close
راهکار ویدئوکنفرانس

شرکت لاجیتک در زمینه ویدئوکنفرانس همیشه به دنبال راهکار ویدئوکنفرانس با کیفیت بالا و مهم‌تر از آن، کاربری ساده بوده است تا به کسب و کارها و تیم‌ها کمک کند تا به سادگی با یکدیگر از راه دور در ارتباط باشند.

با ارائه محصولی مانند لاجیتک تپ و وجود تنظیمات و قابلیت‌های پیشفرض این محصول برای نرم‌افزارهای Microsoft Teams و Zoom، بسیاری از مشکلات مربوط به برقراری جلسه ویدئو کنفرانس و کنترل آن از بین رفته است.

 

پلتفرم ویدئو کنفرانس

راهکار ویدئوکنفرانس لاجیتک تپ

لاجیتک تپ صفحه‌ای لمسی دارد و طراحی شده‌است تا محیط معمولی اتاق‌های جلسه را ساده کند و بهبود ببخشد و به شما در طراحی اتاق ویدئو کنفرانس کمک کند و برای رهبران تجاری، دسترسی به همه‌ی لوازم و تجهیزات ویدئو کنفرانس مورد نیاز برگزاری جلسات عالی را ایجاد کند. در دنیایی که شرکت‌ها باید همیشه زنده و آماده برای همکاری باشند، لاجیتک تپ با Touch-to-Join، تقویم یکپارچه، اشتراک‌گذاری محتوا و… اتاق‌های کنفرانس را ارتقا می‌دهد.

برای مطالعه بیشتر درباره لاجیتک تپ پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب مربوط به پلتفرم اتاق کنفرانس لاجیتک تپ را در بخش بررسی محصولات در سایت کاربران ویدئو کنفرانس مطالعه نمایید.

حال لاجیتک یک قدم دیگر به سمت جلو برداشته است و به همراه لنوو به ارائه محصولی پرداخته‌اند تا امکان مدیریت و امنیت جلسات شما را افزایش دهد. این راهکار ویدئوکنفرانس جدید کامپیوتر Lenovo ThinkSmart Edition M920 Tiny است و می‌توانید مدل بر پایه لاجیتک تپ آن را تهیه کنید که دارای تنظیمات پیشفرض برای کار با Microsoft Teams و Zoom است و به نحوی طراحی شده‌است تا قابل استفاده در هر اتاقی باشد.

با توجه به طراحی کوچک این دستگاه و لاجیتک تپ می‌توان از آن‌ها در هر اتاقی استفاده کرد و با رابط کاربری مخصوص آن برقراری جلسات، اضافه کردن افراد، مدیریت جلسه و به اشتراک گذاری محتوا بسیار ساده‌تر شده‌اند.

ThinkSmart Edition Tiny دستگاهی ایده‌آل برای استفاده به همراه لاجیتک تپ است و این راهکار ویدئو کنفرانس در بهار سال آینده به بازار عرضه خواهد شد تا به کسب و کارها در سراسر جهان کمک کند تا ارتباطشان را با یکدیگر ساده‌تر کنند و کیفیت آن‌ها را افزایش دهند.

مجله کاربران ویدئو کنفرانس

برچسب‌ها : اتاق کنفرانستجهیزات ویدئو کنفرانسراهکار ویدئو کنفرانسراهکار ویدئوکنفرانس

نظرات خود را ثبت کنید