close
اخبار

ویدئو کنفرانس با واتساپ | پشتیبانی از ویدئو کال با واتساپ دسکتاپ

ویدئو کنفرانس با واتساپ

کاربران واتساپ ممکن است تا به زودی بتوانند از پیام‌رسان مورد علاقه خود به عنوان نرم افزار ویدئو کنفرانس نیز استفاده کنند. تماس صوتی و ویدئو کنفرانس با واتساپ در حال حاضر در حال تست بر روی سیستم‌عامل MacOS است.

نرم‌افزار واتساپ قابلیت‌های تماس صوتی و تصویری خود برای دستگاه‌های همراه را در سال ۲۰۱۸ به نرم‌‌افزار اضافه کرد و حال بدین شکل به نظر می‌رسد که در حال اضافه کردن این قابلیت‌ها به نسخه دستکتاپ نرم‌افزار خود با آپدیت‌های نرم‌افزاری در آینده بسیار نزدیک نیز هست.

به گفته تیم WAbetaInfo که به دنبال قابلیت‌های جدید نرم‌افزار واتساپ با بررسی Source Code این نرم‌افزار است می‌گوید که برخی از کاربران در حال تست قابلیت تله کنفرانس و ویدئو کنفرانس با واتساپ هستند.

مطلب پیشنهادی: برترین وب کم های ۲۰۲۰

ویدئو کنفرانس با واتساپ در دسکتاپ

این قابلیت‌ها برای کاربران MacOS به صورت بتا قابل دسترسی هستند و برای این کار باید تا نرم‌افزار واتساپ را در کامپیوتر خود دانلود و نصب کنند.

زمانی که با فرد دیگری تماس می‌گیرید این فرد نوتیفیکیشنی را در نرم‌افزار واتساپ خود دریافت می‌کند که می‌‌تواند به آن پاسخ دهد، آن را رد کند و یا واکنشی به آن نشان ندهد.

زمانی که در حال ویدئو کنفرانس با واتساپ باشید پنجره کوچکی برای شما باز می‌شود که در آن کنترل‌های مربوط به تماس تصویری شما از جمله اتمام تماس، قطع و وصل کردن میکروفون خود و قطع و وصل کردن وب کم قرار دارند.

همچنین انتظار می‌رود که ویدئو کنفرانس واتساپ محدودیت‌های موجود خود در نسخه موبایل را در نسخه دسکتاپ نیز به همراه داشته باشد، این محدودیت‌ها شامل قابلیت حضور حداکثر ۴ نفر در یک تماس به صورت همزمان و نیاز به متصل بودن تلفن همراه به اینترنت فعال برای استفاده از واتساپ دسکتاپ و موارد دیگر می‌شود.

مطلب پیشنهادی: ویدئو کال با واتساپ

نظرات خود را ثبت کنید