close
اخبار

نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان Jio – رقیبی جدید برای Zoom و Google Meet

نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان

Jio نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان جدیدی است که قابلیت‌هایی از جمله تعداد نامحدود تماس ویدئویی با کیفیت HD و حضور تا ۱۰۰ نفر در جلسه ویدئو کنفرانس را به صورت رایگان به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین با این نرم‌افزار ویدئو کنفرانس رایگان می‌توانید تماس‌هایی تا ۲۴ ساعت را برقرار کنید.

با ما همراه باشید تا بیشتر با قابلیت‌های این نرم‌افزار ویدئو کنفرانس آشنا شویم.

این نرم‌افزار یک نرم‌افزار ویدئو کنفرانس هندی است که بعد از تحریم شدن استفاده از ۵۹ نرم‌افزار ویدئو کنفرانس در هند راه‌اندازی شده‌است.

اپلیکیشن این نرم‌افزار که JioMeet نام دارد در طول ۱۱ هفته آماده کار شده‌است و در حال خدمات رسانی به کاربران در سراسر جهان است.

JioMeet چیست

نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان

JioMeet یک نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان است که قابلیت برقراری تماس تصویری با کیفیت HD به تعداد نامحدود و حضور ۱۰۰ نفر به صورت همزمان در جلسات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین به کمک این نرم‌افزار ویدئو کنفرانس می‌توانید تماس‌هایی به طول ۲۴ ساعت را برقرار کنید.

برای حضور در جلسات ویدئو کنفرانس این نرم‌افزار با کامپیوتر نیازی به نصب نرم‌افزار ندارید و تنها با کلیک روی لینک جوین این نرم‌افزار و از طریق مرورگر کامپیوتر خود به جلسه بپیوندید.

البته برای استفاده از قابلیت‌های این نرم‌افزار مانند تنظیم زمان جلسات به صورت آنلاین و به اشتراک گذاری تصویر صفحه نمایش خود نیاز به دانلود این نرم‌افزار دارید.

این نرم‌افزار برای دستگاه‌های همراه Android و iOS نیز موجود است و می‌توانید به صورت رایگان این نرم‌افزار را در موبایل یا کامپیوتر خود نصب کنید.

دانلود نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان JioMeet

برای دانلود این نرم‌افزار در دستگاه‌های همراه خود تنها کافی است تا به Google Playstore یا Appstore رفته و این نرم‌افزار را به صورت رایگان دانلود کنید.

می‌توانید با کلیک بر دکمه‌های پایین اقدام به دانلود نسخه موبایل نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان JioMeet بپردازید.

برای دانلود نسخه دستکتاپ این نرم‌افزار نیز باید به سایت با کلیک اینجا رفته و آن را دانلود کنید.

تا به حال این نرم افزار ویدئو کنفرانس موفق به دریافت امتیاز ۴٫۸ در Appstore و ۴٫۶ در Playstore از طرف کاربران شده‌است و توسط بیش از ۱۰۰ هزار کاربر اندرویدی دانلود شده است.

امنیت نرم‌افزار ویدئو کنفرانس JioMeet

در گذشته شاهد به مشکل خوردن برخی از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس از جمله Zoom از لحاظ امنیتی بوده‌ایم.

برای مطالعه کامل‌تر می‌توانید مطلب امنیت ویدئو کنفرانس زوم را مطالعه نمایید.

این نرم افزار در پایان ماه اپریل اعلام کرد که تمام تماس‌های برقرار شده با این نرم‌افزار کد گذاری شده و Encrypted خواهد بود؛ اما اعلام نشد که آیا این کد گزاری به صورت end-to-end خواهد بود یا خیر.

اما با این حال این نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان به رقیبی بزرگ برای غول‌های ویدئو کنفرانس حال حاضر از جمله ویدئو کنفرانس زوم، ویدئو کنفرانس اسکایپ و مایکروسافت تیمز شده است.

برای مطالعه بیشتر در رابطه با نرم افزارهای ویدئو کنفرانس پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب بخش نرم‌افزار بلاگ کاربران ویدئو کنفرانس را مطالعه نمایید.

نظرات خود را ثبت کنید