close
گیمینگ

چگونه در Fortnite سریع XP بگیریم؟ مپ های XP فورتنایت و XP سوپرشارژ

در Fortnite سریع XP بگیریم

با استفاده از این راهنما در Fortnite سریع XP بگیرید و در Battle Pass لول آپ کنید.

Fortnite XP برای لول آپ کردن و گرفتن Battle Stars لازم است که سپس برای باز کردن اسکین‌ها و دیگر جایزه‌های Battle Pass مورد نیاز است.

گرفتن XP سریع در فورتنایت و از طریق مپ‌ها به آسانی گذشته نیست، اما همچنان یک راه عالی برای دریافت XP رایگان و لول آپ کردن در کنار دیگر روش‌های فارم XP است.

در این مطلب با نحوه سریع XP گرفتن در Fortnite، نحوه سریع لول آپ کردن و نحوه کارکرد فارمینگ XP در Battle Royale و Creative آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

چگونه در فورتنایت سریع XP بگیریم و لول آپ کنیم

مپ‌های Creative روش خوبی برای دریافت سریع XP برای استفاده در Battle Pass بودند، اما در طول آپدیت‌های اخیر این کار بسیار دشوارتر شده‌است؛ اما همچنان روش خوبی برای دریافت XP در کنار روش‌ها و متدهای دیگری که در ادامه آن‌ها را برای سریع لول آپ کردن معرفی می‌کنیم است:

همه مدها را به صورت مداوم بازی کنید

سریع‌ترین راه گرفتن XP در فورتنایت و لول آپ کردن در بتل پس انجام چالش‌های روزانه، هفتگی و خاص داده شده به شما برای استفاده از ظرفیت XP خود در حالت‌های Creative و Save the World است.

رسیدن به نهایت XP در این دو حالت به صورت روزانه معادل ۱۰٫۵ لول در Battle Pass خواهد بود. این مقدار XP به همراه چالش‌های روزانه و فصلی شما را خیلی سریع و بدون نیاز به خریدن لول، به لول ۲۰۰ خواهد رساند.

گرفتن xp زیاد فورتنایت

همچنین توجه کنید که خرید Save the World به صورت دائمی است و ۱۵٫۹۹ دلار هزینه دارد و بعد از خرید به ۶۰۰,۰۰۰ مقدار XP روزانه دسترسی خواهید داشت که اگر به صورت مداوم فورتنایت بازی می‌کنید، خرید Save the World به جای خرید لول توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: چگونه در آیفون فورتنایت بازی کنیم

انجام تمام کارهای متفرقه

با این که باز کردن صندوق‌ها، کشتن انمی‌ها، جمع‌آوری آیتم‌های فورجد و زنده ماندن در دایره طوفان XP زیادی به شما نخواهد داد، اما در طولانی مدت این XP ها به مقدار زیادی تبدیل خواهند شد.

روش های xp گرفتن

اگر صندوق، جعبه مهمات یا دراپ دیدید حتما آن را باز کنید. صحبت به کارکترهای دیگر، ماهی‌گیری، کشتن انمی‌ها با اسلحه‌های مختلف و بازی به همراه دوستان برخی از راه‌های دریافت بیشترین XP ممکن است هر بازی Battle Royale که انجام می‌دهید است.

خریدن لول با V-Bucks

اگر نمی‌خواهید تا زمان زیادی را برای دریافت XP در بازی سپری کنید، همیشه می‌توانید تا ۱۰۰ لول Battle Pass را در هر فصل خریداری کنید. هر لول ۱۵۰ V-Buck قیمت دارد؛ اما دقت کنید که هیچوقت نباید ۱۲ تا ۲۴ لول را در اولین بار خرید لول در فصل خریداری کنید.

به این دلیل که با خرید ۲۵ لول و بالاتر هزینه شما کاهش پیدا می‌کند و شما با خرید ۱۲ تا ۲۴ لول Battle Pass مقدار بیشتری برای هر لول هزینه خواهید کرد.

لول آپ کردن فورتنایت

اما برای این کار باید V-Bucks داشته باشید که می‌توانید از خود Battle Pass ها، انجام چالش‌های Save the World و خرید مستقیم V-Buck آن را تهیه کنید.

قیمت V-Buck ها به صورت پکیجی به شکل زیر است:

  • ۱,۰۰۰ V-Bucks – $۷,۹۹
  • ۲,۸۰۰ V-Bucks – $19.99
  • ۵,۰۰۰ V-Bucks – $31.99
  • ۱۳,۵۰۰ V-Bucks – $۷۹٫۹۹

بیشتر در زمان Power levelling و Double XP Weekends بازی کنید

Power levelling/ double XP Weekends به مقداری که قبلا برگزار می‌شدند، برگزار نمی‌شوند، اما زمانی که دیدید این پروموشن در حال اجراست، در آن شرکت کنید.

مانند زمان Supercharge، مقدار XP دریافتی شما در این زمان از باز کردن صندوق‌ها، نجات پیدا کردن از یک دایره طوفان، گشتن جعبه‌های مهمات و دراپ و… افزایش پیدا می‌کند.

دریافت xp بیشتر فورتنایت

تمرکز شما نباید تنها را Power levelling و double XP باشد، اما این زمان‌ها برای دریافت XP بیشتر و سریعتر لول آپ کردن مناسب هستند.

چگونه در فورتنایت Supercharged XP بگیریم

اگر دریافت XP ها از کشتن انمی‌ها و باز کردن صندوق‌ها بیش از ۲ برابر افزایش پیدا کردن است؛ به این دلیل است که Supercharged XP گرفته‌اید. مکانیک این اتفاق زمانی فعال می‌شود که به صورت مداوم quest های روزانه خود را انجام نمی‌دهید.

Supercharged XP راهی برای لول آپ کردن سریع در فورتنایت، تنها با بازی کردن است و با انجام یک یا دو بار quest های روزانه از بین نمی‌رود. تنها زمانی Supercharged XP از کار می‌افتد که به سقف ۳۰۰,۰۰۰ XP آن برسید.

در زمان جمع‌آوری XP به صورت Supercharged از این قضیه مطلع خواهید شد و تسک‌های شما به جای بنفش، نارنجی رنگ خواهد بود.

supercharged xp چیست

هرچه به مقدار سقف Supercharged XP نزدیک می‌شوید، مقدار XP اضافه کمتری دریافت می‌کنید و زمانی که به این سقف برسید دوباره مقدار XP عادی از باز کردن صندوق‌ها و جعبه اسلحه دریافت خواهید کرد.

اگر دوباره به مدت چند روی چالش‌های روزانه خود را انجام ندهید Supercharged XP دوباره فعال می‌شود و می‌توانید دوباره تا سقف ۳۰۰,۰۰۰ XP را با سرعت بالا جمع‌آوری کنید.

جمع‌آوری XP به صورت روزانه به مقدار ۴۵,۰۰۰ XP بهتر خواهد بود، اما استفاده از Supercharged XP اگر که هر روز بازی نمی‌کنید نیز روش مناسبی برای گرفتن سریع XP در Fortnite است.

چگونه در Fortnite Battle Royale سریع XP بگیریم

با این که راه‌های دیگری برای سریع XP گرفتن و لول آپ کردن وجود دارد، همچنان یکی از بهترین روش‌های گرفتن XP بدون هزینه پول واقعی این است که Battle Royale بازی کنید و چالش‌های خود را انجام دهید.

مهم نیست از کجای فصل شروع به بازی کرده‌باشید، می‌توانید تا مقدار XP زیادی را با انجام چالش‌های مربوط به quest های زیر بگیرید:

  • Boot Camp
  • Resistance
  • Daily
  • Season
  • Milestones

یکی از با ثبات ترین راه‌های گرفتن XP زیاد  از Battle Royale ها تکمیل کردن تمام quest های هفتگی فصل و چالش‌های خاص است. این‌ها روش‌های تاثیرگزاری برای لول آپ کردن هستند و زمان بسیار کمی طول می‌کشد تا آن‌ها را انجام دهید.

XP چالش‌های Seasonal و Resistance

چالش‌های خاص فصل به فصل تغییر می‌کنند؛ اما برای Chapter 3 Season 2 باید تا چالش‌های Resistance را برای ۲۳,۰۰۰ XP به ازای هر یک انجام دهید که به صورت هفتگی برای شما ۱۸۴,۰۰۰ XP دریافتی خواهد داشت.

دریافت xp در فورتنایت

در زمان نوشته شدن این مطلب هر چالش فصلی ۲۰,۰۰۰ XP جایزه دارد که به صورت هفتگی ۱۴۰,۰۰۰ XP را می‌توانید از این طریق دریافت کنید.

به این معنا که در طول فصل با انجام چالش‌ها می‌توانید ۳٫۸ میلیون XP را دریافت کنید. این معادل ۵۲ لول است که بیشتر از نصف جایزه‌های Battle Pass را باز می‌کند!

XP چالش‌های روزانه

انجام ۳ چالش روزانه به شما ۴۸,۰۰۰ XP می‌دهد و انجام هر چالش اضافه‌تر به شما ۱۰۰۰ XP می‌دهد؛ اما انجام چالش‌ها برای دریافت ۱۰۰۰ XP ارزش نخواهد داشت.

چالش های روزانه xp

اگر روزانه ۳ چالش را به انجام برسانید در طول فصل بیشتر از ۳٫۶ میلیون XP دریافت می‌کنید که معادل ۴۸ لول Battle Pass خواهد بود.

انجام ۳ چالش روزانه و تمام چالش‌های فصلی Battle Pass عادی را به صورت کامل برای شما باز می‌کند.

چگونه در مپ Creative XP بگیریم

هرچند که مپ های Creative دیگر روش سریع XP گرفتن در Fortnite نیست، اما منبع XP رایگان و اگر مدام نقشه‌های محبوب را بازی نمی‌کنید، تاثیرگزاری است.

مپ‌های Creative روش سریعی برای دریافت XP بودند، به این دلیل که تنها با گشت و گذار در این مپ و استفاده از گلیچ‌های XP می‌توانستید مقدار XP بسیار زیادی را دریافت کنید.

سیستم XP دهی مپ Creative خیلی زود و توسط سازنده مپ عوض شد و حالا جایزه XP شما در مقدارهای دسته‌بندی شده خیلی کم، کم، متوسط، زیاد و خیلی زیاد و با انجام تسک‌هایی به شما داده می‌شود.

چگونه در creative map xp بگیریم

اما دلیل آن که چیت‌های XP در مپ Creative دیگر به خوبی گذشته کار نمی‌کنند این است که هرچه تعداد بیشتری از افراد آن را انجام دهید، جایزه کمتری به همه آن‌ها داده می‌شود.

اگر کد مپی که دسترسی به XP زیای داشته باشد بین بازیکنان محبوب شود، افراد بیشتری آن مپ را بازی خواهند کرد و Accolade Device های بیشتری را فعال خواهند کرد که میزان XP دریافتی برای هر بازیکن را کاهش می‌دهد.

همچنین سقف XP دریافتی از مپ Creative در روز ۲۰۰,۰۰۰ XP است که معادل ۲٫۵ لول Battle Pass می‌شود.

چگونه در Save the World XP بگیریم

برای گرفتن XP از مد Save the World، ابتدا باید این مد را خریداری کنید. اگر این مد را خریداری کنید به همراه آن اسکین، اقلام تزئینی و مراحلی در Save the World که می‌توانید تا ۱۵۰۰ V-Bucks از آن‌ها بگیرید را نیز دریافت می‌کنید.

قیمت کنونی این مد $۱۵٫۹۹ است.

بعد از خریداری می‌توانید به صورت دائمی به این مد دسترسی داشته باشید و مدهای مختلف آن را بازی کنید کنید و XP دریافت کنید. در این مد می‌توانید روزانه تا ۶۰۰,۰۰۰ XP دریافت کنید.

xp گرفتن save the world فورتنایت

البته مدهای بازی بسیاری در Save the World وجود دارد و میزان جایزه XP آن‌ها به صورت دائمی در حال تغییر است و در حال حاضر بهترین مدهای بازی در Save the World مدهای زیر هستند:

  • Inferno (Dungeon)
  • Ride the Lightning
  • The Crypts (Dungeon)
  • The Lab

سختی مرحله اهمیتی ندارد، پس ساده‌ترین مدها را بازی کنید و اگر تنها XP برای Battle Pass می‌خواهید، هرچه یک مد را بیشتر بازی کنید، مقدار بیشتری XP دریافت می‌کنید و زمان کمتری را برای دریافت تمام ۶۰۰,۰۰۰ XP سپری می‌کنید که برابر با ۸ لول Battle Pass است.

برخلاف مپ Creative، مقدار XP دریافتی شما از بازی کردن Save the World به صورت مداوم کاهش پیدا نمی‌کند، پسبه مدها با لول‌هایی که در آن خوبید بچسبید و مدام آن‌ها را بازی کنید. تنها امکان تغییر میزان XP کنونی آپدیت‌های آینده است.

امیدواریم تا در لول آپ کردن در فورتنایت با روش‌های دریافت XP بالا موفق باشید!

نظرات خود را ثبت کنید