close
اخبار

کیفیت تصویر تماس خود را قبل از ورود به جلسه Google Meet چک کنید

کیفیت تصویر تماس

در دوره کرونا با افزایش میزان تماس‌های تصویری و جلسات ویدئو کنفرانس برای همه ما اتفاق افتاده است که زمانی که وارد جلسه شده‌ایم متوجه شدیم که به اینترنت درستی متصل نیستیم، میکروفونمان در تنظیمات درست خود نیست و یا تصویر خروجی ما از وب کم داخلی لپتاپ گرفته می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات Google Meet قابلیتی را به نرم‌افزار خود اضافه می‌کند که به کمک آن می‌‌توانید تا پیش‌نمایشی از خروجی تصویر خود را مشاهده کنید و کیفیت تصویر تماس خود را قبل از ورود به جلسه چک کنید.

زمانی که در اتاق انتظار تماس تصویری هستید می‌توانید با کلیک دکمه Check your Audio and Video تنظیمات مربوط به تماس خود را بررسی کنید و با تغییر این تنظیمات  کیفیت تصویر تماس خود را بررسی کنید.

این بررسی کیفیت تصویر با حالت فعلی خود تفاوت دارد و به جای تصویر ورودی که از اینترنت دریافت می‌کنید تصویر خود را مشاهده می‌کنید. همچنین در حالت فعلی نمی‌توانید ببینید که از چه تجهیزاتی دارید استفاده می‌کنید؛ اما پیش‌نمایش جدید به این شکل خواهد بود:

کیفیت تصویر تماس گوگل میت

با تنظیم تجهیزات خود و کلیک دکمه Next در صفحه بعدی کلیپ کوتاهی را از خود ضبط می‌کنید و می‌توانید با مشاهده آن کیفیت تصویر تماس و صدایی که دیگران قرار است تا از شما ببینند و بشنوند را بررسی کنید.

تنظیمات می‌توانند شامل مورادی مانند میزان بلندی صدای میکروفون، تنظیمات رزولوشن و در صورت پشتیبانی وب کم زاویه دید اپتیکال وب کم باشد.

زمانی که تنظیمات خود را تغییر دادید Google به شما چک لیستی را نمایش می‌دهد تا تنظیماتی که ممکن است بخواهید تغییر دهید مانند تنظیمات میکروفون و اینترنت را مرور کنید. بعد از مرور تنظیمات قابل تغییر می‌توانید تا ویدئو کلیپ تست دوباره‌ای از خود بگیرید و کیفیت تصویر تماس خود را بررسی کنید.

کیفیت تصویر تماس

این تغییر یک تغییر کوچک است، اما باعث می‌شود تا در جلسات دیگران منتظر تغییر تنظیمات تماس شما بعد از ورود به تماس نباشند.

نظرات خود را ثبت کنید