close
بهترین اسلحه‌های وارزون 2

زمان جنگ فرارسیده است سرباز. اگر به دنبال بهترین اسلحه های وارزون ۲ قبل از این که وارد بتل رویال یا DMZ بعدی خود شوید هستید، این مطلب را مطالعه کنید.

ورود به Al Mazrah با اسکواد خود و جان سالم به در بردن ساده نخواهد بود. اما شما می‌توانید شانس زنده ماندن‌تان را با استفاه از بهترین اسلحه های WarZone 2 افزایش دهید. آیا این اسلحه‌ها را می‌شناسید؟ شناخت آن‌ها در ابتدا مقداری دشوار است، اما ما لیستی از آن‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم.

همچنین زمانی که می‌خواهید تصمیم بگیرید که بهترین اسلحه برای شما کدام است، باید ببینید که در حال حاضر چه اسلحه‌هایی در Warzone 2 meta هستند. این گونه شما باید از لیست زیر هم بهترین اسلحه وارزون ۲ را برای خودتان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: مصرف دیتا بازی آنلاین چقدر است؟ | چگونه بازی PS4 را در کامپیوتر بازی کنیم؟ | سیستم مورد نیاز Need for Speed Unbound را بشناسید

بهترین اسلحه های Warzone 2

بهترین اسلحه های وارزون ۲ که در حال حاضر در بتل رویال و DMZ وجود دارند، موارد زیر هستند:

  • Kastov 762
  • TAQ-56
  • Lachmann Sub
  • Fennec 45
  • RAAL MG
  • SP-R 208
  • MCPR-300

در ادامه با هر یک از این اسلحه‌ها به طور کامل‌تر آشنا می‌شویم.

Kastov 762

بهترین اسلحه AR وارزون 2

اسلحه Kastov 762 از نظر ما یکی از بهترین اسلحه های وارزون ۲ و بهترین اسلحه AR در این بازی است. این اسلحه دقت شلیک بسیار بالایی دارد و دمیج زیادی را به دشمن وارد می‌کند و زمانی که تجهیزات جانبی درستی را به آن متصل کنید؛ می‌توانید با آن بر دشمنان حکمرانی کنید.

TAQ-56

بهترین اسلحه های وارزون 2

دومین انتخاب ما برای اسلحه AR اسلحه TAQ-56 است که دقت بالایی در زمان شلیک‌های رگباری و پشت هم دارد. این اسلحه برد شلیک بالایی دارد و اتچمنت‌های کاربردی دارد که آن را به اسلحه خوبی به عنوان اسلحه دوم یا اسلحه اصلی‌تان زمانی که Loadout به پستتان می‌خورد، می‌کند.

Lachmann Sub

بهترین اسلحه SMG وارزون 2

اسلحه Lachmann Sub بهترین اسلحه SMG از نظر ما به علت دقت بالا و قدرت شلیک آن است. از نظر این که اسلحه‌های SMG چه ویژگی‌هایی دارند، اسلحه SMG بهتری از این اسلحه را پیدا نخواهید کرد و اگر ترجیح شما بر استفاده از SMG است. انتخاب اسلحه‌های دیگر کاملا اشتباه خواهد بود.

Fennec 45

بهترین اسلحه Warzone 2

اسلحه بعدی Fennec 45 است که با سرعت شلیک بسیار بالا و امکان شلیک چندین گلوله قبل از این که دشمن حتی بتواند واکنش نشان دهد، یکی از بهترین اسلحه های وارزون ۲ است. اگر راشری بازی می‌کنید و نیاز به داشتن واکنش پذیری سریع دارید، اسلحه‌ای که نتواند سریعا دشمن شما را از پا در بیاورد، بی‌ارزش است. اما این اسلحه از پس این کار برمی‌آید.

RAAL MG

اگر به LMG ها علاقه دارید، انتخاب ما RAAL MG است. خشاب این اسلحه ۷۵ گلوله جا دارد، دقت و برد بالایی دارد و دمیج زیادی نیز وارد می‌کند. قبول داریم که یکی از دست و پا گیر ترین اسلحه های وارزون ۲ است، اما در یک مبارزه کار خود را نشان می‌دهد.

SP-R 208

اسلحه SP-R 208 در حالت عادی مولتی‌پلیر بسیار محبوب است و اینجا هم همینطور است. این اسلحه برد بسیار بالا و قدرت زیادی دارد و پتانسیل کشتن آن بسیار بالاست. شما حتی می‌توانید تنها این اسلحه را در دست داشته باشید و در پایان پیروز شوید؛ اگر بدانید چگونه درست از آن استفاده کنید.

MCPR-300

بهترین اسنایپر وارزون 2

برای شماهایی که اسنایپر گروه هستید. اسنایپر MCPR-300 اسلحه‌ای است که باید به دنبال آن باشید. در حالت مولتی‌پلیر عادی بهترین اسنایپر وارزون ۲ است و در بتل رویال هم مزیت‌های خود را دارد و حتی برای نقشه بزرگ وارزون ۲ بهتر هم عمل می‌کند.

خب، این بود لیست بهترین اسلحه های وارزون ۲ که با آن‌ها آشنا شدید. این لیست ممکن است در آینده تغییر کند پس فراموش نکنید که آن را بررسی کنید.

برچسب‌ها : راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید