close
ماوس گیمینگ ارزان قیمت

ماوس گیمینگ لاجیتک G203 Prodigy یکی از ارزان قیمت‌ترین ماوس‌های گیمینگ برند اصلی است که می‌توانید تهیه کنید؛ اما آیا این انتخالی مناسب است؟ در این مطلب ماوس گیمینگ ارزان قیمت لاجیتک G203 را بررسی می‌کنیم و با قابلیت‌های آن آشنا می‌شویم.

ماوس گیمینگ ارزان قیمت

بررسی ماوس گیمینگ Logitech G203

ماوس لاجیتک G203 یکی از ارزان ترین ماوس‌های گیمینگ ارائه شده توسط برندهای اصلی است که کیفیت ساخت مشابه به ماوس‌های گران قیمت‌تر این برندها دارد اما قابلیت‌های کمتری را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد و از جهتی مانند iPhone SE در بین مجموعه Pro آیفون به حساب می‌آید.

طراحی بدنه این ماوس گیمینگ با ماوس گیمینگ لاجیتک G Pro یکسان است؛ طراحی Ambidextrous به همراه وزن کم این ماوس به کمک تیم گیمینگ لاجیتک طراحی و ساخته شده است و برای تمام گیمرها از جمله گیمرهای حرفه‌ای، کاربردی و راحت خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: چگونه گیمر حرفه ای شویم؟

هدف این ماوس ارائه قابلیت‌های مورد نیاز یک گیمر متوسط به او بدون نیاز او به هزینه بالا برای تهیه یک ماوس گیمینگ گران قیمت است. سنسور اپتیکال این ماوس گیمینگ ارزان قیمت دارای دقت ۸۰۰۰ DPI است که برای یک گیمر حرفه‌ای ممکن است کم باشد اما برای اکثر افراد کافی خواهد بود.

لاجیتک G203

اگر با خود فکر می‌کنید که “نه، من باید بیشترین دقت ماوس را در حین بازی داشته باشم.” پیشنهاد می‌کنیم تا با یک ماوس گیمینگ کار کنید؛ مطمئن باشید که بعد از عادت به کار با DPIهای بالاتر از ماوس های عادی که دارای ۱۰۰۰ DPI هستند دقت ماوس خودتان را از ۴۰۰۰ DPI بالاتر نخواهید برد؛ پس نگران کم بودن ماکسیموم دقت این ماوس نباشید.

مطلب پیشنهادی: DPI ماوس چیست

ماوس گیمینگ ارزان قیمت Logitech G203 دارای ۶ دکمه قابل تنظیم به کمک نرم‌افزار Logitech G HUB است؛ اما بر خلاف مدل‌های گران قیمت‌تر این ماوس تنها قابلیت ذخیره تنظیمات شما برای یک بازی را دارد؛ درحالی که در ماوس‌های گیمینگ گران قیمت‌تر می‌توانید تا تنظیمات خود برای چند بازی را روی آن‌ها ذخیره کنید تا با ورود به بازی به صورت خودکار تنظیمات شما تغییر کنند.

لاجیتک G HUB

۶ دکمه قابل تنظیم این ماوس دکمه‌‌های اصلی ماوس، دکمه اسکرولر، یک دکمه سوییچ DPI و دو دکمه در سمت چپ ماوس هستند.

این ماوس همچنین دارای نورپردازی RGB با قابلیت LIGHTSYNC RGB است که به شما در ست کردن تجهیزات گیمینگ برند لاجیتک خود با یکدیگر کمک می‌کند.

جمع‌بندی

در ادامه با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ماوس گیمینگ ارزان قیمت، اگر قصد خرید این ماوس را دارید به شما می‌گوییم که در چه صورت این ماوس مناسب شماست و در چه صورت باید ماوس گیمینگ دیگری را تهیه کنید.

این ماوس گیمینگ را تهیه کنید اگر…

لاجیتک G203

به دنبال یک ماوس گیمینگ ارزان قیمت هستید

قیمت این ماوس نسبت به برخی از ماوس‌های گیمینگ برند غیر اصلی قیمت بالاتری دارد، اما کیفیت ساخت بالاتر دستگاه و قطعات داخلی و قابلیت‌های ارائه شده توسط این ماوس بسیار بیشتر و بهتر از ماوس‌های گیمینگ برندهای غیر اصلی هستند.

دستان بسیار بزرگی ندارید

همانطور که گفتیم لاجیتک G203 دارای طراحی یکسانی با ماوس لاجیتک G Pro است و طراحی ماوس لاجیتک G Pro با هدف ارائه ماوسی کوچک و بسیار سبک وزن بوده‌است؛ پس اگر دستان شما اندازه بزرگی دارند باید به دنبال ماوس گیمینگ دیگری باشید زیرا کار کردن با این ماوس می‌تواند برای شما مقداری مشکل باشد.

به دنبال ماوسی برای کار و بازی هستید

طراحی ساده این ماوس مناسب محل کار خواهد بود و توجه زیادی را جلب نخواهد کرد، همچنین این قابلیت‌هایی مانند DPI و دکمه‌‌های قابل تنظیم این ماوس می‌توانید برای انجام کارهای روزانه خود نیز استفاده کنید.

این ماوس را تهیه نکنید اگر…

لاجیتک G203

به دنبال ماوس گیمینگ با دقت بسیار بالا هستید

دقت ۸۰۰۰ DPI سنسور اپتیکال این ماوس گیمینگ ارزان قیمت برای اکثر افراد کاملاً کافی خواهد بود؛ اما اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید و در رقابت‌های رسمی گیمینگ شرکت می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم تا به دنبال ماوس گیمینگی با دقت بالاتر باشید.

به دنبال قابلیت‌ها و شخصی‌سازی‌های زیادی هستید

با توجه به قیمت پایین این ماوس نباید از آن انتظار ارائه قابلیت‌هایی مانند وزن قابل تغییر، اتصال وایرلس و شارژ بی‌سیم در حین بازی را داشته باشید؛ ماوس لاجیتک G203 یک ماوس گیمینگ ارزان قیمت با قابلیت‌های مورد نیاز یک گیمر متوسط است و باید با این نگاه تصمیم به تهیه این ماوس گیمینگ بگیرید.

نظرات خود را ثبت کنید