close
گیمینگ

راهنمای مراحل سرقت در GTA V – بیشترین درآمد ممکن از دزدی های جی تی ای وی

راهنمای مراحل سرقت در gta v

در حالت داستانی و Story Mode بازی GTA V 5 مرحله وجود دارند که مراحل سرقت در GTA V هستند که در آن‌ها دزدی‌های بزرگی را انجام می‌دهید و برای انجام هر یک نیاز به استخدام راننده و افراد مسلح خواهید داشت که با انتخاب‌های مختلف میزان درآمد نهایی شما تغییر می‌کند.

این مراحل، مرحله‌های The Jewel Store Job، The Merryweather Heist، The Paleto Score، The Bureau Raid و The Big Score نام دارند. در این مطلب بهترین چیدمان و به کار گیری افراد می‌پردازیم تا بیشترین درآمد را از مراحل سرقت در GTA V داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

مراحل سرقت GTA V

مراحل سرقت در GTA V

برای مطالعه درباره هر یک از مراحل سرقت در GTA V روی نام آن مرحله در لیست زیر کلیک کنید تا به بخش مربوط به آن مرحله بروید:

  1. The Jewel Store Job
  2. The Merryweather Heist
  3. The Paleto Score
  4. The Bureau Raid
  5. The Big Score

سرقت اول: The Jewel Store Job

قبل از شروع انجام عملیات سرقت باید بین دو گزینه A و B یکی را انتخاب کنید. انتخاب گزینه B انتخاب هوشمندانه‌ای است و اگر این گزینه را انتخاب کردید به شکل زیر عمل کنید.

Rickie Lukens را به عنوان Hacker خود انتخاب کنید، درست است که هکرهای دیگر زمان بیشتری به شما می‌دهند، اما زمان Rickie Lukens برای این سرقت کافی است.

برای Gunman ها پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از شروع این مرحله Packie McReary را برای استفاده در این مرحله باز کنید. با او به صورت اتفاقی و در حین سرقت و دزدی از یک سوپرمارکت آشنا خواهید شد. او بعد از سرقت نیاز به کمک برای فرار خواهد داشت.

اگر به او برای فرار کمک کنید می‌توانید او را در مرحله سرقت اول به عنوان Gunman انتخاب کنید. او به اندازه Gustavo Mota خوب است اما هزینه استخدام او ۲ درصد کمتر است.

اگر Norm Richards را انتخاب کنید، او در حین فرار تصادف خواهد کرد و او را از دست خواهید داد؛ البته می‌توانید پول و جواهراتی که همراه او بوده‌است را با رانندگی از روی جایی که تصادف کرده بردارید، اما Norm را برای مراحل بعدی از دست می‌دهید و توصیه می‌کنیم تا از او در مرحله سرقت آخر استفاده کنید.

اگر Packie McReary را باز نکرده‌اید، Karim Denz را به عنوان راننده مرحله اول سرقت در GTA V انتخاب کنید؛ با این کار قسمت فرار مرحله سخت‌تر خواهد شد؛ اما او پول کمتری از شما خواهد گرفت.

اگر هم گزینه A را انتخاب کردید، Eddie Toh را به عنوان راننده انتخاب کنید. قیمت او ۶ درصد بیشتر از Karim Denz است، اما این امکان را به شما می‌دهد که درآمد کل ۴,۹۴۶,۱۵۳$ از این سرقت داشته باشید که بیشترین میزان ممکن است.

در نهایت بیشترین درآمد ممکن با این کار و از این مرحله مقدار $۱,۰۷۶,۳۰۴ برای مایکل و $۲۹۳,۵۳۹ برای فرانکلین خواهد بود.

سرقت دوم: The Merryweather Heist

به دلایل داستانی درآمدی از این سرقت نخواهید داشت؛ پس نحوه انجام این مرحله از مراحل سرقت در GTA V هیچ تاثیری بر مقدار پول شما نخواهد داشت.

همچنین این اولین مرحله سرقت در بازی است که هر ۳ شخصیت اصلی بازی در آن حضور دارند.

سرقت سوم: The Paleto Score

در سرقت سوم که The Paleto Score است، هرباری که شما یا یکی از اعضای تیم‌تان از پشت تیر بخورد، از درآمد نهایی شما کم خواهد شد. بیشترین میزان درآمد ممکن از این سرقت $۸,۰۱۶,۰۲۰ است که با طراحی که برای این مرحله شده‌است، حداقل $۲۰,۰۰۰ از این مبلغ کم خواهد شد.

اگر در سرقت اول خود از Packie McReary استفاده کردید، در این مرحله هم از او استفاده کنید، مشخصات او در بازی نسبت به سرقت قبل بهتر شده‌اند؛ در غیر این صورت Chef را انتخاب کنید. هزینه استخدام هردو این افراد ۲ درصد از Gustavo Mota کمتر است.

در این مرلحه سرقت در GTA V باید Norm Richards یا Daryl Johns را انتخاب کنید و هرکدام را که انتخاب کنید، در طول مرحله او را رها خواهید کرد. البته سهم او را برمی‌دارید تا به هر کس سهم بیشتری برسد. با توجه به این که در سرقت‌های بعدی نمی‌توانید از شخصی که اینجا انتخاب می‌کنید استفاده کنید، Daryl را انتخاب کنید تا از Norm در سرقت آخر استفاده کنید.

سهم هر شخصیت بازی از این سرقت بین $۴۲۵,۰۰۰-۴۶۴,۰۰۰ بسته به میزانی که تیر می‌خورید خواهد بود.

سرقت چهارم: The Bureau Raid

در سرقت چهارم بازی نیز باید بین دو گزینه A و B یکی را انتخاب کنید که به شما می‌گوییم که گزینه B را انتخاب کنید (ورود از سقف).

Rickie Lukens را به عنوان Hacker انتخاب کنید؛ استخدام هکر بهتر هیچ تاثیری در نتیجه نخواهد داشت. همچنین Norm Richards را به عنوان Gunman انتخاب کنید.

برای انتخاب راننده بهتر است تا قبل از انجام این مرحله Taliana Martinez را برای این مرحله باز کنید. در بازی به صورت اتفاقی با او مواجه خواهید شد. او را کنار جاده و در شمال شرق نقشه پیدا خواهید کرد که باید با رساندن به موقع او به Sandy Shores جانش را نجات دهید.

به این دلیل می‌گوییم او را انتخاب کنید که او راننده بسیار خوبی است و قیمتش ۹ درصد کمتر از Eddie Toh است. در این سرقت او در آمبولانس در انتظار شما خواهد بود که باعث می‌شود تا در پایان مرحله نیازی به فرار از دست پلیس نداشته باشید.

اگر او را برای این مرحله باز نکرده‌اید، Karim Denz را انتخاب کنید. اگر از Karim Denz در سرقت اول استفاده کرده باشید، او نیز در آمبولانس منتظر شما خواهد بود، در غیر این صورت باید در یک ون از دست پلیس فرار کنید.

اگر گزینه B را انتخاب کنید، نه تنها پول بسیار کمتری بدست می‌آورید، بلکه اگر Norm Richards را انتخاب کرده باشید، او در این مرحله خواهد مرد و بهتر است تا او را برای سرقت آخر داشته باشید، پس در صورتی که این گزینه را انتخاب کردید، Packie McReary و Gustavo Mota را انتخاب کنید.

در این مرحله از سرقت های GTA V مایکل هیچ پولی بدست نخواهد آورد و فرانکلین بین $۲۴۲,۰۰۰-۲۴۰,۰۰۰ درآمد خواهد داشت.

سرقت پنجم: The Big Score

برای سرقت پنجم و آخر بازی گزینه B را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید تا $۴۱,۶۶۴,۰۰۰ برای هر شخصیت درآمد داشته باشید.

راننده اول خود را Taliana Martinez انتخاب کنید. او به صورت موفقیت آمیز با هلیکوپتر پرواز خواهد کرد و تنها %۵ از کل پول دزدیده شده را می‌خواهد. Karim Denz را به عنوان راننده دوم خود انتخاب کنید تا راننده قطار باشد.

به Gunman ها نیازی نخواهید داشت، پس ارزان‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر گزینه A را انتخاب کنید درآمد حداکثری شما به $۳۴,۸۹۲,۰۰۰ برای هر شخصیت بازی کاهش پیدا می‌کند. در این حالت هم برای داشتن بیشترین درآمد Taliana Martinez و Karim Denz را به عنوان راننده اول و دوم خود انتخاب کنید. Packie McReary یا Chef را به عنوان Gunman اول خود را انتخاب کنید و Norm Richards یا Daryl Johns را به عنوان Gunman دوم خود انتخاب کنید. Rickie Lukens را نیز به عنوان هکر خود انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه B هر شخصیت شما بیشتر از ۴۱ میلیون دلار از این سرقت درآمد خواهد داشت!

مرحله های لستر در جی تی ای وی

اما این پایان درآمد در GTA V نیست. با درست انجام دادن مراحل سرقت در GTA V هر شخصیت شما حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار خواهد بود؛ اما شما می‌توانید با سرمایه گذاری در بورس GTA V با راهنمایی که درباره مراحل لستر در جی تی ای وی توضیح داده‌ایم پول هر شخصیت خود را به ۲۰۰ میلیون دلار برسانید!

اما دقت کنید که باید طبق توضیحاتی که در این مطلب داده‌ایم که چه زمانی و چقدر قبل از انجام مرحله سهام بخرید و چقدر بعد از انجام مرحله سهام خریداری شده را بفروشید و با انجام هر مرحله تا چقدر سود خواهید داشت.

به هیچ عنوان این مراحل را از دست ندهید.

برچسب‌ها : GTA Vراهنمای بازی

6 دیدگاه

  1. آقا من از LCN سهام میخرم پولم میره و سهام نمیاد روی صفحه تقریبا تو مرحله ۱۸ هستم ترور رو تازه باز کردم و ۳تا مرحله باهاش رفتم دستگاه ایکس باکس هست آفلاین پول میره ولی سهام نمیاد روی صفحه لطفا راهنماییم کنید

    1. با سلام، این یک باگ در بازی است. اگر آفلاین بازی می‌کنید امکان آپدیت آن وجود ندارد و باید این کا را انجام دهید:
      قبل از این که سهامی را که می‌خواهید بخرید بازی را سیو کنید. سپس فقط ۱ سهم از سهامی که می‌خواهید را بخرید و پورتفولیو خود را چک کنید، همچنان خالی خواهد بود. سپس دوباره و اینبار هرچقدر سهم که می‌خواهید بخرید، اینبار در پورتفولیو ثبت خواهد شد.
      برای عبور از این باگ باید هزینه آن ۱ سهم را دور بریزید (:

  2. سلام برا من دزدی چهارم رو تو نقشه میاره ولی وقتی نزدیکش میشم نمیتونم وارد بشم و علامتش از رو نقشه پاک میشه

    1. با سلام، زودتر به سمت آن بروید، احتمالا ساعتی که در بازی به آنجا می‌رسید امکان شروع مرحله وجود ندارد.

  3. سلام چرا برای من مرحله دزدی از بانک نمیاد همه مرحله های فرعی نقشه ریزی هم رفتم
    لطفاً کمکم کنید

نظرات خود را ثبت کنید