close
گیمینگ

سریع ترین ماشین ها در Need for Speed Heat ؛ بهترین ماشین های بازی کدام اند

Need for Speed یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های اتوموبیلرانی است که توسط بسیاری بازی می‌شود. بسیاری تصور می‌کنند که مانند Need for Speed های قبلی آخرین ماشین هایی که در بازی باز می‌کنید سریع ترین ماشین ها در Need for Speed Heat هستند، اما این چنین نیست. در این مطلب قصد داریم تا با سریع‌ترین ماشین ها در Need for Speed Heat آشنا شویم.

بروزرسانی: معرفی رسمی Need for Speed Unbound + تریلر

سریع ترین ماشین های Need for Speed Heat

در NFS Heat خودروهای سوپر اسپرت بسیاری وجود دارد؛ اما برخلاف تصور بسیاری این خودروهای سریع‌ترین ماشین های بازی نیستند و ماشین های بسیار ارزان قیمت‌تری وجود دارند که با تقویت درست آن‌ها می‌توانید تا به سادگی این خودروهای سوپر اسپرت را شکست دهید.

Nissan Skyline GT-R R32

سریع ترین ماشین نید فور اسپید

گودزیلا برگشته است!

Nissan GT-R همیشه یکی از سریع ترین ماشین ها در Need for Speed و حتی دیگر بازی‌های اتوموبیلرانی بوده است و Need for Speed Heat نیز در این موضوع استئنا نیست؛ اما ۳ نسل از این ماشین در این بازی وجود دارند: R32 GT-R، R34 GT-R و R35 GT-R که نسل چهارم، ششم و هفتم این ماشین هستند.

اما در این بازی نسل چهارم این خودرو جزو سریع ترین ماشین های بازی محسوب می‌شود.

برای تقویت درست این ماشین باید تا موتور ۳٫۸L V6 را برای آن تهیه کنید که در اصل ویژگی‌های موتور و صدای آن نشان دهنده این است که این موتور، موتور McLaren است.

با نصب قطعات Ultimate+ 1034 اسب بخار قدرت و ۸۲۴ فوت پوند گشتاور خواهید داشت و به کمک سیستم دو دیفرانسیل این خودرو شتاب صفر تا صد ۱٫۹ ثانیه را خواهید داشت که به سادگی می‌تواند شما را در ابتدای مسابقات به رتبه اول برساند و کنترل و هندلینگ فوق العاده این خودرو شما را در این رتبه نگه خواهد داشت.

Honda Civic Type-R

بهترین ماشین نید فور اسپید

ممکن است به نظر نیاید اما این خودرو ارزان قیمت در بازی یکی از سریع ترین ماشین های Need for Speed Heat است. دلیل آن نیز وزن کم این خودرو که باعث شتاب فوق العاده آن و ساختار دیفرانسیل جلو آن که با قرار گرفتن وزن موتور روی چرخ‌های جلو چسبندگی بسیار خوب و در نتیجه راحتی کنترل را به بازیکنان می‌دهد.

برای تقویت این خودرو باید تا در ابتدا موتور ۲٫۹L V6 را روی آن نصب کنید و سپس تمام قطعات را به Ultimate+ تقویت کنید.

با این موتور می‌توانید تا ۸۵۰ اسب بخار قدرت داشته باشید که ممکن است تصور کنید که در مقایسه با ماشین های دیگر کمتر است؛ اما دقت کنید که این ماشین وزن کمی دارد و در نتیجه شتاب بسیار خوبی دارد.

Mitsubishi Lancer Evolution IX

بهترین ماشین need for speed heat

میتسوبیشی EVO IX از جهتی یکی از سریع ترین ماشین های Need for Speed Heat محسوب می‌شود که سریع‌ترین شتاب صفر تا صد را دارد که البته در حقیقت هم نمونه‌های تقویت شده این خودرو به همین شکل هستند.

وجود سیستم دو دیفرانسیل پیشرفته با LSD و Yaw Control در حقیقت هم شتاب این ماشین را بسیار زیاد می‌کند.

موتور این ماشین در واقعیت نیز که موتور ۴G63 میتسوبیشی است یک موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ است که به دلیل استحکام بسیار بالای قطعات استفاده شده در ساخت آن توانایی تحمل Boost بالا و قدرت بسیار زیاد را دارد.

در بازی نیز برای دسترسی به شتاب بسیار بالای ۱٫۷۳ ثانیه این ماشین باید تا موتور آن را به موتور Forged 2.0L i4 تغییر دهید.

قدرت ماکسیموم این ماشین با این موتور ۹۸۴ اسب بخار و ۸۵۰ فوت بر پوند گشتاور خواهد بود. همچنین به دلیل داشتن سیستم دو دیفرانسیل کنترل این خودرو در سرعت های بالا بسیار ساده است و داشتن شتاب بالا و کنترل ساده تر Mitsubishi Lancer EVO IX را به یکی از سریع ترین ماشین های Need for Speed Heat تبدیل می‌کند.

Ferrari F40

بهترین ماشین نید فور اسپید هیت

Ferrari F40 در زمان ارائه شدن خود با سقف سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت یا ۲۰۱ مایل بر ساعت اولین ماشین تولید انبوهی بود که از مرز ۲۰۰ مایل بر ساعت عبور کرده بود.

در بازی NFS Heat نیز این ماشین یکی از سریع‌ترین ماشین‌های بازی است و با این که با توجه به آمار، سریع‌ترین ماشین بازی نیست؛ اما با توجه به کنترل راحت‌تر آن نسبت به سریع ترین ماشین NFS Heat برای بسیاری این ماشین سریع‌تر خواهد بود.

برای تقویت درست این خودرو باید یک تصمیم عجیب بگیرید و آن استفاده از موتور ۲ لیتری هیبرید (۲٫۰l Hybrid) در این ماشین است! با استفاده از قطعات Ultimate+ و سیستم توربو Single Turbo قدرت موتور این ماشین به ۱۰۵۰ اسب بخار و شتاب صفر تا صد آن به ۲ ثانیه می‌رسد.

این ماشین تنها یک نکته منفی دارد و آن قیمت بالای خرید خود ماشین است که باعث می‌شود در میانه‌های بازی نتوانید به راحتی آن را با رفتن مسابقات با جایزه ۲۵ تا ۳۰ هزارتایی بخرید. اما بدانید که خرید این ماشین ارزشش را دارد و تا انتهای بازی برای بردن دیگر نیاز به خرید ماشین قوی‌تر نخواهید داشت.

Porsche 911 Carrera RSR 2.8

سریع ترنی ماشین nfs heat

در مسابقات سریع ترین ماشین در کل بازی Need for Speed Heat ماشین Porsche 911 Carrera RSR است.

این ماشین با تقویت درست ۹۰۶ اسب بخار قدرت و ۷۳۷ فوت بر پوند گشتاور خواهد داشت؛ همچنین شتاب صفر تا صد آن ۲٫۳ ثانیه و سقف سرعت آن ۳۷۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

برای تقویت این خودرو به نحو درست باید تا اقدام به نعویض موتور آن نمایید و موتور V6 2.9L را تهیه کنید و برای تمام قطعات موتوری گزینه Ultimate+ را تهیه کنید و در بخش توربوشارژ نیز سیستم Single Turbo و نه Twin یا Centrifugal را روی این ماشین نصب کنید.

سرعت بالای این ماشین در شتاب اولیه یا سقف سرعت آن نیست؛ بلکه به این ماشین از این جهت سریع ترین ماشین در Need for Speed Heat است که سریع ترین شتاب ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلومتر بر ساعت را دارد که بازی سرعتی است که بیشتر در آن به سر خواهید برد و سرعتی که با این ماشین می توانید بپیچید بسیار بالا است.

در پیچ‌هایی که با ماشین های دیگر نهایتاً با سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌توانید بپیچید در این ماشین به راحتی با سرعت بیشتر از ۲۰۰ میلومتر بر ساعت می‌توانید بپیچید.

جمع بندی

سریع ترین ماشین در NFS Heat، ماشین Koenigsegg Regera نیست؛ بلکه سریع ترین ماشین NFS Heat به ترتیب Porsche 911 RSR سپس Mitsubishi Evo 9 و Ferrari F40 و Honda Civic Type-R و Nissan Skyline GT-R R32 با تقویت و تیون درست هستند.

کافیست نگاهی به ویدئو زیر که گیم پلی بازی با Mitsubishi EVO IX است بی‌اندازید تا از میزان سریع بودن این ماشین مطلع شوید.

4 دیدگاه

  1. سلام
    دمتون گرم واقعا
    من لول ۵۰ ام و خفن ترین ماشین که کوئینیگ زگ هست رو خریدم ولی زد تو ذوقم
    با این که فول آپگریدش کردم اصلا نمیتونم تو ریس بپیچم
    به خدا انقدر فشار خوردم
    این همه زور برای لول ۵۰ شدن و هزینه آخرشم هیچی
    ولی خب الان پورشه ۹۱۱ رو خریدم فولش کردم خداااا شده
    با تشکر❤️🧡💛💚💙💜🤎🩶🤍

نظرات خود را ثبت کنید