نواز است و احتمالا به آنچه گیم پلی نهایی خواهد بود بسیار نزدیک است. همچنین حملات بسیار سنگینی از هردو این شخصیت‌ها در بازی نمایش داده می‌شود.

استیجی که این نبرد در آن انجام می‌شود بسیار داینمیک و کوشا است و المان‌های زیادی در پس‌زمینه تصویر دیده می‌شوند؛ پس اگر دوباره این ویدئور ا تماشا کردید به این جزئیات دقت کنید.

اما همچنان باید در انتظار ویدئوهای واقعی از گیم پلی بازی Tekken 8 باشیم تا بتوانیم نظر قطعی درباره زیابیی گرافیکی آن بدهیم.

شخصیت‌های Tekken 8

درباره هر بازی فایتر جدید این سوال پیش می‌آید که چه شخصیت‌هایی، جدید و قدیمی، در بازی خواهند بود؟

درباره Tekken 8 اطلاعاتی درباره شخصیت‌های بازی در دست نیست؛ به غیر از Jin Kazama و Kazuya Mishima که دو عدد از شخصیت‌های اصلی بازی به شما می‌آیند و قابل حذف شدن از این سری بازی نیستند.

به غیر از این دو هر تعداد شخصیتی می‌توانند در بازی حضور داشته باشند. حتی در Tekken 7 قابلیتی وجود داشت که می‌توانستید شخصیت‌های خودتان را بسازید که امیدواریم این قابلیت را در Tekken 8 نیز ببینیم.

نظرات خود را ثبت کنید