close
اخبارگیمینگ

مکانیک بازی جدید God of War Ragnarok توسط توسعه دهنده بازی معرفی شد

مکانیک بازی جدید God of War Ragnarok

یکی از توسعه دهندگان استودیو بازی Santa Monica که در حال کار در پروژه God of War است، خبر از مکانیک بازی جدید God of War Ragnarok می‌دهد.

از زمان معرفی قسمت جدید سری بازی God of War، یعنی Ragnarok در سال ۲۰۲۰، PlayStation در مورد ویژگی‌های جدید این بازی، قابلیت‌ها و داستان آن بسیار مخفیانه عمل کرده‌است و از انتشار هرگونه اطلاعات درباره آن به صورت رسمی و غیر رسمی جلوگیری کرده‌است.

به غیر از یک ویدئو تریلر گیمپلی که سال گذشته منتشر شد، اطلاعات زیادی درباره این بازی وجود ندارد و خوشبختانه انتظار داریم تا در زمان منتشر شدن اطلاعات جدید، غافل‌گیری‌های بسیاری خواهیم داشت.

مکانیک بازی جدید God of War Ragnarok

مکانیک بازی God of War Ragnarok

در توییت جدید توسعه دهنده استودیو سانتا مونیکا، Beau Anthony Jimenez نشان داده شد که این بازی دارای قابلیت جدیدی در حوزه مکانیک بازی خود خواهد بود.

در این توییتر ویدئویی از فردی در حال اجرای God of War Ragnarok منتشر شده بود و برای اولین بار نحوه مکانیک پرتاب تبر کریتوس، The Leviathan Axe، نشان داده شد.

همچنین این توسعه دهنده در توییت خود گفت که منتظر است تا واکنش بازیکنان را به این مکانیک بازی جدید ببیند.

So excited for players to react similarly to what we’re cooking up on God of War: Ragnarök.

Suffice to say, work has been a blast😊 https://t.co/n1CWGjwdgq

— Beau Anthony Jimenez (@thebeauanthony) April 2, 2022

به صورت کلی می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که بازی God of War Ragnarok قابلیت‌های گیم‌پلی جدیدی را به همراه خواهد داشت و با وجود این که تعداد محدودی از آن‌ها را در تریلر گیمپلی منتشر شده‌است دیده‌ایم؛ اما توییت این توسعه دهنده خبر از وجود مکانیک‌های جدید بازی بسیار بیشتری را در بازی God of War Ragnarok می‌دهد.

در حال حاضر زمان انتشار بازی God of War Ragnarok مشخص نیست؛ اما امکان منتشر شدن آن در سال ۲۰۲۲ وجود دارد؛ به هر حال در زمان انتشار، این بازی برای کنسول‌های PlayStation 4 و PlayStation 5 مننتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: لیست بازی های ۲۰۲۲

شما انتظار دارید چه قابلیت‌هایی را در بازی God of War Ragnarok ببینید؟ نظر خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را ثبت کنید