close
تکنیک های فیفا 23

بهترین تکنیک های فیفا ۲۳ که باید آن‌ها را بلد باشید کدام هستند؟ با وجود آن که EA Sports تلاش کرده تا موفقیت در بازی با جابه‌جایی توپ توسط شما محقق شود؛ اما همچنین آشنایی با حرکات تکنیکی FIFA 23 برای گذر از مدافعان و ایجاد فضا برای خود کمک زیادی در برد به شما می‌کند.

شما برای برد دوستان حرفه‌ای‌تان و ربات‌های بازی در لول‌های سخت به این حرکات احتیاج خواهید داشت؛ پس حتما آن‌ها را در خاطر داشته باشید تا در زمان نیاز از هر یک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نصب VPN روی PS4 و PS5 | سریع ترین بازیکنان FIFA 23 | بهترین تنظیمات بازی و دوربین برای FIFA 23

بهترین حرکات تکنیکی FIFA 23

توجه کنید که حرکاتی که در پایین ذکر شده‌اند برای زمانی در نظر گرفته شده‌اند که شما در حال حرکت از سمت چپ به راست و به سمت دروازه حریف هستید. دستوراتی که جهت در آن‌ها اهمیت دارند با برعکس شدن جهت حرکت شما جهتشان تغییر می‌کند.

همچنین برخی از آن‌ها نیازمند این هستند که بازیکنی که دستور را با آن‌ها می‌خواهید اجرا کنید دارای یک حداقل Skill Rate باشند؛ در غیر این صورت بازیکن مورد نظر شما حرکت تکنیکی را انجام نخواهد داد.

نام حرکتSkill Rateدستور حرکتتوضیحات
Fake Shotندارددایره سپس ضربدریک حرکت تکنیکی ساده اما کاربردی در بین حرکات تکنیکی FIFA 23؛ با این کار می‌توانید از سد مدافعان و دروازه‌بان با ارسال آن‌ها به جهت اشتباه عبور کنید.
Knock OnنداردR2 و حرکت حوی استیک سمت راست به جهت مورد نظر خوددویدن با توپ زمانی که جلوی پای شماست کندتر از زمانی است که فاصله بین شما و توپ وجود دارد. با این کار بازیکن توپ را به فاصله می‌اندازد و دنبال آن می‌دود. حتی با دوبار حرکت حوی استیک راست به سمت مورد نظر خود می‌توانید توپ را به صاله بیشتری از خود پرتاب کنید.
Stepoverدو ستارهجوی استیک راست به سمت راست و سپس حرکت ساعت‌گرد آن به سمت پایین یا پاد ساعت گرد به سمت بالاحرکت Stepover تکنیک خوبی برای گیج کردن مدافعان و متقاعد کردنشان به انجام به یک حرکت اشتباه که باعث شود بتوانید به سادگی از آن‌ها عبور کنید، است.
Ball Rollدو ستارهجوی استیک راست را رو به بالا یا پایین نگهداریداگر در مقابل مدافعانی هستید که دائما راه شما و پاس‌هایتان را می‌بندند، با Ball Roll کنترل بیشتری روی توپ خواهید داشت و با تغییر زاویه خود می‌توانید مسیرهای بیشتری برای پاس دادن به یارهایتان داشته باشید.
Drag Backدو ستارهL2 و R2 و حرکت لحظه‌ای جوی استیک چپ به سمت چپاگر در هنگام حمله مستقیما به سمت مدافعان می‌دوید، بعد از مدتی حملات شما بسیار قابل پیش‌بینی و کنترل خواهد شد. در هنگام این کار با فشار L2 + R2 بایستید و سپس زمانی که مدافعان به سمت شما آمدند حرکت Drag Back را انجام دهید و از آن‌ها عبور کنید.
Heel Flickسه ستارهجوی استیک راست به به صورت لحظه‌ای به راست و سپس به چپ ببریددرست شبیه به Stepover این حرکت باعث گیج شدن مدافعان و انجام حرکت اشتباه توسط آن‌ها می‌شود.
Heel to Ball Rollچهار ستارهL1 سپس جوی استیک راست را به راست و سپس چپ ببریداین حرکت که شبیه به Heel Flick عمل می‌کند، با این تفاوت که از نظر تکنیکی مقداری مهارت بیشتری نیاز دارد.
Elasticoپنج ستارهجوی استیک راست را به سمت پایین ببرید و سپس یک دور کامل ساعت‌گرد آن را بچرخانیدبه عنوان یک تکنیک پنج ستاره اجرای این حرکت، مهارت زیادی را می‌خواهد، اما بسیار هم در ایجاد فضا بین شما و مدافع تاثیرگذار است. دقت کنید که حرکت Reverse Elastico نیز وجود دارد که با تغییر جهت حرکت دادن جوی استیک قابل اجراست.

پیشنهاد می‌کنیم تا این تکنیک های فیفا ۲۳ را انجام دهید و با مکانیک آن‌ها آشنا شوید و آن‌ها را در حرکات خود اضافه کنید تا بتوانید بازی سازی‌های خطرناکی انجام دهید و رقیب خود را به سادگی شکست دهید.

از نظر شما بهترین تکنیک FIFA 23 کدام است؟ آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها : FIFA 23راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید