close
گیمینگ

تمام اسلحه های High on Life – سلاح‌های خود را بشناسید

اسلحه های high on life

بازی High on Life با جزئیات ویژه و جذاب خود مانند اسلحه‌هایی که با شما حرف می‌زنند همه را شگفت‌زده کرد. اما چند اسلحه سخنگو در این بازی وجود دارد؟ در این مطلب با تمام اسلحه های High on Life و کاربرد هرکدام آشنا می‌شویم.

از یک کلت دوستانه گرفته تا یا چاقوی پرحرف که هی‌خواهد همه چیز را، از جمله خودتان پاره کند، تنوع زیادی وجود دارد و نام‌های جالب و شناخته شده‌ای در بین صداپیشه‌های اسلحه های High on Life وجود دارد.

اسلحه های بازی High on Life

در این بازی ۶ اسلحه وجود دارد که نام آن‌ها:

  • Kenny
  • Knifey
  • Gus
  • Sweezy
  • Creature
  • Lezduit

است. در ادامه بیشتر با هر یک از این اسلحه‌ها، کاربری آن‌ها و شخصیتشان آشنا می‌شویم.

Kenny

اسلحه های high on life

Kenny اولین اسلحه شما در High on Life است و در عمل یک کلت عادی است. صداپیشه این اسلحه Justin Roiland است و این اسلحه شکلیکی به نام Glob Shot Alternate دارد که یک شلیک انفجاری بزرگ است که دشمنان را به هوا پرتاب می‌کند.

Knifey

چاقو high on life

Knifey اسلحه Melee شما در بازی است که یک اسلحه استراتژیک محسوب می‌شود. این اسلحه بسیار پرحرف است و بعضی اوقات تصمیم می‌گیرد که شما را نیز بکشد! و همانطور که این یک اسلحه Melee است مهمات ندارد و تنها از فاصله نزدیک قابل استفاده است.

Gus

Gus شبیه به یک شات گان کار می‌کند و چندین ساچمه را در یک جهت شلیک می‌کند. صداپیشه این اسلحه JB Smoove است.

Sweezy

عملکرد Sweezy شبیه به اسلحه Needler در Halo است. این اسلحه نیز چندین گلوله را شبیه به شاتگان شلیک می‌کند که سپس این گلوله‌ها منفجر می‌شوند. صداپیشه این اسلحه Betsy Sodaro است.

Creature

اسلحه های high on life

Creature را می‌توان به نحوی اسلحه کنترل جمعیت دانست، این اسلحه موجودات کوچکی را شلیک می‌د که به سمت دشمن رفته، روی آن‌ها می‌پرند و آن‌ها را می‌جوند. صداپیشه این اسلحه Tim Robinson است.

Lezduit

این اسلحه را تنها در مرحله آخر بازی می‌بینید. Lezduit یک اسلحه بسیار قدرتمند است که دمیج زیادی به دشمنان وارد می‌کند؛ اما این اسلحه بعد از شلیک نیاز به زمانی برای شارژ شدن دارد.

این لیست تمام اسلحه های High on Life بود که با آن آشنا شدیم. این بازی را می‌توانید در PC و از طریق GamePass در Xbox بازی کنید و سر صحبت با این اسلحه‌ها بنشینید.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید