close
گیمینگ

هندزفری گیمینگ جدید لاجیتک G333 مخصوص استفاده با دستگاه‌های همراه و PC

هندزفری گیمینگ

لاجیتک جی به عنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر به ارائه محصول جدیدی در زمینه تجهیزات صوتی گیمینگ خود کرد. این محصول که هندزفری گیمینگ لاجیتک G333 نام دارد برای استفاده به همراه کامپیوتر و دستگاه‌های همراه طراحی و ساخته شده‌است.

معرفی هندزفری گیمینگ لاجیتک G333

این هندزفری با هندزفری‌های دیگر موجود در بازار تفاوت زیادی دارد و تفاوت اصلی آن در داشتن دو درایور مجزا برای فرکانس‌های پایین و فرکانس‌های بالا مانند اسپیکرهای مانیتورینگ است.

این موضوع باعث می‌شود تا این هندزفری‌ها تفکیک فرکانسی صدای بسیار بهتری نسبت به هندزفری‌های دیگر که تنها دارای یک درایور صوتی برای اجرای تمام فرکانس‌ها هستند داشته باشند که نتیجه آن وضوح صدای بیشتر و جلوگیری از درهم ریختگی صدا است.

هندزفری گیمینگ لاجیتک

برخلاف یک هدست گیمینگ که ابعاد بزرگی دارد جابه‌جا کردن آن به صورت مداوم کار ساده‌ای نیست؛ با به همراه داشتن این هندزفری گیمینگ شما می‌توانید در هر مکانی به بازی بپردازید. این هندزفری دارای پورت جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است و به همراه آن یک تبدیل به پورت تایپ سی نیز به شما ارائه می‌شود و در صورتی که از دستگاه‌های شرکت اپل استفاده می‌کنید نیز می‌توانید تا با یک تبدیل مناسب، این هندزفری را به همراه دستگاه‌‌های همراه خود به کار ببرید.

همچنین به همراه این هندزفری، سه گوشی سیلیکونی با اندازه‌های مختلف را نیز دریافت می‌کنید تا با استفاده از گوشی با اندازه مناسب از درآمدن هندزفری‌ها از گوش خود جلوگیری کنید و راحت‌ترین اندازه گوشی را برای استفاده در حین بازی انتخاب کنید.

لاجیتک g333

بدنه این هندزفری‌ها از جنس آلومینیوم است و کابل آن‌ها دارای بافت سطحی است تا دچار گره خوردگی نشوند و میکروفون قرار گرفته بر روی سیم این هندزفری گیمینگ به شما قابلیت در تماس بودن با دوستانتان در بازی را می‌دهد و با کنترل‌های قرار گرفته در کنار میکروفون این هندزفری می‌توانید تا میزان صدای بازی را به سرعت تنظیم کنید.

Logitech G333 در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش به کاربران با قیمت جهانی ۴۹٫۹۹ دلار ارائه می‌شود.

نظرات خود را ثبت کنید