close
اخبار

بازی سنجاب با اسلحه (Squirrel with a Gun) دقیقا چیزی است که تصور می‌کنید

بازی Squirrel with a Gun

سلام. بازی سنجاب با اسلحه یا Squirrel with a Gun که قرار است در Steam منتشر شود درباره یک سنجاب است که با اسلحه در محل زندگی خود حرکت می‌کند و می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهد؛ توجه کنید که اسلحه او اندازه یک اسلحه برای سنجاب نیست؛ یک اسلحه کلت کمری ۹ میلی‌متری با اندازه عادی که توسط یک سنجاب کنترل می‌شود؛ و گاهی اوقات هم یک Uzi!

این سنجاب به کمک اسلحه خود به زورگیری از مردم، حل کردن پازل و مبارزه با افراد سیاه پوش دولتی که شبیه به ماموران فدرال آمریکا هستند، می‌پردازد؛ حداقل ویدئو تریلر بازی سنجاب با اسلحه که چنین چیزی را نشان می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید:

به ظاهر در ابتدا وجود این بازی یک شوخی بود، اما حالا این بازی صفحه رسمی خود را در استیم دارد و قرار است به زودی منتشر شود. این بازی متمرکز بر شلیک‌های خنده‌دار سنجاب بازی و حرکات مبارزه‌ای او، در کنار پازل‌هایی که باید حل کنید تا داستان بازی را به جلو ببرید است.

 

به عنوان یک سنجاب پرش خیلی خوبی دارید، اما با استفاده از لگد شلیک اسلحه، بدون کوچک و سبک شما با شیلک به پایین به هوا پرتاب می‌شود و می‌‌توانید حتی مسافت‌های بیشتری را بپرید و حرکات آئروباتیک در هوا انجام دهید.

بازی سنجاب با اسلحه

می‌توانید با این قابلیت‌ها از مردم زورگیری کنید و یا به آن‌ها کمک کنید و بابت آن جایزه بگیرید. این بازی می‌تواند Goat Simulator بعدی باشد. برای تهیه این بازی باید به اینجا بروید و اگر به دنبال زمان انتشار آن هستید با جواب «سوال خوبی است!» مواجه خواهید شد.

بازی سنجاب با اسلحه را نه برای داستان جذاب یا گرافیک فوق‌العاده آن؛ بلکه باید به عنوان یک سرگرمی خنده‌دار بازی کرد و از کارهایی که با مکانیک این بازی می‌توان انجام داد، لذت برد.

در زمان انتشار این بازی، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

1 دیدگاه

نظرات خود را ثبت کنید