close
ویدئو کنفرانس رایگان

آیا به دنبال پلتفرم ویدئو کنفرانسی هستید که به صورت رایگان بتوانید بدون نیاز به پرداخت برای استفاده از قابلیت‌های آن و بدون هیچ محدودیتی به تشکیل جلسات ویدئو کنفرانس بپردازید؟ پس با ویدئو کنفرانس رایگان FreeConference.com آشنا شوید.

ویدئو کنفرانس رایگان FreeConference.com

این پلتفرم ویدئو کنفرانس بدون نیاز به پرداخت هیچ مبلغی به شما قابلیت تشکیل جلسه ویدئو کنفرانس با ظرفیت ۱۰۰ نفر و زمان نامحدود را می‌دهد و می‌توانید از آن برای تشکیل جلسات کاری و خانوادگی استفاده کنید.

FreeConference.com به شما قابلیت برقراری تماس‌های تصویری گروهی با کیفیت HD و قابلیت تعیین زمان جلسه از قبل و ارسال دعوت به جلسه از طریق ایمیل به افراد را می‌دهد. همچنین FreeConference محدودیت نوع دستگاه ندارد و کاربران می‌توانند با هر دستگاهی، چه دسکتاپ و چه همراه و با نصب اپلیکیشن و یا از طریق لینک و به کمک مرورگر دستگاه خود به جلسه بپیوندند.

همچنین این پلتفرم ویدئو کنفرانس به شما قابلیت‌هایی برای برگزاری وبینار و کلاس آنلاین از جمله تخته سفید مجازی، Screen Sharing و اشتراک گذاری فایل را به شما می‌دهد و برای پیوستن یا تشکیل جلسات نیاز به نصب نرم‌افزار نیز نخواهید داشت.

از قابلیت‌های دیگر FreeConference.com می‌توان به قابلیت ضبط و ذخیره سازی جلسات ویدئو کنفرانس، ارائه خلاصه جلسه به صورت هوشمند، امنیت بالا و Encrypt شدن جلسات با پروتکل WebRTC اشاره کرد.

درست است که این پلتفرم رایگان ویدئو کنفرانس برخی از قابلیت‌های پیشفرته‌تر مانند حذف تصویر پس زمینه و نویز کنسلینگ را به کاربران خود ارائه نمی‌دهد، اما توجه کنید که از تمامی قابلیت‌هایی که این پلتفرم به شما ارائه می‌دهد مانند تعداد بالای ظرفیت تماس و زمان نامحدود آن دارید به صورت رایگان استفاده می‌کنید.

بسیاری دیگر از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس دیگر نسخه رایگان به کاربران ارائه می‌دهند، اما برای استفاده از آن‌ها باید تا ابتدا در این پلتفرم‌ها ثبت نام کنید و بیشتر آن‌ها اطلاعات کارت بانکی برای پرداخت مبلغ در صورت درخواست مشتری را دارند که در ایران استفاده از این خدمات غیر ممکن می‌شود و با استفاده از ویدئو کنفرانس FreeConference.com نیازی به ثبت این نوع اطلاعات نخواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با ویدئو کنفرانس رایگان FreeConference.com میتوانید با کلیک اینجا به وب سایت این پلتفرم بروید.

نظرات خود را ثبت کنید