close
نرم‌افزار

تغییر پس زمینه در تماس‌های تصویری با نرم‌افزاری مناسب

تغییر پس زمینه

در مطلب “۶ روش برای حرفه‌ای دیده شدن” علاوه بر نورپردازی مناسب و استفاده از بهترین تجهیزات ویدئو کنفرانس، یکی از این موارد را انتخاب پس زمینه مناسب معرفی کردیم، اما اگر مکانی مناسب برای برقراری تماس تصویری را نداریم چه کنیم؟ می‌توانید با تغییر پس زمینه خود برای خود تصویر پس زمینه مناسبی را برای خود به وجود آورید. برای این کار می‌خواهیم تا نرم‌افزاری مناسب را به شما معرفی نماییم.

تغییر پس زمینه با یک تصویر مجازی

تغییر پس زمینه

با تجهیزات ویدئو کنفرانس و نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس که موجودند ما امروزه قابلیت برقراری یک جلسه ویدئو کنفرانس را در هر مکان در در هر زمانی تنها با فشار یک دکمه را داریم و برای برقراری یک جلسه عادی نیاز به یک اتاق کنفرانس مخصوص برای این کار نداریم و هر کس می‌تواند از هر نقطه‌ای از جهان به این جلسه بپیوندد و برای این کار تنها نیاز به یک وبکم مناسب و یک نرم‌افزار ویدئو کنفرانس کاربردی داریم.

نرم‌افزار XSplit VCam

نرم افزار XSplit

نرم‌افزار XSplit ابزاری است که به شما قابلیت تغییر یا تار کردن پس زمینه تان را بدون نیاز به وجود پرده سبز یا نورپردازی مخصوص می‌دهد و برای استفاده در مصاحبه‌های مجازی، کلاس‌های آموزشی مجازی و حتی استریمینگ بسیار کاربردی است.

همچنین این نرم‌افزار به همراه اکثر نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس مانند نرم‌افزار اسکایپ، Zoom، Google Hangouts نیز کار می‌کند.

هزینه تهیه اکانت مادام‌العمر این نرم‌افزار ۴۹٫۹۵ دلار است، اما اگر به دنبال تهیه وبکمی مناسب هستید می‌توانید با تهیه وبکم لاجیتک C922 گواهی استفاده رایگان این نرم‌افزار به مدت ۶ ماه را دریافت کنید. همچنین این نرم‌افزار با وبکم Logitech C922 بسیار عالی کار می‌کند و این وبکم نیز می‌تواند با کیفیت Full-HD 1080p و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

اگر به دنبال وبکمب مناسب برای خود هستید پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب “بهترین وبکم برای شما کدام است” را در بخش بررسی محصولات در مجله کاربران ویدئو کنفرانس مطالعه نمایید.

برچسب‌ها : استریمینگکلاس مجازی

1 دیدگاه

نظرات خود را ثبت کنید