close
گیمینگ

ماشین حمل پول در GTA V – مکان و زمان پیدا کردن و گلیچ پول بی‌نهایت آن

ماشین حمل پول در GTA V

شاید چند باری به صورت اتفاقی ماشین حمل پول در GTA V را دیده باشید و از آن پول برداشته باشید، شاید هم به آن توجهی نکرده‌اید و از آن رد شده باشید.

این ماشین‌های حمل پول در GTA V منبع خوبی برای درآمد، خصوصا در ابتدای بازی هستند. البته که درآمد بورس در GTA V بیشتر خواهد بود، اما برای این ماشین‌ها گلیچی در حالت آفلاین و استوری بازی وجود دارد که از آن طریق می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید پول بگیرید.

در این مطلب با لوکیشن های ماشین حمل پول در GTA V و بهترین روش حمله به آن برای یک درآمد سریع ۳۰۰۰$ آشنا می‌شویم.

الگو اسپان شدن ماشین حمل پول GTA V

این ماشین‌ها که به عنوان Security Van هم شناخته می‌شوند در حالت آفلاین و آنلاین بازی دیده می‌شوند و درون آن‌ها کیفی پر از پول وجود دارد.

همه به دنبال پیدا کردن این ماشین‌ها هستند تا سریعا بتوانند پولی به جیب بزنند، اما دقت کنید که بعد از گرفتن این پول پلیس ۲ ستاره یا بالاتر دنبال شما خواهد افتاد.

همچنین این ماشین برعکس دیگر ماشین‌ها زمانی که از ارتفاع زیاد بی‌افتند منفجر نمی‌شوند. اگر هم کسی در زمان اسپان شدنشان به سراغش نرود از نقشه محو می‌شود.

هر چند وقت یکبار ماشین حمل پول GTA V اسپان می‌شود؟

تقریبا هر ۱۵ دقیقه یکبار این ماشین‌ها در یکی از لوکیشن‌های مشخص شده خود اسپان می‌شوند. اما باید نزدیک به این لوکیشن‌ها باشید تا بتوانید آن‌ها را ببینید. همچنین احتمال اسپان شدن زودتر یکی دیگر از این ماشین‌ها در یک لوکیشن دیگر بعد از حمله به یکی از آن‌ها وجود دارد.

همچنین دقت کنید که در حالت آنلاین و در یک سشن Solo یا Invite اسپان نمی‌شوند و در در سشن‌هایی که افراد زیادی در آن وجود دارند بیشتر دیده می‌‌شوند.

لوکیشن ماشین حمل پول در GTA V

۹ موقعیت مختلف در نقشه وجود دارد که ماشین حمل پول در GTA V در آن ظاهر می‌شود. زمانی که به این لوکیشن‌ها نزدیک می‌شوید، اگر ماشین حمل پول اسپان شود، در نقشه کوچک با یک دایزه سفید یا سبز مشخص می‌شود.

در نقشه زیر می‌توانید تمام لوکیشن‌هایی که ماشین حمل پول در آن ظاهر می‌شود را ببینید:

لوکیشن ماشین حمل پول در GTA V

بهترین روش حمله به ماشین پول در GTA V

حمله به ماشین حمل پول در GTA V

از زمان اسپان شدن ماشین، ماشین در لوکیشن پارک شده است و یک نگهبان به داخل ساختمان می‌رود تا کیف پول را بیاورد، سپس سوار ماشین می‌شود و ماشین راه می‌افتد.

در هر لحظه از این اتفاقات شما می‌توانید حمله کنید. به صورت کلی شما باید دو نگهبان را بکشید، اگر نگهبان دوم هنوز سوار ماشین نشده باشد کیف را از روی زمین بردارید. در غیر این صورت باید به درهای پشت ماشین شلیک کنید تا درها باز شوند و کیف از ماشین بیرون بی‌افتد تا بتوانید آن را بردارید.

با توجه به فرآیندی که اتفاق می‌افتد و این که بعد از شروع حمله پلیس به دنبال شما می‌افتد، اما زمانی طول می‌کشد تا پلیس‌ها به لوکیشن برسند پیشنهاد می‌کنیم تا به شکل زیر عمل کنید.

صبر کنید تا نگهبانان سوار ماشین شوند. سپس حمله را آغاز کنید. با یک RPG ماشین را منفجر کنید. با این کار نگهبان‌ها کشته می‌شوند و کیف هم بیرون ماشین حمل پول می‌افتد. کیف را سریعا بردارید، سوار ماشین شوید و فرار کنید. با این کار سریعا می‌توانید از دست پلیس هم فرار کنید.

اگر هم مقداری دیر به لوکیشن رسیدید و ماشین شروع به حرکت کرده است، پشت آن بروید تا به یک چراغ قرمز برسد و سپس به شکلی که توضیح دادیم عمل کنید.

فرار از دست پلیس در این حالت ساده است، چرا که پلیس هنوز به دنبال شما نیفتاده و در حال پیدا کردن شماست. اما اگر می‌خواهید تا بلافاصله از شر پلیس خلاص شوید می‌توانید از رمز کم کردن لول پلیس GTA V استفاده کنید.

برای دیدن این رمز با توجه به دستگاهی که در آن بازی می‌کنید باید رمزهای GTA V در PlayStation یا رمزهای GTA V در Xbox یا رمزهای GTA V در کامپیوتر را مطالعه کنید.

گلیچ پول بی‌نهایت ماشین حمل پول در GTA V

این یک گلیچ ساده است که تنها در حالت آفلاین بازی کار می‌کند، اما از طریق آن می‌توان بی‌نهایت درآمد داشت.

برای انجام آن باید با Michael ماشین حمل پول را بدزدید. سپس ماشین را سالم و با کیف پول درون آن به گاراژ مایکل ببرید. بازی را سیو کنید و ریلود کنید.

حالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماشین را در گاراژ منفجر کنید، کیف پول را بردارید و خارج شوید.

زمانی که دوباره به داخل گاراژ برمی‌گردید ماشین سالم است و می‌توانید دوباره این کار را انجام دهید.

برچسب‌ها : GTA Vراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید