close
اخبار

معرفی GTA 6 تا قبل از ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) انجام خواهد شد

معرفی gta 6

بازی که تمام بازیکنان بازی‌های ویدئویی در جهان حدود ۱۰ سال است که در انتظار آن هستند بالاخره ممکن است معرفی رسمی شود! شرکت Take-Two Interactive که شرکت مادر Rockstar است در تاریخ ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) جلسه کلی خود با سرمایه‌گذاران، مدیران مالی، آنالیزگران و رسانه‌ها که به عنوان Investor’s Call شناخته می‌شود را برگزار می‌کند که در آن گزارش درآمد مالی خود را اعلام می‌کند و بسیاری بر این عقیده هستند که معرفی GTA 6 توسط Rockstar تا قبل از این تاریخ و برگزاری این جلسه انجام خواهد شد.

GTA 6 مدت زیادی است که ترند رسانه‌های گیمینگ است و هر زمان که خبری از لو رفتن اطلاعات GTA 6 یا اتفاقات دیگر درباره این بازی به گوش می‌رسد، توجه همه به این سمت جلب می‌شود.

زمان معرفی رسمی GTA 6

معرفی GTA VI

با این که دلیل خاصی برای معرفی GTA 6 قبل از این اتفاق وجود ندارد، اما بسیاری از افرادی که در گذشته اطلاعات لو رفته از این بازی را منتشر می‌کردند، مانند mnm345 و Tez2 که کاربران GTAForums هستند با وجود تاریخ این جلسه و نزدیک شدن به پایان Los Santos Drug Wars DLC و ورود به ۱۰ سالگی بازی GTA V تا قبل از May 17 (27 اردیبهشت) معرفی رسمی از GTA 6 به عمل بیاید.

حتی ممکن است ایونت یا فعالیت جدیدی در GTA Online اضافه شود که نشان دهنده GTA 6 باشد. با این حال باید در نظر گرفت که تمام این اتفاقات پیش‌بینی‌های افراد خارج از سیستم هستند و Rockstar هیچ یک از این اتفاقات را تایید نکرده است.

اما زمان معرفی GTA 6 از نظر زمانی منطقی به نظر می‌رسد. زمان ارائه این بازی در ماه‌های پایانی ۲۰۲۴ یا ابتدای ۲۰۲۵ پیش‌بینی شده‌است و معرفی رسمی از GTA 6 در این زمان می‌تواند طرفداران را در انتظار ارائه شدن این بازی نگه دارد.

حال باید تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت صبر کنیم و ببینیم که آیا GTA 6 بالاخره و بعد از گذشت ۱۰ سال از ارائه GTA V معرفی خواهد شد یا خیر؛ و حتی اگر معرفی رسمی از این بازی به عمل بیاید، آیا تیزر و تریلری از این بازی خواهیم دید یا خیر؟

اما جواب این سوال هرچه باشد، یک مورد مشخص است؛ حواشی و توجهی که جلب GTA 6 می‌شود هیچگاه از بین نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : GTA 6

نظرات خود را ثبت کنید